Niech żyje Obama!

Data: 2015-05-10 06:00:30
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
Obama jest krytykowany za reformę systemu zdrowotnego. A jaki był przedtem? Nie dla wszystkich, biedny człowiek mógł umrzeć na ulicy.

Data: 2015-05-10 00:26:31
Autor: husar
Niech żyje Obama!

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> wrote in message news:miml4u$v8k$1node1.news.atman.pl...
Obama jest krytykowany za reformę systemu zdrowotnego. A jaki był przedtem? Nie dla wszystkich, biedny człowiek mógł umrzeć na ulicy.

To gowno nie system zdrowotny - zabiera kase pracujacym i daje
minimalna opieke biedakom ktorzy sa i tak wyrzucani ze szpitali.
W efekcie firmy na prywatne polisy zdychaja a ludzie placa o wiele wiecej za te same
uslugi medyczne. Kurestwo a nie reforma.

Data: 2015-05-10 11:57:31
Autor: niebieski
Niech żyje Obama!
W dniu 10.05.2015 06:26, husar pisze:

[...]

To się nie liczy. Ważne, że socjalistyczni politycznie poprawni pożyteczni idioci mogą powiedzieć, że mają czyste sumienia. No dodatkowe i etaciki dla biurokratów tez się liczą.

--
"Socjalizm niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
by pokochał to, czego normalny człowiek nienawidzi,

Data: 2015-05-10 13:30:59
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 11:57, niebieski pisze:
To się nie liczy. Ważne, że socjalistyczni politycznie poprawni
pożyteczni idioci mogą powiedzieć, że mają czyste sumienia. No dodatkowe
i etaciki dla biurokratów tez się liczą.

Wolałbyś aby biedni zdychali

Data: 2015-05-10 07:43:06
Autor: husar
Niech żyje Obama!

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> wrote in message news:minfhj$u09$2node1.news.atman.pl...
[...]

Biedni zdychaja i to coraz szybciej. Ty myslisz ze dostaja jakas opieke?
Popatrz na ludzi dzisiaj - biedni jak muchy.
Myslisz ze majac gowno pomoga wiecej biednym?
Male biznesy padaja, korporacje obnizaja jakosc produktow i robia syfy,
na murkach wbija sie kolce aby bezdomni nie mogli na ich spac itd itd.
No tak ale taki obamek rzuci haslo 'pomozmy biednym' i juz jest cacy.
Zapierdolili tylko wiecej kasy jak kazdy rzad a was nakarmili propaganda

Data: 2015-05-10 13:42:47
Autor: niebieski
Niech żyje Obama!
W dniu 10.05.2015 13:30, zdumiony pisze:
[...]

Nie, to ty chcesz żeby biedni zdychali. Ja chciałbym tylko, żeby państwo nie robiło z nich żebraków.

Data: 2015-05-10 14:44:05
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 13:42, niebieski pisze:
Wolałbyś aby biedni zdychali

Nie, to ty chcesz żeby biedni zdychali. Ja chciałbym tylko, żeby państwo
nie robiło z nich żebraków.

Ja chcę aby było mało biednych, żyli godnie i aby całe państwo nie stało na barkach biednych

Data: 2015-05-10 14:48:03
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 14:44, zdumiony pisze:
Ja chcę aby było mało biednych, żyli godnie i aby całe państwo nie stało
na barkach biednych
I dobre państwo powinno wyciągać z biedy, np. zachęcać do zakładania działalności gospodarczej

Data: 2015-05-10 15:15:59
Autor: Wiesiaczek
Niech żyje Obama!
W dniu 10.05.2015 o 14:48, zdumiony pisze:
[...]

Co za pojeby tu piszÄ…?
"zachęcać do zakładania działalności gospodarczej"?

Już widzę te szyldy: "Kasjerka Biedronki & Company"
albo "Babcia Klozetowa Unlimited"...

I tacy ludzie majÄ… prawa wyborcze...
A chuj z takÄ… demokracjÄ…!

--
Wiesiaczek (dziÅ› z podkarpackiej wsi)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-05-10 15:17:52
Autor: niebieski
Niech żyje Obama!
W dniu 10.05.2015 14:48, zdumiony pisze:
[...]

To proste. Wprowadzić przepis: nie chcesz zaÅ‚ożyć dziaÅ‚alnoÅ›ci gospodarczej - grzywna. Po co siÄ™ dziadów prosić.  :)))

Data: 2015-05-10 19:50:31
Autor: the_foe
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 14:48, zdumiony pisze:
[...]

W latach 90 nie było problemu, kto chciał to pracował. Wziął pietruszkę od rolnika i sprzedał na chodniku z zyskiem. Teraz w imię nowoczesnosci nawet grzebać po smietnikach sie juz nie da.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-10 15:13:27
Autor: niebieski
Niech żyje Obama!
W dniu 10.05.2015 14:44, zdumiony pisze:
[...]

W sumie to może i logiczne. Im więcej tych biednych barków ,tym dla państwa lepiej. Ja jednak wolę aby mi było lepiej niż temu "teoretycznemu" państwu. Sami sobie, socjaliści, biedniejcie i dźwigajcie.

Data: 2015-05-10 15:16:03
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 15:13, niebieski pisze:
W sumie to może i logiczne. Im więcej tych biednych barków ,tym dla
państwa lepiej. Ja jednak wolę aby mi było lepiej niż temu
"teoretycznemu" państwu. Sami sobie, socjaliści, biedniejcie i dźwigajcie.

Przecież to Korwin mówił że biedni są potrzebni. Skąd taka nienawiść do państwa?

Data: 2015-05-10 15:32:27
Autor: niebieski
Niech żyje Obama!
W dniu 10.05.2015 15:16, zdumiony pisze:
[...]

Korwin mówił, ze biedni sa potrzebni? Może i mówił, ja w tej wypowiedzi nie widzę niczego złego.
Problem jest w tym, że ty chcesz całą resztę zrównać z tymi biednymi, a to już jest złe.

Data: 2015-05-10 14:46:52
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 13:42, niebieski pisze:
Nie, to ty chcesz żeby biedni zdychali. Ja chciałbym tylko, żeby państwo
nie robiło z nich żebraków.

Nie robiło? Właśnie chciałbyś aby płacili pogłówne, nie mieli opieki lekarskiej itp.

Data: 2015-05-10 15:21:02
Autor: niebieski
Niech żyje Obama!
W dniu 10.05.2015 14:46, zdumiony pisze:

Nie robiło? Właśnie chciałbyś aby płacili pogłówne, nie mieli opieki
lekarskiej itp.

Z głową to ty coś masz nie tak. Gdzie ja pisałem, że chcę aby ludzie nie mieli opieki lekarskiej itp.?
To ty chcesz tego. Wspierając złodziejski socjalizm.

Data: 2015-05-10 15:22:55
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 15:21, niebieski pisze:
Z głową to ty coś masz nie tak. Gdzie ja pisałem, że chcę aby ludzie nie
mieli opieki lekarskiej itp.?

Chcesz by biedny nie miał opieki, bo kwota jaką by musiał zapłacić jest daleko po za jego zasięgiem.
Nie rżnij głupa.

Data: 2015-05-10 09:33:11
Autor: husar
Niech żyje Obama!

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> wrote in message news:minm3f$h66$5node2.news.atman.pl...
[...]

I tak gówno wam ten system pieniądza da.
Wszystko na nim pierdolnie i to kwestia czasu.
Mogą sobie kombinować w pizdu ale biedy ludzkiej nie naprawią
przez manipulacje kasą. Ludziom nie chce sie dzielić z innymi
tylko prywatyzowac, ochraniać policją i ubezpieczać przed gołębim gównem
Przecież ten system tylko czeka by jebnąć z hukiem

Data: 2015-05-10 15:35:20
Autor: niebieski
Niech żyje Obama!
W dniu 10.05.2015 15:22, zdumiony pisze:
[...]

Ty nie rżnij głupa. Chcesz zwiększyć ilość biedaków, a później się dziwisz, ze nie stać ich na opiekę lekarską.

Data: 2015-05-10 15:23:33
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 15:21, niebieski pisze:
  --
"Korwin niewiele wymaga od człowieka – wymaga tylko,
  by pokochaÅ‚ to, czego normalny czÅ‚owiek nienawidzi,

Data: 2015-05-10 15:36:26
Autor: niebieski
Niech żyje Obama!
W dniu 10.05.2015 15:23, zdumiony pisze:
[...]
– i świetnie można w korwinizmie żyć!" Ja

Wierszokleta z ciebie marny, nawet jak kopiujesz cudze.

Data: 2015-05-10 06:05:35
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
http://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/dzieki-obamacare-z-ubezpieczenia-moga-korzystac-miliony-osob,540053.html

Data: 2015-05-10 09:19:00
Autor: guruzkrzaków
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 06:05, zdumiony pisze:
[...]

Dzięki nowej zimnej wojnie z ruskimi skorzysta biedota w stanach:)

Data: 2015-05-10 09:52:47
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 09:19, guruzkrzaków pisze:
http://tvn24bis.pl/ze-swiata,75/dzieki-obamacare-z-ubezpieczenia-moga-korzystac-miliony-osob,540053.html

Dzięki nowej zimnej wojnie z ruskimi skorzysta biedota w stanach:)

Obawiam się że zimna wojna z Rosją jest na rękę amerykańskim milionerom

Data: 2015-05-10 11:47:35
Autor: guruzkrzaków
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 09:52, zdumiony pisze:
Obawiam się że zimna wojna z Rosją jest na rękę amerykańskim milionerom

Ja siÄ™ nie obawiam, ja jestem tego pewny.
Spacyfikowanie kilkudziesięciu milionów (przeważnie) kolorowych nędzarzy zmniejsza prawdopodobieństwo destabilizacji kraju przez zagranicznych "sponsorów" rewolucji.
Co potrafią murzyńskie organizacje widzieliśmy np. w Los Angeles 1992, lub w mniejszej skali, w Baltimore 2015.

http://www.vintag.es/2012/04/photos-of-1992-los-angeles-riots.html

Data: 2015-05-10 12:06:37
Autor: guruzkrzaków
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 09:52, zdumiony pisze:
Obawiam się że zimna wojna z Rosją jest na rękę amerykańskim milionerom
Obawiam się czegoś innego. Tego, że wybór czarnoskórego prezydenta i późniejsze okładanie go noblami było elementem przygotowań do nowej zimnej wojny z ruskimi i tej jatki na Ukrainie...

Data: 2015-05-10 13:31:57
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 12:06, guruzkrzaków pisze:
[...]

Obama jest spoko, obawiam się nowych preŻYDentów

Data: 2015-05-10 10:03:19
Autor: A. Filip
Niech żyje Obama! [Bo USA jest mniej złe!]
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
Obama jest krytykowany za reformę systemu zdrowotnego. A jaki był
przedtem? Nie dla wszystkich, biedny człowiek mógł umrzeć na ulicy.

A będziesz operował konkretami czyli ile procent hamerykanów było
nieubezpieczonych i ile jest teraz procent nieubezpieczonych?

--
A. Filip  -- W Starych Kiejkutach CIA wyprodukowaÅ‚a KukliÅ„kisch 21 wieku.
Lepsze jedno lato jak dwie zimy.  (PrzysÅ‚owie polskie)

Data: 2015-05-10 15:04:52
Autor: the_foe
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 06:00, zdumiony pisze:
Obama jest krytykowany za reformę systemu zdrowotnego. A jaki był
przedtem? Nie dla wszystkich, biedny człowiek mógł umrzeć na ulicy.

bzdury.
Przed Obamą, biedni i ludzie w podeszłym wieku mieli najleszą opiekę medyczną w USA nie licząc ultra bogaczy.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Medicare
http://en.wikipedia.org/wiki/Medicaid

Najgorzej miała klasa srednia, która musiała płacić sobie ubezpieczenie. Nie kupując go, lub kupując tansze pakiety mozna było latwo wpasc w długi (a rachunki medyczne są wyłączone z upadłosci konsumenckiej).

Ale nawet bedac nieuzbezpieczonym w USA ma się lepszą sytuację niż w Polsce bez ubezpieczenia. W USA SORy nie wystawią ci rachunku, a wielu lekarzy leczy ludzi pro publico bono.

--
@foe_pl

Data: 2015-05-10 15:09:07
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 15:04, the_foe pisze:
> Ale nawet bedac nieuzbezpieczonym w USA ma się lepszą sytuację niż w
> Polsce bez ubezpieczenia. W USA SORy nie wystawiÄ… ci rachunku, a
> wielu lekarzy leczy ludzi pro publico bono.

bo
> [...]
> ubezpieczenie. Nie kupując go, lub kupując tansze pakiety mozna było > latwo wpasc w długi (a rachunki medyczne są wyłączone z upadłosci

Klasą średnią też nie za dobrze być w USA, tylko milionerem

Data: 2015-05-10 15:11:28
Autor: zdumiony
Niech żyje Obama!
W dniu 2015-05-10 o 15:09, zdumiony pisze:
 > Ale nawet bedac nieuzbezpieczonym w USA ma siÄ™ lepszÄ… sytuacjÄ™ niż w
 > Polsce bez ubezpieczenia. W USA SORy nie wystawiÄ… ci rachunku, a
 > wielu lekarzy leczy ludzi pro publico bono.

Libertarianin powie: po co mi publiczna służba zdrowia, skoro i tak wszystko sobie leczę na własny koszt. Ja mu powiem: jeśli dotąd miałeś tylko takie zdrowotne problemy, które może udźwignąć złota czy platynowa karta kredytowa, to masz farta. Ale rak może się przydarzyć każdemu. A tutaj terapie bardzo szybko lecą w kwoty siedmiocyfrowe. Człowiek przekonany, że nigdy nie będzie miał raka, to idiota. Zwłaszcza, jeśli przy tym pali dwie paczki dziennie. Jak Ayn Rand. U której wykryto raka płuc, ale skutecznie uleczono – m.in. dzięki temu, że stała się właśnie takim pasożytem, jakich opluwała w swoich książkach.
Autor: Wojciech Orliński, Libertarianin doskonały, blog Wojciecha Orlińskiego, 31 stycznia 2011

Niech żyje Obama!