Niech Niemcy wezmą ziemie zachodnie

Data: 2017-08-23 12:21:31
Autor: Presidente de San Escobar
Niech Niemcy wezmą ziemie zachodnie
Przynajmniej jest szansa, że część Polaków będzie żyła w cywilizowanych
warunkach, a nie w kartonowym teoretycznym państwie pisuarowym, gdzie
przewrócone drzewa przerastają rząd.

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-23 14:07:28
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Presidente de San Escobar" <presidente@sanescobar.so> napisał w wiadomości news:knlqpc5j8s8tb0im7ba63h0v5fj60tvcfj4ax.com...
Przynajmniej jest szansa, że część Polaków będzie żyła w cywilizowanych
warunkach, a nie w kartonowym teoretycznym państwie pisuarowym, gdzie
przewrócone drzewa przerastają rząd.

lordzie donaldzie, lordzie donaldzie! Ratuj! Ratuj Polskę! ;-)))

Durni z PiS informuję, że nie chodzi o Tuska ;-)))

CL

Data: 2017-08-23 17:10:56
Autor: Lord Donald
W dniu 23.08.2017 o 14:07, Lord Donate pisze:
[...]

Srajdak. Piszesz posty i sam na nie odpowiadasz. Polacy wiedzą że takich jak ty sprzedajnych szwabskich dziwek jest masa. To że sprzedajnych szwabskich dziwek jest pełno nikogo nie dziwi, dowodem jest twój idol Tusk. Nie masz co się produkować twoi wodzowie już dostali 2 lata temu kopa i już nie wrócą, chociaż byś nadawał tu z 50 kont. Tacy jak ty także nie mają co wracać do kraju. Siedź tam na uchodźstwie do usranej śmieci i odpierdol się od naszego kraju. Nawet skrawka Polskiej ziemi nie dostaną twoi panowie żebyś mógł zabłysnąć w ich oczach i dostać miskę zupy więcej.

Data: 2017-08-23 20:19:54
Autor: Presidente de San Escobar
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Srajdak. Piszesz posty i sam na nie odpowiadasz. Polacy wiedzą że takich jak ty sprzedajnych szwabskich dziwek jest masa.

A nie chciałbyś na stare lata żyć w normalnym kraju ??
Wolisz pisdzielski kartonowy burdel made by Pisuar ??
Takim jesteś zatwardziałbym komunistą ?? :DDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-23 21:51:38
Autor: Lord Donald
W dniu 23.08.2017 o 20:19, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Jakim normalnym krajem rządzą Niemcy? Ostatnie lata pod wodzą niemieckiej marionetki Tuska, a nawet te po 89 to przejmowanie kraju. Zgadza się, Pisuary to debile pod wpływem klechów. Ale o kraj dbają, żaden nacjonalista swojego kraju nie skrzywdzi. Co masz na myśli normalny kraj? Mam w dupie walących się w parku pedałów, czy skrobiące się co miesiąc młodociane dziwki. Po za tym pedały mogą się walić w domu, a dziwki tak dobrze zarabiają że nie muszą się skrobać za publiczne pieniądze, stać ich na skrobankę prywatnie lub za granicą. Jak klech tańczy pogo w TV to po prostu wyłączę i spakuje telewizor na strych, i tak lecą gówniane reklamy, to nie ma to znaczenia, zaoszczędzę na abonamencie. Po za tym reklamy to także żadna normalność. Ale w kraju muszę żyć, a więc najlepszy jest rząd który dba o kraj i gospodarkę. Jak Kaczor, Szydło, Duda chcą to se mogą rowa wylizywać Rydzykowi czy innemu klesze ile tylko im się to podoba, ich jęzor ich sprawa. Aby tylko dobrze rządzili krajem.

Data: 2017-08-23 23:32:06
Autor: Presidente de San Escobar
Niech Niemcy wezmą ziemie zachodnie
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Ale o kraj dbają, żaden nacjonalista swojego kraju nie skrzywdzi.

Tak widzę - Macierewicz kupił Autosan który nie potrafi nawet złożyć papierów
do przetargu, który miał wygrać :DDDDDDDDDDDDDDDd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-23 23:34:45
Autor: Presidente de San Escobar
Niech Niemcy wezmą ziemie zachodnie
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

Ale o kraj dbają, żaden nacjonalista swojego kraju nie skrzywdzi.

Masz swoje dbanie o kraj :DDDDDD
"Po wakacjach znikną całodobowe dyżury śmigłowców ratowniczych. To decyzja MON"

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-24 07:49:37
Autor: Lord Donate
komuch "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:onkmc8$sli$1gioia.aioe.org...
Jakim normalnym krajem rządzą Niemcy? Ostatnie lata pod wodzą niemieckiej marionetki Tuska, a nawet te po 89 to przejmowanie kraju.

Co sądzisz o NSZZ Solidarność, "warchołach" które oderwały was od partyjnych złotych żłobów? ;-)))

CL

Data: 2017-08-24 13:31:52
Autor: Lord Donald
W dniu 24.08.2017 o 07:49, Lord Donate pisze:
[...]

Ty na prawdę nie rozumiesz co się naprawdę stało. NSZZ Solidarność nie miało tu nic do rzeczy. Kiedyś słyszałem od jednego z jej czołowych działaczy, który jeździł po kraju promując książkę, że nagle powypuszczali ich a tu okazuje się że wygrywają, a wszystkim zarządza ich podrzędny gościu, który przyszedł do nich po tym jak wcześniej należał do PZPR owskiej młodzieżówki, który wcześniej nie miał nic do powiedzenia, a to że ciągle go podejrzewali o współprace z UB, więc nie był w nic angażowany. Oczywiście sami przyznali że byli tak zauroczeni zwrotem akcji że dmuchali ten balonik, w rzeczywistości okazało się
że ich po prostu zrobili w chuja. Także Srajdak zgodzę się z tobą że to obecna władza sprawująca wtedy władzę zaaranżowała tak zwane zwycięstwo. Tak naprawdę naprawdę wsadzili gwiazdę do więzienia a w zamian zastąpili go swoim agentem, a ci mieli z pierwszych siedzeń sterować tak zwaną rewolucją aby nie poszła w złym kierunku. Po prostu rzednący w tamtym czasie zdrajcy postanowili się uwłaszczyć i przejąć majątek. Oczywiście za maluczcy byli to poprosili zachód o wsparcie. Zachód tego wsparcia udzielił w zamian za rozłożenie i rozprzedanie im kraju, w zamian mieli dostać ochłapy, które i tak dla takich prostackich gnid były łakomym kaskiem, stad te niemieckie przysłowie "Polak jest tak głupi że za kilogram niemieckiej kiełbasy jest w stanie im oddać swoje stado krów". A więc nikt u nie wygrał, bynajmniej nie Polska ani Polacy, a solidarnością się po prostu posłużyli. Przez 25 lat rządzili POsrańcy skutecznie zgodnie z umową oddając Niemcom to co obiecali, oczywiście za tak zwany kilogram kiełbasy. NSZZ poszła w odstawkę bo przestała być przydatna. Także Srajdak, Balerowicz wcale się nie pomylił ze swoimi reformami, te reformy zrobiły co miały zrobić doprowadziły majątek Państwa do upadku aby Niemcy mogli uzasadnienie przejąc go za przysłowiową złotówkę. Oni sami zadowolili się kilkoma kamienicami i jakimiś ochłapami ze stołu twojego szwabskiego pana.

Data: 2017-08-24 14:32:16
Autor: Lord Donate
dzieje NSZZ wg lorda z UBytkiem
KANALIA "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości
[...]

Stało się to, że was starych UB-ków pozbawiono złobów.

NSZZ Solidarność nie miało tu nic do rzeczy.

Nie mów! 10 mln spacerowiczów wyszło sobie na ulice by oglądać domy partii
robotniczej? W Gdańsku urządzili sobie piknik pod KW PZPR i zrobili grilla.

Kiedyś słyszałem od jednego z jej czołowych działaczy,

Pewnie od J.Kaczyńskiego ;-))))

który jeździł po kraju promując książkę,

I zapomniałeś nazwiska... Ech ta skleroza. ;-)))

że nagle powypuszczali ich

Ciebie tyż wypuścili czy ty wypuszczałeś?

a tu okazuje się że wygrywają, a wszystkim zarządza ich podrzędny gościu,

Stacho Piotrowicz? ;-)))

który przyszedł do nich po tym jak wcześniej należał do PZPR owskiej
młodzieżówki,

Nazwisko pamietasz czy uciekniesz w sklerozę?

który wcześniej nie miał nic do powiedzenia,

To tak jak ty ;-)))

a to że ciągle go podejrzewali o współprace z UB,

Nie mów! UB? To było dawno temu. UB zlikwidowano w 1954 więc cos ci się pierdzieli w tym łebku albo łzesz dziadek.

Natomiast wśród fiutków PZPR każdy był kapusiem SB. Tak jak ty. ;-)))

więc nie był w nic angażowany.

Zdecyduj się. Był już stary czy dopiero piórka mu wyrastały? Mówisz o sobie?

Oczywiście sami przyznali że byli tak zauroczeni zwrotem akcji że dmuchali
ten balonik,

To było w 1956 ? A może 1970? Jak stary juz wtedy byłeś? ;-))

w rzeczywistości okazało się że ich po prostu zrobili w chuja.

Ale kto psycholu? UB czy SB? ;-)))

Także Srajdak zgodzę się z tobą

Także stary UB-eku i kanalio nie zgodzę się z tobą boś psychol!

że to obecna władza sprawująca wtedy władzę zaaranżowała tak zwane
zwycięstwo.

UB? Kiedy to było? Mówisz o 1956, 1970? Śpiewałeś "wyklęty powstań"?

Tak naprawdę naprawdę wsadzili gwiazdę do więzienia

Jaką gwiazdę? ;-))

a w zamian zastąpili go swoim agentem,

Zaraz! Gwiazda to nie gwiazda tylko sierp i młot? ;-)))
Ale numer! Wychodzi na to, że Gwiazda to Bolek!

a ci mieli z pierwszych siedzeń sterować tak zwaną rewolucją aby nie
poszła w złym kierunku.

No i widzisz! Nie poszła bo bys dawno leżał w dole z wapnem! ;-))

Po prostu rzednący w tamtym czasie zdrajcy

Czyli kto? UB, SB, PZPR? Zdecyduj się.

postanowili się uwłaszczyć i przejąć majątek.

Masz na myśli m.in. Nowogrodzką i Srebrną?

Oczywiście za maluczcy byli to poprosili zachód o wsparcie.

Nie mów! Jankesi przylecieli na helikopterach? ;-))

Zachód

Niemce? ;-)))

tego wsparcia udzielił w zamian za rozłożenie i rozprzedanie im kraju,

Komu i kto sprzedał twój PRL?

w zamian mieli dostać ochłapy,

Aaaaa, czyli się nie załapałeś ;-)))

które i tak dla takich prostackich gnid

Ciągle mówisz o sobie UB/SB-ecka gnido! ;-)))

były łakomym kaskiem,

A tak konkretnie? To co w tamtym czasie ty ukradłeś? ;-))

stad te niemieckie przysłowie "Polak jest tak głupi że za kilogram
niemieckiej kiełbasy jest w stanie im oddać swoje stado krów".

1-wszy raz słyszę. To w NRD slyszałeś? ;-)))
Dostałeś kg niemieckeij kiełbach za obciąganie? ;-)

A więc nikt u nie wygrał,

Tylko ty przegrałes Stachu ;-)))

bynajmniej nie Polska ani Polacy, a solidarnością się po prostu posłużyli.

Należałeś do Solidarności? Nosiłeś opornik w klapie od piżamy? ;-))

Przez 25 lat rządzili POsrańcy

Zaraz. Mamy 2017. -25 to wychodzi 1992. To już wtedy Tusk sprzedał się
Niemcom?
To już wtedy był premierem? A moze prezydentem? Jaruzelski to Tusk? ;-)))

skutecznie zgodnie z umową oddając Niemcom to co obiecali,

Czyli co konkretnie?

oczywiście za tak zwany kilogram kiełbasy.

A ty za ile się sprzedałeś sukienkowym? ;-)))

NSZZ poszła w odstawkę bo przestała być przydatna.

Zaraz! A Piotr Duda to kto? PiS-owi jest bardzo przydatny!

Także Srajdak,

Tak więc KANALIO...

Balerowicz wcale się nie pomylił ze swoimi reformami,

To komuch jak ty.

te reformy zrobiły co miały zrobić doprowadziły majątek Państwa do upadku
aby Niemcy mogli uzasadnienie przejąc go za przysłowiową złotówkę.

Ciekawa teoria tyle, że to nie Niemce ubiegaja się o "odszkodowania" tylko
PiS i właściele pejsów.

Oni sami zadowolili się kilkoma kamienicami i jakimiś ochłapami

Ci nie trafił się nawet ochłap?
Jak w seksie grupowym zostałeś pominiety! ;-)))

ze stołu twojego szwabskiego pana.

Masz na mysli tego fryca któremu obciagałeś? To twój pan! ;-)))

Lecz sie chłopie na nogi bo na głowę już za późno! ;-)))

CL

Data: 2017-08-23 20:44:15
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:onk5tu$t5$1gioia.aioe.org...
[...]

Stary chuju! Masz coś z łbem skoro takie zwidy pod kopułą ci krążą?

Polacy

Niby kto? Takie gnidy jak ty?

wiedzą że takich jak ty

Mów o sobie łajzo!

sprzedajnych szwabskich dziwek jest masa. T

Znasz to z pobytu w NRD kiedy obciągałeś sekretarzom?

to że sprzedajnych szwabskich dziwek jest pełno nikogo nie dziwi,

Skoro tak twierdzisz że to u was rodzinne.

dowodem jest twój idol Tusk.

Moim idolem jest Winnetou ;-))))

Nie masz co się produkować twoi wodzowie już dostali 2 lata temu kopa i już nie wrócą, chociaż byś nadawał tu z 50 kont.

Wystarcza mi jedno by cię doprowadzić do wrzenia  ;-))

Tacy jak ty także nie mają co wracać do kraju.

Nie mogę wracac bo nie wyjechałem ;-)))

Siedź tam na uchodźstwie do usranej śmieci

Jednak masz coś z tym łbem. Lenina widujesz? ;-))

i odpierdol się od naszego kraju.

Naszego? On bardziej mój bo twój to był PRL.

Nawet skrawka Polskiej ziemi nie dostaną twoi panowie

Z jakiegi kabaretu sa ci twoi panowie?

żebyś mógł zabłysnąć w ich oczach i dostać miskę zupy więcej.

Wiem, wiem. Ty żresz z psiej ;-)))

Lecz się człowieku na nogi!

CL

Data: 2017-08-23 14:47:41
Autor: silvio balconetti
Am 23.08.2017 um 12:21 schrieb Presidente de San Escobar:
Przynajmniej jest szansa, że część Polaków będzie żyła w cywilizowanych
warunkach, a nie w kartonowym teoretycznym państwie pisuarowym, gdzie
przewrócone drzewa przerastają rząd.

Niestety chetnych brak na mase upadlosciowa. Moze Wowa lub Aleksander byliby chetni? ;-)

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2017-08-23 17:17:08
Autor: Lord Donald
W dniu 23.08.2017 o 14:47, silvio balconetti pisze:
[...]

Teraz widzisz jakie PRL zostawił bogactwo.  25 lat POsrańcom zabrakło aby z wszystkiego zrobić masę upadłościową i oddać Niemcom  za przysłowiową złotówkę. Zobacz jak teraz świnie z platformy drą ryja jak ich oderwało się od koryta, którego nie zdążyli jeszcze wylizać do czysta. A to co jeszcze zostało to teraz generuje największy wzrost gospodarczy w europie. To teraz pomyśl gdzie bylibyśmy na świecie jakby posrańcy nie dopadli się 25 lat temu do koryta. Zapewne byśmy stali w pierwszym szeregu najbogatszych państw świata.

Data: 2017-08-23 08:23:29
Autor: japanizer
On Thursday, August 24, 2017 at 12:17:10 AM UTC+9, Lord Donald wrote:

> Niestety chetnych brak na mase upadlosciowa. Moze Wowa lub Aleksander > byliby chetni? ;-)
> Teraz widzisz jakie PRL zostawił bogactwo.

Buahahha, dowcip roku!

[...]

Byśmy byli gdzieś tam gdzie Ukraina, może Białoruś.. Z tego samego poziomu startowaliśmy w 1990.

Data: 2017-08-23 17:53:38
Autor: Lord Donald
W dniu 23.08.2017 o 17:23, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Tam do byliśmy 2 lata temu, a nawet jeszcze gorzej.

Data: 2017-08-23 09:02:32
Autor: japanizer
On Thursday, August 24, 2017 at 12:53:39 AM UTC+9, Lord Donald wrote:

> Tam do byliśmy 2 lata temu, a nawet jeszcze gorzej.

Chyba w twojej komuszej wizji świata.

Bo w rzeczywistości zarobki i poziom życia u wschodnich sąsiadów Polski są kilkukrotnie niższe.

Data: 2017-08-23 18:58:08
Autor: Lord Donald
W dniu 23.08.2017 o 18:02, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Zarobki czy poziom życia? To że w jakimś kraju zarabia się 10 razy więcej nie znaczy, że 10 razy lepiej się w nim żyje. To że tutaj przyjeżdżają to tylko wynika z tego że można zarobić na różnicach dewizowych. Podobnie jest z Polakami jeżdżącymi do innych krajów. Żaden Polak nie zdecydował by się na stałe żyć w Szwecji, Norwegii, życie tam się nie opłaca jest gorszy poziom nawet jak po dewastacji Polski przez POsrańców, ale pojechać i zarobić ze względu na różnice dewizowe się opłaca. Dla niedouczonych buraków jakoś czasami kalkuluje się zamieszkać w Niemczech, u angoli, żaden inteligentny Polak tam nie pojedzie, lepiej poradzi sobie w kraju, tam mu nikt nie da pracy zgodnej z kwalifikacjami od pierdzenia w stołki mają swoich, a w kraju wyciągnie więcej niż na niewolniczych etatach dla uchodźców za granicą.

Co do Białorusinów to mają w dupie przyjeżdżać, trochę pohandlują przy granicy, pełno jest dzieciaków którzy uwierzyli w europejski sen, jak przyjadą, zobaczą że wszędzie psy boso chodzą, zaraz wracają do kraju, pokończą szkoły i ustawią się w kraju.

Podobnie spora cześć młodych ludzi z Polski, pojechali do Fryca, Angola, wrócili, zaraz zdali na studia i zrozumieli że nie da się bez wykształcenia nic zrobić. Teraz siedzą i śmieją się z debili, którzy nie ochłonęli po wyjeździe i nie wrócili i skończyli szkoły. Tylko dbać aby tacy POsrańcy nie sprowadzili fryca do nas do kraju, aby niszczyli kraj, a się sami dźwigniemy po 25 latach dewastacji.

Fajnie jest jak rząd wspiera gospodarkę, odpowiedni koordynuje wzrost aby był maksymalny, wtedy jest łatwiej, ale jak chociaż tego nie potrafi to przynajmniej aby nie szkodził, czego nie można powiedzieć o POsrańcach, którzy robili wszystko aby zniszczyć naszą gospodarkę lobbując szwabskie przedsiębiorstwa.

Data: 2017-08-23 10:05:51
Autor: japanizer
On Thursday, August 24, 2017 at 1:58:10 AM UTC+9, Lord Donald wrote:

> Zarobki czy poziom życia? To że w jakimś kraju zarabia się 10 razy więcej nie znaczy, że 10 razy lepiej się w nim żyje.

Zarobki i poziom życia.

[...]

Chyba za dużo TVPiS się naoglądałeś i innych bolszewickich gówien.

[ciach bredzenie chorego psychicznie starca]

Data: 2017-08-23 20:03:57
Autor: Lord Donald
W dniu 23.08.2017 o 19:05, japanizer@japanizer.org pisze:
[...]

Zapytaj tych co jeżdżą na zarobki, czy aby na pewno chcieli by mieszkać w Norwegi, Szwecji, itp...

[...]

TVPis jak już to jest jedynie od dwóch lat, ludzie wyjeżdżają już od kilku dziesięciu. Sam za łebka szukałem szczęścia na zachodzie, tak zwanych obiecanych szklanych domów, wiem jak jest, nawet z relacji ludzi którzy mieszkają tam od kilkudziesięciu lat, raju tam nie było, nie ma i nie będzie. Jeżdżenie taczką na budowach u fryca to najgorsza obelga i poniżenie jakie może spotkać Polaka. Trzeba być skończonym debilem aby się na to godzić, będąc młodym, mając swój kraj, nie ograniczony dostęp do szkoły, pełno możliwości. Szybko wróciłem do kraju i sram na Niemcy Angoli itp.. i ich niewolę, nawet ostatnie 8 lat niszczenia kraju przez posrańców tego nie zmieniły abym chciał tam wrócić na zachód. Skończyłem najlepsze studia w kraju, ciężko było, ale wiedząc co mnie czeka, zasrane życie na wygnaniu na zachodzie zmotywuje każdego. Z małego miasta przeniosłem się do dużego mając jedynie reklamówkę swoich rzeczy. Nie będąc żadnym partyjniakiem, nigdy nie pracowałem na publicznym wakacie, nikt mi pracy nie załatwił ani w niczym nie pomógł, nawet piwa nie postawił bo zawsze mnie na to było stać aby jeszcze komuś postawić innym, w 10 lat dorobiłem się ogromnego nowoczesnego wolnostojącego domu z ogródkiem w jednym z największych miast, przy tym mając czyste sumienie. Sram na gości, którzy u fryca nie dość że usranej śmierci będąc taczkę pchać, to jeszcze mu się tam przy tym kłaniając, plują na nasz kraj, robią im tak zwanego z taśm z restauracji kolokwialnie mówiąc druta. Aby tylko z dala trzymać POsrańców i sterujących Szwabów od naszego kraju to i nasze dzieci nie będą musiały tutaj przyszłość, kraj w którym będą mieli równe szanse, wystarczy że będą chcieć, nikt nie zmusi ich do niewoli u fryca lub angola.

Data: 2017-08-23 20:21:31
Autor: Presidente de San Escobar
Niech Niemcy wezmą ziemie zachodnie
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

> Zarobki i poziom życia.

Zapytaj tych co jeżdżą na zarobki, czy aby na pewno chcieli by mieszkać w Norwegi, Szwecji, itp...

Nie słyszałem by osiadali się u nas Norwegowie czy Szwedzi - odwrotnie z kolei
na pęczki.
Jak masz jakieś inne dane kartonowy Doldzie Lonaldzie to dawaj śmiało -
czekam!! :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-23 21:36:58
Autor: Lord Donald
W dniu 23.08.2017 o 20:21, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

A kto pisze żeby tu przyjeżdżali Norwegowie lub Szwedzi, piszę tylko, że ludzie którzy tam jeżdżą, nigdy by nie wyjechali na stałe. Znam ludzi którzy zostali na stałe w Wielkiej Brytanii, mniej w Niemczech, zazwyczaj ludzie z małych miasteczek lub bez wykształcenia. Ci z małych miasteczek z wykształceniem dużo później przekonali się, że lepiej było by jakby przenieśli się do większych miast, nie musieli by być opluwani ze względu na narodowość a żyli by tak samo, ci bez wykształcenia sami są sobie winni, nie jesteśmy krajem gdzie nie ma szkół, mogli po prostu się zmobilizować do pracy. PRL kład nacisk na rozwój oświaty, w naszym kraju mamy nie ograniczony dostęp do szkolnictwa, mimo że AWS i POsrańcy robili wszystko aby pozostawić jedynie 6 klas podstawówki ludzie nie pozwolili sobie tego odebrać. Uważam, że dobre państwo to takie, które stwarza ludziom możliwości i szanse a nie ich wyręcza, tępi złodziejstwo, taki też był PRL kto chciał i pracował, a do tego rozwijał swoje wykształcenie to żył lepiej. Oczywiści najgorzej kwiczeli lenie mimo że głodem nie przymierali a dostawali mieszkanie itp..., minimum także się dla nich znalazło, ale zawsze mieli szansę się rozwinąć i bardziej wsiąść do pracy.

Teraz nawet PiSuary głoszą jakiś dziwny fanatyczny pogląd że, rządziło UB, mimo że UB kierowało solidarnością, jak Bolki, itp... a oni w 89 z niemi wygrali. Przez tyle lat nikomu się nie udało wyjaśnić prawidłowej kolei rzeczy, że gówno wygrali. Nawet tępaki z PiS powinni się domyśleć że zrobili ich po prostu w chuja. Wałęsa, Kuronie, itp... którzy później przejęli władzę to pionki UB, a więc odpowiedź jest oczywista. Pod koniec PRL koniec lat 70, i lata 80 władzę PRL przejęła banda złodziei, która postanowiła się uwłaszczyć, oczywiście byli za słabi a więc poprosili o pomoc zachód, wiadomo zachód zażądał od nich sprzedania kraju w zamian za ochłapy, które i tak dla takich prostaków, tępych sprzedajnych gnid były ogromnym łupem. To oni rządzili przez lata 90, 2010, to oni skończyli rządzić 2 lata temu, bo wydawało im się że Polacy są tak głupi że nigdy nie stracą władzy i zaczęli publicznie, medialne przy ośmiorniczkach drwić z Polaków i pluć nam w twarz. W 89 ktoś wygrał i rządził przez 25 lat, ale na pewno to nie byli Polacy i Polska. Nie wiem jaki był PRL z przed lad 70 i pod koniec, ale na pewno nie nastały jeszcze w Polsce czasy, które można było by nazwać lepszymi, ale na pewno żadne przyszłe czasy jakie kolwiek by nie były nie były warte tych 25 lat jakie rządzili ci agenci po upadłej UB, nie licząc 10 lat jakie nas gnębili aby przekonać Polaków do zmian.

W latach 80 Polacy zostali omamieni jakimś amerykańskim snem, w koło w TV leciała dynastia obiecała takie życie Polakom. Do dziś są jeszcze tacy co wierzą, że ten amerykański sen im się spełni, zachowują się jak Arabowie przepływający może emigrujący do fryca bo ten im obiecał wspaniały europejski sen, a w końcu to co widzą to jedno wielkie gówno. Oczywiście nawet oni szybko zrozumieli że rozpierdolili swój kraj i przebyli może bo ktoś ich nieźle zrobił w chuja i nawet mają racje jak teraz nie kryją swojej frustracji. U nas żałosne jest to że po 25 latach nadal znajduje się masa takich ludzi jak Srajdaki, którzy nadal wierzą w obietnice z lat 80 i nie walnęli się w łeb, że ktoś ich po prostu wyruchał. Nawet Arabom zrozumienie tego zabrało jedynie 3 lata jak przyjechali do Fryca, a nasi nadal tam głupio siedzą i wierzą w ich raj.

Data: 2017-08-23 23:33:09
Autor: Presidente de San Escobar
Niech Niemcy wezmą ziemie zachodnie
Lord Donald <ldonald@sejm.pl> napisał(-a):

A kto pisze żeby tu przyjeżdżali Norwegowie lub Szwedzi, piszę tylko, że ludzie którzy tam jeżdżą, nigdy by nie wyjechali na stałe.

Czyli nie masz żadnych danych :DDDDDDDDD
Znam przypadki ludzi którzy niedawno pojechali tam na stałe, tak więc
pierdzielisz :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-08-24 01:22:16
Autor: Lord Donald
W dniu 23.08.2017 o 23:33, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Ja znam wiele, którzy dużo wcześniej niż nie dawno wyjechali niby na stałe plując na kraj. Wytrzymali rok może dwa i spierdalali z powrotem. Poczekaj z tym niedawno to szybko się przekonasz, że na stałe się szybko zmieni wtedy ty przestaniesz pierdzielić.

Jakie dane? Wież problem z wyznawcami posłańców jest tylko jeden, ich nic nie zrazi do tego co wierzą, żadne dane ani fakty. Najśmieszniejsze jest to, że to nie PiSiory mówią o POsrańcach jacy oni są. Gdzie mają nasz kraj (dla nich ten kraj), nas Polaków. Oni sami to mówią, nagrane jest na taśmach, wystarczy tylko posłuchać, ich poglądy są jednoznaczne. POsrańcy nawet między sobą nie potrafią się szanować i wewnątrz tylko się gryzą o koryto. A więc jakie dane są w stanie was przekonać skoro słowa waszych idoli, którzy plują wam w twarz są dla was niewystarczające? To tak jak w starym Polskim przysłowiu "Szczają im w oczy a oni nadal, że deszcz pada".

Data: 2017-08-24 07:53:46
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:onl2n6$1ehq$1gioia.aioe.org...
Ja znam wiele, którzy dużo wcześniej niż nie dawno wyjechali niby na stałe plując na kraj.

Czy masz na mysłi swoich towarzyszy z PZPR ?

Wytrzymali rok może dwa i spierdalali z powrotem.

Ty też spierdzieliłes bo miałeś 2 lewe ręce. Jako to komuch.

Poczekaj z tym niedawno to szybko się przekonasz, że na stałe się szybko zmieni wtedy ty przestaniesz pierdzielić.

Już widzę jak wraca 2 mln młodych ludzi. Dostaną tu pracę? Jaką? Wiesz czym się to skończy?

T A C Z K A M I. Wybierz sobie już jakąś, pomaluj na czerwono, napisz PRL a z 2-giej strony PZPR ;-)))

Możesz też kopać dalej swój "DUŁ" z wapnem ;-))))

CL

Data: 2017-08-24 07:47:07
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:onklgo$rdv$1gioia.aioe.org...
A kto pisze żeby tu przyjeżdżali Norwegowie lub Szwedzi, piszę tylko, że ludzie którzy tam jeżdżą, nigdy by nie wyjechali na stałe.

 PRL kład nacisk na rozwój oświaty,

WUML - kuźnia kadr PZPR ;-))) i KŁADŁ ;-)))

taki też był PRL kto chciał i pracował, a do tego rozwijał swoje wykształcenie to żył lepiej.

No widzisz, trzeba było się uczyć! ;-)

Pod koniec PRL koniec lat 70, i lata 80 władzę PRL przejęła banda złodziei,

No widzisz! Twoi partyjni towarzysze się nachapali a ty uczciwy co masz? ;-)

To oni rządzili przez lata 90, 2010, to oni skończyli rządzić 2 lata temu,

Nie mów! Przecież NSZZ Solidarność wciąż istnieje ;-)))

Nie wiem jaki był PRL z przed lad 70 i pod koniec,

Wiesz, wiesz ;-)))

25 lat jakie rządzili ci agenci po upadłej UB,

Ty się zdecyduj. PO czy UB. Nie mów tylko że Tusk był w UB ;-))

W latach 80 Polacy zostali omamieni jakimś amerykańskim snem,

Tu cię boli komusza gnido ;-))))

U nas żałosne jest to że po 25 latach nadal znajduje się masa takich ludzi jak Srajdaki,

Stary łysy chuju, twój PRL już nie wróci choćbyś codziennie modlił się do Lenina wiecznie żywego.

którzy nadal wierzą w obietnice z lat 80

Masz na myśli 21 postulatów NSZZ Solidarność?

 i nie walnęli się w łeb,

To na co czekasz? Walnij się! ;-))

że ktoś ich po prostu wyruchał.

Ciebie wydymali twoi partyjni kumple a masz żal do Tuska ;-)))

Nawet Arabom zrozumienie tego zabrało jedynie 3 lata jak przyjechali do Fryca,

Skąd wiesz? Byłeś u Fryca?

a nasi nadal tam głupio siedzą i wierzą w ich raj.

Ty wciąż wierzysz w ZSRR i wiecznie żywego Lenina! ;-))))

Cl

Data: 2017-08-23 20:47:28
Autor: Lord Donate

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:onkg2c$i9f$1gioia.aioe.org...
Szybko wróciłem do kraju i sram na Niemcy Angoli itp.. i ich niewolę,

No proszę, epizod NRD-owski jednak odcisnął ci sie pietnem na łepetynie ;-)))

CL

Data: 2017-08-23 17:58:36
Autor: Lord Donald
[...]

Na Ukrainie to snajperzy POsrańców zrobili rozpierduchę.
Co do Białorusi poszukaj sobie, to wystarczy poszukać relacji ludzi.
https://www.youtube.com/watch?v=CV35JITAdQE

Data: 2017-08-23 20:49:49
Autor: Lord Donate

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:onk8nb$5bs$1gioia.aioe.org...
Na Ukrainie to snajperzy POsrańców zrobili rozpierduchę.

Co ty powiesz? Tusk tak narozrabiał, że J.Kaczyński na majdanie wykrzykiwał banderowskie hasła ? ;-))

Znów odstawiłes leki?

CL

Data: 2017-08-23 20:45:37
Autor: Lord Donate

Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:onk69j$1gm$1gioia.aioe.org...

Teraz widzisz jakie PRL zostawił bogactwo.

Buuuuhahahhahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahhahahahahahahaaa! Ty jesteś tym brylantem?

CL

Data: 2017-08-24 01:05:01
Autor: Lord Donald
W dniu 23.08.2017 o 20:45, Lord Donate pisze:

[...]

Widzisz Srajdak ty jesteś takim kretynem że twojej wiary w fryca i ich wyższość żaden argument nie zmieni. Tacy jak ty uznają jeden raj na ziemi a reszta to już tylko syf. Jesteś tak upośledzony że nie zdajesz sobie sprawy jaka gnida z ciebie. Oczywiście takich gnid jak ty bywało w historii masa, teraz jest i będzie. Co dziwniejsze niestety ślepo wierzący w wyższość rasy panów zawsze jest tylko pełno z naszego kraju. Zawsze gdzieś rodzi się jakiś fryc, który uważa się za rasę nadrzędną i jakiś Polak, który jest gotów mu służyć i właśnie taką gnida jesteś ty. Cofając się w historii do II wojny światowej to nie fryce obsługiwali komory gazowe i wozili trupy na taczkach, to takie gnidy jak ty obsługiwali to wszystko, wasz pan fryc był tylko pomysłodawcą i kierownikiem, wy z wielkiej wiary w niego gotowi byliście na wszystko, aby mu zaimponować i zasłużyć na względy. Jak to wspominali tacy jak ty,   ze niemieć jest tak mądry że jest w stanie z niczego zawsze zrobić coś. Imponowała wam nawet produkcja różnych wyrobów z ludzi. W jednym przypadku można się z tym zgodzić, że rzeczywiście z takich gnid i gówna, życiowych nieudaczników jak wy, którzy nic nie potrafią tylko srać na swój kraj i służyć frycom, zrobił sobie sługusów i dziwki. Patrząc czym byście byli jakby nie szwaby, to teraz czym jesteście to zawsze coś.

Data: 2017-08-24 08:12:06
Autor: Lord Donate
Użytkownik "Lord Donald" <ldonald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:onl1mr$1dbt$1gioia.aioe.org...
[...]

Widzisz stary chuju...

ty jesteś takim kretynem

Nie jestem twoim synem więc nie mogę być kretynem ;-)))

że twojej wiary w fryca

Znów odstawiłes leki? ;-))

i ich wyższość żaden argument nie zmieni.

Masz jakieś argumenty? Np. poziom zycia w Niemczech w porównaniu z twoja mateczką Rosją?

Tacy jak ty uznają jeden raj na ziemi

Raj jest tylko w państwach budujących komunizm! ;-)))

a reszta to już tylko syf.

Tam gdzie mieszkasz na 100% ;-))

Jesteś tak upośledzony

Nie jestem twoim synem więc nie mogę być upośledzony ;-)))

że nie zdajesz sobie sprawy jaka gnida z ciebie.

Oświeć mnie! Oświeć! ;-)))

Oczywiście takich gnid jak ty bywało w historii masa, teraz jest i będzie.

Np. ty i twoi towarzysze z PZPR ;-))

Co dziwniejsze niestety ślepo wierzący w wyższość rasy panów

Chłopie, wojna się już skończyła! Moczar juz dawno nie żyje! Wyłaź z krzaków!

zawsze jest tylko pełno z naszego kraju.

Komuniści? ;-))

Zawsze gdzieś rodzi się jakiś fryc,

Tobie się udało urodzić w wolnym kraju - ZSRR.

który uważa się za rasę nadrzędną

Np ty. Co cie się wydaje, że kim ty kurwa jesteś? LORDEM ? ;-))))

i jakiś Polak, który jest gotów mu służyć i właśnie taką gnida jesteś ty.

Nie jestem twoim synem więc nie moge być gnidą! ;-)

[...]

Nie znam żadnego fryca? To ktoś z NRD? ;-)))

kierownikiem, wy z wielkiej wiary w niego gotowi byliście na wszystko,

Chłopie! Wojna już się skończyła! Wyłaź z krzaków!

aby mu zaimponować i zasłużyć na względy.

Opowiedz nam o tym. Opowiedz, jak obciagałeś NRD-owcowm.

Jak to wspominali tacy jak ty,

Nie jestem twoim synem Stachu! ;-))

 ze niemieć jest tak mądry że jest w stanie z niczego zawsze zrobić coś. Imponowała wam nawet produkcja różnych wyrobów z ludzi.

Chłopie, mamy rok 2017. Obudź się! Obudź!

W jednym przypadku można się z tym zgodzić, że rzeczywiście
z takich gnid i gówna, życiowych nieudaczników jak wy,

Nie jestem twoim synem więc sam rozumiesz, że nie moge być taki jak ty ;-)))

którzy nic nie potrafią

Ty potrafiłeś tylko obciągać NRD-owskim frycom ;-)))

tylko srać na swój kraj

Nie jestem twoim synem więc nie sram na MÓJ kraj jak ty.

SRAM NA TWÓJ PRL i twoje wspomnienia z tym związane.

i służyć frycom,

Tym z NRD? ;-)))

zrobił sobie sługusów i dziwki.

Trzeba było się walić w łapy "Partia! Gierek!" i skońćzyć WUML to by ci obciagali ;-)))

Patrząc czym byście byli jakby nie szwaby, to teraz czym jesteście to zawsze coś.

To kim ty jesteś dzięki radzieckiej szkole widac wyraźnie. Stary dureń tęskniący za ZSRR.

Chłopie, z tobą coraz gorzej. Idź do lekarza. Tylko uważaj bo może być Niemcem! ;-)))

CL

Niech Niemcy wezmą ziemie zachodnie