Niech Rydzyk trochę zapłaci.

Data: 2010-11-07 19:06:32
Autor: Azor jest pedałem
Niech Rydzyk trochę zapłaci.

Jak w tytule.

Przemysław Warzywny

--

Dupowaty Hitler już się potknął w swoim nieudolnym marszu do władzy,
 o Joannę Kluzik-Rostowską i chłopkę Elżbietę Jakubiak.

Data: 2010-11-07 20:24:06
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niech Rydzyk trochę zapłaci.

"Azor jest pedałem" ib6pra$bg1$1@inews.gazeta.pl

Jak w tytule.

W którym tytule? -- on ma dużo/wiele tytułów. :)
(Ojciec Założyciel, Ojciec Dyrektor...)

  PiS to jest nasz ostatni,
  Krwawy skończy się trud,
  Gdy związek nasz bratni
  Ogarnie kaczy ród.

--
W ciągu każdej godziny należy wymienić całe powietrze w mieszkaniu takim jak moje:
70 m^3/h w kuchni + 50 m^3/h w łazience + 30 m^3/h w WC + 15 m^3/h w garderobie

Prawo i Sprawiedliwość po polsku:

  -- > trzeba płacić za utrzymanie własnego mieszkania, ale żyć w smrodzie i wysłuchiwać
      ,,praw'' wypowiadanych przez cieci (utrzymywanych ,,prawem polskim'' wbrew woli
      właścicieli mieszkań -- wbrew prawu!!!) mówiących o tym, że jest się jedynie
      **lokatorem** we własnym (zbudowanym za własne pieniądze, opisanym notarialnie) mieszkaniu

Data: 2010-11-07 21:46:21
Autor: Azor jest pedałem
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał w wiadomości news:ib6ucq$sqa$1inews.gazeta.pl...

"Azor jest pedałem" ib6pra$bg1$1@inews.gazeta.pl

Jak w tytule.

W którym tytule? -- on ma dużo/wiele tytułów. :)
(Ojciec Założyciel, Ojciec Dyrektor...)

Najbardziej adekwatny tytuł, to oszust!

Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-07 21:47:42
Autor: Kawecki jest kapusiem
Donald Tusk to oszust
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:

Jak w temacie.

Wacek Kurecki

--
Obniżymy podatki, zhłobimy z Polski dhługą Ihłlandię...

Data: 2010-11-08 00:59:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niech Rydzyk trochę zapłaci.

"Azor jest pedałem" ib736v$i6u$1@inews.gazeta.pl

Jak w tytule.

W którym tytule? -- on ma dużo/wiele tytułów. :)
(Ojciec Założyciel, Ojciec Dyrektor...)

Najbardziej adekwatny tytuł, to oszust!

To niech nie płaci! Myślałem, że zapłaci hojnie, po ojcowsku...
Jeśli ma płacić jako oszust -- niech nie płaci!
Niech raczej nadal zbiera, ale niech oszukuje siebie samego!
(i swoich kamratów!!)

Poza tym wchodzisz tym swoim wątkiem w NTG -- to polityka czy historia?
Rydzyk po najbliższych wyborach będzie już raczej motywem głównym historii, nie polityki...

Zaś PiS już teraz pretenduje do miana politycznych partii chronionych, gdyż zagrożonych
wyginięciem. Jeśli Donald Tusk nie odstąpi od swej niepojętej (dla mnie niepojętej -- bo
jakże można stale wygrywać i wygrywać?!) polityki -- grozi mu dożywotnia odsiadka na fotelu
premiera RP. ;) (parę lat temu mówił o jego/swojej potrzebie zajęcia się wnukami -- może
być krucho z tym niańczeniem wnuków)

Data: 2010-11-08 07:53:18
Autor: Azor jest pedałem
Niech Rydzyk trochę zapłaci.
Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał

Poza tym wchodzisz tym swoim wątkiem w NTG -- to polityka czy historia?

NTG? Chcesz oderwac Rydzyka od polityki? Amnezja? Zapomniałeś nawoływania toruńskiego oszusta o "zatopienie PO, oskarżanie premiera Tuska o wszelkie zło tego świata, czy instruowanie wiernych na kogo mają głosowac? Rydzyk to nie osoba duchowna, to wyrafinowany oszust bezkarnie łamiący obowiązujące prawo!

 Przemysław Warzywny

Data: 2010-11-08 10:44:31
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Niech Rydzyk trochę zapłaci.

"Azor jest pedałem" ib86p0$sm7$1@inews.gazeta.pl

[...]

Łamie prawo jak każdy duchowny -- po to są duchownymi, aby łamać prawo. (zgodnie
z sugestią JPII mają przywileje władzy, nie zaś dodatkowe (względem innych, zwykłych
ludzi) obowiązki natury moralnej) Ale krok za krokiem stacza się poza politykę -- na
margines życia politycznego. Moherowe berety wymrą, do głosu dojdą ludzie kolejnych
pokoleń, którzy zadadzą sobie pytanie:

 -- co zawdzięczamy Rydzykowi, Makulskiemu czy im podobnym?

Ludzie tych pokoleń zauważą, iż zostali nie tylko oszukani, ale
i pozbawieni ,,szansy na sukces'' i nie o program TV tu chodzi.

-=-

Niestety przeze mnie przemawia nieuzasadniony optymizm -- oszust z Torunia
na razie trzyma się nieźle? Owszem, ale zanim nadejdą najbliższe święta, PiS
utraci kolejne stołki władzy w naszym kraju i Rydzykowe imperium kurczyć się
będzie coraz szybciej.