Niech żyje wolność, wolność i SwobodaQ1|

Data: 2018-02-13 16:05:18
Autor: stevep
Niech żyje wolność, wolność i SwobodaQ1|
# Ewa Swoboda przeżywa koszmar. Sprinterka ma stalkera
W pełnym emocji nagraniu Ewa Swoboda poinformowała o problemach, z jakimi boryka się w ostatnim czasie. Sprinterka ma stalkera. Sprawa została już zgłoszona na policję, ale nie przyniosło to efektu. "Frajera trzeba dorwać" - napisał jej ojciec. #
Ze strony:
https://sportowefakty.wp.pl/la/737534/ewa-swoboda-przezywa-koszmar-sprinterka-ma-stalkera

--
stevep

Niech żyje wolność, wolność i SwobodaQ1|