"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"

Data: 2012-01-14 21:29:04
Autor: Przemysław W
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
"OBURZENI" W WATYKANIE. JEDEN WSZEDŁ NA CHOINKĘ

"Oburzeni" zjawili się na placu św. Piotra, aby protestować przeciw Kościołowi katolickiemu. Jeden z nich wspiął się na świąteczną choinkę i został zatrzymany przez policję. Reszta próbuje rozbić obóz na placu. Wznosili okrzyki: "Nie dla przemocy!", "Skorumpowany Kościół", "Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy" oraz hasła przeciwko papieżowi.
Na manifestacji zorganizowanej na Placu świętego Piotra stawiła się grupę kilkudziesięciu osób z różnych krajów. Wśród demonstrantów dominowali ludzie mówiący po hiszpańsku. Łącznie zatrzymano trzech tzw. oburzonych, w tym dwóch Francuzów.

Podczas wiecu na Placu świętego Piotra tzw. indignados ogłosili, że nie opuszczą go, dopóki ich towarzysze nie zostaną zwolnieni. Oświadczyli ponadto, że wdrapanie się na świąteczne drzewko nie może być karane zatrzymaniem, lecz najwyżej grzywną.

To pierwsza demonstracja przedstawicieli obywatelskiego ruchu oburzonych w Watykanie. Niektórzy z nich przynieśli namioty. Do Watykanu wysłano policyjne posiłki.

http://www.tvn24.pl/0,1731423,0,1,niech-watykan-placi-podatki-tak-- jak-wszyscy,wiadomosc.html

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-14 12:46:59
Autor: brat_olin
On 14 Jan, 21:29, PrzemysĹ aw W <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
[...]

Pewnie jacys protestanci, albo wrecz ateusze?

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2012-01-14 22:16:39
Autor: Przemysław W
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:b363bc5d-b92a-4cda-a4d4-52655ce4400de8g2000yqd.googlegroups.com...
[...]

A może po prostu zwykli zjadacze chleba nie mający ochoty utrzymywać darmozjadów.

Przemek

Data: 2012-01-14 22:19:57
Autor: rAzor
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

dwĂłch FrancuzĂłw.

[...]

darmozjadĂłw.

A kto im każe utrzymywać?
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !delete from "MH" !delete from "Bogdan Idzikowski" !delete from "Polok_Prawdziwy" !delete from "Lorn" !delete from "Bobrowski"

Data: 2012-01-14 22:21:07
Autor: pluton
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
A może po prostu zwykli zjadacze chleba nie mający ochoty utrzymywać
> darmozjadów.

A kto im każe utrzymywać?

Ci, co oddaja nasza ziemie komisji majatkowej ?

Nullification

Data: 2012-01-14 22:43:06
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
A może po prostu zwykli zjadacze chleba nie mający ochoty utrzymywać
darmozjadĂłw.

A kto im każe utrzymywać?

Ci, co oddaja nasza ziemie komisji majatkowej ?

Twoją? Kupiłeś, dostałeś w spadku, ukradłeś?

Data: 2012-01-15 10:22:34
Autor: pluton
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"

> Ci, co oddaja nasza ziemie komisji majatkowej ?

Twoją? Kupiłeś, dostałeś w spadku, ukradłeś?

Wszedlem w posiadanie poprzez urodzenia sie w Polsce i posiadanie
obywatelstwa.

Nullification

Data: 2012-01-15 10:51:36
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Chcesz powiedzieć, że moja działka, ogródek , garaż, kurnik i chałupa są twoje, w mordę kopany bolszewiku?

Data: 2012-01-15 10:51:31
Autor: Bully300
rAzor <komuchy@na.koBym.ru> napisał(a):
Użytkownik - pluton napisał:

> Wszedlem w posiadanie poprzez urodzenia sie w Polsce i posiadanie
> obywatelstwa.

Chcesz powiedzieć, że moja działka, ogródek , garaż, kurnik i chałupa są
 twoje, w mordę kopany bolszewiku?

To wszystko nie jest twoje ty obszarpańcu! Za wyjątkiem kurnika!

Data: 2012-01-15 10:59:20
Autor: pluton
> [...]
> obywatelstwa.

Chcesz powiedzieć, że moja działka, ogródek , garaż, kurnik i chałupa są

Co chcialem, to powiedzialem. Jak nie zrozumiales, to przeczytaj jeszcze
raz.

Nullification

Data: 2012-01-15 11:07:58
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
[...]

No wyraźnie napisałeś, ze cię łapy świerzbią na widok cudzej własności.

Data: 2012-01-15 10:52:09
Autor: Bully300
Użytkownik - pluton napisał:

> Co chcialem, to powiedzialem. Jak nie zrozumiales, to przeczytaj jeszcze
> raz.

No wyraźnie napisałeś, ze cię łapy świerzbią na widok cudzej własności
.

Nie każdy jest do ciebie npodobny ty przygłupie!

Data: 2012-01-15 14:07:52
Autor: Przemysław W
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

No wyraźnie napisałeś, ze cię łapy świerzbią na widok cudzej własności.

Każdy sądzi wg. siebie. Zastanawiam się czy taki się urodziłeś, czy szaber na hałdach cię tak zdemoralizował.

Przemek

Data: 2012-01-15 17:05:15
Autor: rAzor
[...]

Jak tam rozporek Kaczyńskiego? Dzisiaj też będziesz do niego przemawiał?

Data: 2012-01-15 18:10:48
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

[...]

"Heniek, opamiętaj się - to jest tylko grupa dyskusyjna. Człowieku, ty się wykończysz." --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-15 18:12:32
Autor: rAzor

UĹźytkownik "rAzor"<komuchy@na.koBym.ru>  napisał

Data: 2012-01-15 18:35:26
Autor: Przemysław W
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Jak tam rozporek Kaczyńskiego?

Rozumiem twoje zainteresowanie rozporkiem Kaczyńskiego, ale czy musisz to robić tak ostentacyjnie? Pogadaj z właścicielem owego rozporka, może się dogadacie.

Przemek

Data: 2012-01-15 18:49:04
Autor: rAzor

NIe, nie, Kawecki - jedyne co możesz mi zarzucić to moje zainteresowanie twoim zaintersowaniem rozporkami. Występuję tutaj jako twój psychoanalityk. To twój post: Message-ID: <je7541$8c2$1@inews.gazeta.pl> ? ;-)

Data: 2012-01-15 19:14:04
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

Występuję tutaj jako twój psychoanalityk.

Gdzie tam Skalimowskiemu Henrykowi do was...

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-15 19:24:19
Autor: rAzor
rAzor napisał:

Występuję tutaj jako twój psychoanalityk.

Gdzie tam Skalimowskiemu Henrykowi do was...

Nadużyłeś. łuuu-huh!

Data: 2012-01-15 14:33:37
Autor: Arnoldzik
Dnia Sun, 15 Jan 2012 11:07:58 +0100, rAzor napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Ciebie tez świerzbia. Pamietasz jak ukradłeś rowerk małej dziewczynce i
jeździłes nim po parku? Dziecko płakało, a ty oplułeś jej mamusie. Przygłup
z ciebie!

Data: 2012-01-16 05:22:35
Autor: stevep
Dnia 15-01-2012 o 10:51:36  napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Zapytaj jadrysa Dupikowski, on jest ekspertem od tego "co je moje".
--
stevep

Data: 2012-01-16 12:53:39
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

"kurnik" ? --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-15 10:50:06
Autor: Bully300
Użytkownik - pluton napisał:

> Ci, co oddaja nasza ziemie komisji majatkowej ?

Twoją? Kupiłeś, dostałeś w spadku, ukradłeś?

Nie każdy jest do ciebie podobny ty przygłupie!

Data: 2012-01-14 22:22:45
Autor: Przemysław W
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

A kto im każe utrzymywać?

Ciemnogród, którego ty jesteś najlepszym przykładem.

Przemek

Data: 2012-01-14 22:39:41
Autor: rAzor
[...]

Jakoś nie zauważyłem, zeby mnie ktokolwiek zmuszał do płacenia na Watykan. Ty masz takie wrażenie? Hm..., widocznie masz omamy, śmieszny kurduplu.

Data: 2012-01-15 01:51:18
Autor: Grzegorz Z.
rAzor napisał:

Jakoś nie zauważyłem, zeby mnie ktokolwiek zmuszał do płacenia na

Nie płacisz podatków? Jesteś bezrobotny? Czy te wózki pod marketem ("pan
da! pan da!") to w szarej strefie pchasz?

Watykan. Ty masz takie wrażenie? Hm..., widocznie masz omamy, śmieszny kurduplu.

Widzę że ten dystans do "grupy dyskusyjnej" wam się pogłębia i poszerza,
Azor.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-15 18:20:09
Autor: rAzor
rAzor napisał:

Jakoś nie zauważyłem, zeby mnie ktokolwiek zmuszał do płacenia na

Nie płacisz podatków?

Płacę.

Jesteś bezrobotny?

Nie.

Czy te wĂłzki pod marketem ("pan
da! pan da!") to w szarej strefie pchasz?

To ty pisujesz tutaj jako Leprochuj?

Watykan. Ty masz takie wrażenie? Hm..., widocznie masz omamy, śmieszny
kurduplu.

Widzę że ten dystans do "grupy dyskusyjnej" wam się pogłębia i poszerza,
Azor.

Mam wklejać teksty o tematyce sportowej? O to ci chodzi?

Data: 2012-01-15 18:36:30
Autor: rAzor
rAzor napisał:

To ty pisujesz tutaj jako Leprochuj?

Tak :)

Jesteś upośledzonym kaleką uzależnionym od internetu. Przykra sprawa.

[...]

Tego postulatu nie mam zamiaru spełniać - grupa dyskusyjna nie jest słupem ogłoszeniowym.

Data: 2012-01-15 18:41:03
Autor: Grzegorz Z.

rAzor napisał:

[...]

Jest miejscem do wymiany poglądów.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-16 00:12:24
Autor: raff
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"

rAzor napisał:

[...]

Jest miejscem do kopania w dupe lewakow. Co jest przyznam zajeciem
dosc milym.

R.

Data: 2012-01-16 00:14:50
Autor: Grzegorz Z.

rAzor napisał:

[...]

Schudnij, bo wyglądasz jak Flaszka.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2012-01-16 00:14:59
Autor: Bogdan Idzikowski

rAzor napisał:

[...]

Jak trafiasz to masz orgazm? A jak nie trafiasz? Sraczkę?

Data: 2012-01-16 00:23:30
Autor: raff

rAzor napisał:

[...]

Wy tak macie ? To przykre.

Biedactwa.

R.

Data: 2012-01-16 10:19:56
Autor: Pan hrabia Bobrowski

rAzor napisał:

[...]

Masz coś do powiedzenia oprócz inwektyw?

BBR

Data: 2012-01-16 05:50:49
Autor: stevep

rAzor napisał:

[...]

To musisz często się kopać Kurwikowski.  :D

--
stevep

Data: 2012-01-15 05:49:18
Autor: stevep

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym%19.ru> napisał

[...]

O qrde, jak możesz tak obrażać współczesnego Napoleona z kotem?
--
stevep

Data: 2012-01-15 08:36:30
Autor: Przemysław W
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał

Jakoś nie zauważyłem, zeby mnie ktokolwiek zmuszał do płacenia na Watykan.

Właśnie napisałem, że jesteś ciemnogród i robisz to dobrowolnie.

Przemek

Data: 2012-01-15 08:55:14
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jetvm1$712$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ten pajac nie jest ciemnogród. To genetyczny głąb!

BomBel

Data: 2012-01-15 14:27:26
Autor: Arnoldzik
Dnia Sun, 15 Jan 2012 08:55:14 +0100, Leprechaun napisał(a):

[...]

Potwierdzam. Kiedyś chlałem z nim piwo za marketem. Totalny przygłup i
brudas. Nasikał na słup ogłoszeniowy i zwinęli go miejscy.

Data: 2012-01-15 10:26:27
Autor: pluton
[...]

Jezeli utrzymujesz rzesze molestantow nauczajacych przesadow w szkolach
dobrowolnie, to w porzadku.

Nullification

Data: 2012-01-15 10:53:52
Autor: Bully300
> [...]

Jakoś nie zauważyłem, zeby mnie ktokolwiek zmuszał do płacenia na Watykan. Ty masz takie wrażenie? Hm..., widocznie masz omamy, śmieszny kurduplu.

Z puszek po piwie masz mały dochód, ledwie ci na dyktę wystarcza. Łazisz do
klechy z prośbą o wsparcie, a ten psami cię szczuje!

Data: 2012-01-15 10:49:27
Autor: Bully300
> [...]
>>
> Pewnie jacys protestanci, albo wrecz ateusze?
>

> A może po prostu zwykli zjadacze chleba nie mający ochoty utrzymywać

A kto im każe utrzymywać?

Tacy złodzieje jak ty! Czarny każe płacić za wszystko! Oczywiście "co łaska".
Nienażarte ryje!

Data: 2012-01-15 08:53:48
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jesrbq$dp4$1inews.gazeta.pl...
[...]

Antykościelna fobia przyćmiewa ci mózg! Watykan jest państwem i tym włoskim zjadaczom pizzy gówno do tego. Niby dlaczego Watykan ma płacić podatki do kasy Włoch?

BomBel

Data: 2012-01-15 09:06:09
Autor: Przemysław W
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał

Antykościelna fobia przyćmiewa ci mózg! Watykan jest państwem i tym włoskim zjadaczom pizzy gówno do tego. Niby dlaczego Watykan ma płacić podatki do kasy Włoch?

Głupiś krasnal. Nie rozumiesz tematu to nie dyskutuj.

Przemek

Data: 2012-01-15 09:09:31
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jeu1dk$brp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sam jesteś głupi popierdoleńcu. Zasrywasz grupę swoimi chorymi antykatabasowymi fobiami i wszyscy się z ciebie nabijają.

BomBel

Data: 2012-01-14 22:09:32
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 14 styczeń 2012 21:29:
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy" oraz hasła przeciwko
papieżowi.

Mam pytanie. Komu, jakiej instytucji miałby płacić podatki Watykan? Przecież w świetle prawa międzynarodowego jest państwem. A to państwu płaci się podatki.

Data: 2012-01-14 22:14:37
Autor: Przemysław W

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jesquc$9r1$1node2.news.atman.pl...
[...]

Być może Watykan czyli kościół....

Przemek

Data: 2012-01-14 22:35:07
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 14 styczeń 2012 22:14:

[...]

Sądzę, że niepotrzebne są pretensje do tej czy innej grupy społecznej, że płacą takie czy inne podatki. Państwo przecież ustala zarówno wysokość podatków, jak i to kto będzie je płacił. Od państwa więc domagać się trzeba aby w kwestiach podatków, wszystkich traktowało jednakowo.

Data: 2012-01-14 22:46:59
Autor: Lorn
[...]

Czyli mamy uznawać kościoły jako ambasady Watykanu? :>

Data: 2012-01-14 22:53:44
Autor: Marek Czaplicki
Lorn pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 14 styczeń 2012 22:46:

[...]

Nie wiem za co są uznawane. Państwo ma traktować wszystkich swych obywateli jednakowo, to wynika z Konstytucji. Nie spodziewasz się chyba, że ktoś sam z własnej woli wystąpi z sugestią, że płaci za małe podatki. Państwo podpisało umowę międzynarodową, bo tym jest konkordat, więc niech państwo postara się teraz przekonać wszystkich swych obywateli, że nie ma ludzi ponad prawem.

Data: 2012-01-14 23:04:16
Autor: Lorn
[...]

Cóż... Masz rację. Jestem ciekaw czy ktokolwiek przeczytał od deski do deski "umowę" konkordat. Przyznaję, przejrzałem jedynie pobieżnie zapisy w niej zawarte.

Data: 2012-01-14 23:21:01
Autor: Marek Czaplicki
Lorn pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota 14 styczeń 2012 23:04:

Cóż... Masz rację. Jestem ciekaw czy ktokolwiek przeczytał od deski do
deski "umowę" konkordat. Przyznaję, przejrzałem jedynie pobieżnie zapisy
w niej zawarte.

Sądzę, że różnic w kwestiach finansowych nie znajdzie się w konkordacie. Ale bardziej należy poszukać w mentalności polityków. Dlatego np pan Palikot i jego kandydaci odnieśli taki sukces wyborczy, bo jawnie opowiadali się za tym aby zmienić ta mentalność. :-)

Data: 2012-01-15 10:36:29
Autor: pluton
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
 Nie spodziewasz się chyba, że ktoś sam z
własnej woli wystąpi z sugestią, że płaci za małe podatki.

A ja wlasnie chetnie bym wystapil, bo czuje sie dyskryminowany.
Dlaczego inni placa 32% a mnie traktuje sie jak jakiegos
niepelnowartosciowego bubka ?

Nullification

Data: 2012-01-15 10:34:51
Autor: pluton
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
Od państwa więc domagać się trzeba
aby w kwestiach podatków, wszystkich traktowało jednakowo.

No wlasnie - dlaczego Kowalski placi 18% a Malinowski 32% ?

Nullification

Data: 2012-01-15 14:19:01
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
Od państwa więc domagać się trzeba
aby w kwestiach podatków, wszystkich traktowało jednakowo.

No wlasnie - dlaczego Kowalski placi 18% a Malinowski 32% ?

Bo ty jako cienki bolek masz mniej dobytku, który w razie czego państwo ma obowiązek bronić i chronić, a taki Malinowski ma więcej, więc też jego to musi kosztować odpowiednio. Nu? poniał bolszewicka morda?

Data: 2012-01-15 14:41:13
Autor: Arnoldzik
Dnia Sun, 15 Jan 2012 14:19:01 +0100, rAzor napisał(a):

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Co pieprzysz? Od kiedy to z ciebie taki specjalista od podatków? Toz ty
tabliczki mnozenia nie znasz, a i z pisaniem u ciebie cienko. Jako
odwieczny leser nie płacisz podatków, a doradzasz innym? Zawsze byłeś
przygłupem!

Data: 2012-01-15 08:58:41
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jesr80$d2u$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gówno mnie obchodzi jakis tam klecha i jego bajania. Nie cierpie twojej idiotycznej głupoty. Ty masz jakiegoś fioła na punkcie katabasów. Zdecyduj się czy chodzi ci o państwo Watykan, wiejski kościółek czy napasionych purpuratów. Jesteś jak zdziczały byczek rzucający się z obłędem w oczach na wyrzuconą, przemokniętą czerwonym kolorem podpaskę używaną przez wielokrotną dziewicę.

BomBel

Data: 2012-01-15 09:12:26
Autor: Przemysław W
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał

Gówno mnie obchodzi jakis tam klecha i jego bajania. Nie cierpie twojej idiotycznej głupoty.

A mylny błąd cierpisz?

Ty masz jakiegoś fioła na punkcie katabasów. Zdecyduj
się czy chodzi ci o państwo Watykan, wiejski kościółek czy napasionych purpuratów.

Gdzieś czytałem, że kościół katolicki to jedność, a nieopodatkowane pieniążki płyną od "wiejskiego kościółka"aż do Watykanu.

Przemek

Data: 2012-01-15 09:23:10
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jeu1pc$csp$1inews.gazeta.pl...

[...]

Gówno mnie obchodzi czy gdzieś cos tam czytałeś. Pewnie w "Nie" albo "Faktach i Mitach". To takie same pojeby jak ty. Najwyraźniej w młodości klecha naszczał ci do buzi kiedy obciagałeś mu w ekstazie druta. Co do nieopodatkowanych pieniązków - nie moje pieniądze więc mi to powiewa. Chcesz to sobie baw się w teb klocki. Watykan to dla ciebie za wysoko, Rydzyk pewnie tez więc zacznij od wiejskiego klechy. Zapierdol mu kasę z tacy i wydaj na swoje przyjemności.Może ci ulży.

BomBel

BomBel

Data: 2012-01-15 14:10:27
Autor: rAzor
Użytkownik - Leprechaun napisał:

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w
wiadomości news:jeu1pc$csp$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Leprechaun" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisał

GĂłwno mnie obchodzi jakis tam klecha i jego bajania. Nie cierpie
twojej idiotycznej głupoty.

A mylny błąd cierpisz?

Ty masz jakiegoś fioła na punkcie katabasów. Zdecyduj
się czy chodzi ci o państwo Watykan, wiejski kościółek czy
napasionych purpuratĂłw.

[...]

;-)

Lecę po chipsy i piwo. he he he

Data: 2012-01-15 14:30:20
Autor: Arnoldzik
Dnia Sun, 15 Jan 2012 09:12:26 +0100, Przemysław W napisał(a):

[...]

Pieprzysz jak tłuk. Watykan to mafia rządzaca Europą, Ameryką i częścią
Afryki.

Data: 2012-01-14 22:18:34
Autor: rAzor
[...]

To musiała być jakaś małpa w czerwonym.
A dlaczego niby ma płacić jak wszyscy?

Data: 2012-01-14 22:23:47
Autor: pluton
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
A dlaczego niby ma płacić jak wszyscy?

No wlasnie!. Ma placic 2 razy wiecej niz wszyscy.

Nullification

Data: 2012-01-14 22:40:30
Autor: rAzor
Użytkownik - pluton napisał:
A dlaczego niby ma płacić jak wszyscy?

No wlasnie!. Ma placic 2 razy wiecej niz wszyscy.

Od podwójnego bulenia, to mamy takich przygłupów jak ty, oplutku.

Data: 2012-01-15 08:59:58
Autor: Leprechaun

Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jessoa$htl$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik - pluton napisał:
A dlaczego niby ma płacić jak wszyscy?

No wlasnie!. Ma placic 2 razy wiecej niz wszyscy.

Od podwójnego bulenia, to mamy takich przygłupów jak ty, oplutku.

Od pieredolenia bez sensu mamy takich genetycznych bałwanów jak ty.

BomBel

Data: 2012-01-15 14:29:05
Autor: Arnoldzik

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Ten rAzor to totalny przygłup. Nie dość, że sie nie myje to pali jakieś
zioła po których świruje.

Data: 2012-01-16 05:05:59
Autor: stevep

Użytkownik - pluton napisał:
[...]

Eeee, on świruje nawet bez ziół, wystarczy,że poczuje gon suki.

--
stevep

Data: 2012-01-14 22:23:52
Autor: pawel
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
Matka Boska  częstochowska nas  obroniła  jak wal;czylismy na czele z Lechem
Wałęsą   , dośc  wilczku  jedynie się pomodlimy za  Ciebie wilku  . .  Jak
trwoga to  do pana Boga . Nie lubią wilki być ofiarą   , wam nic nie zbywa
...  łaski precz . .   takich  wilczków  Polska  się  z młodych  wilczkow
DOCZEKAŁA  .    Matołku jak  jest  dzielenie oplatkiem   Bożym  to
wszyscy  w  sejmie się  zbieraja  i niedowiarki   i z ryby robią   , czynia
tradycje     a  to  jakim prawem  to robicie  , jak wam  klech  śmierd

Data: 2012-01-14 22:30:43
Autor: Przemysław W
Użytkownik "pawel" <pawel.kaszynski@onet.pl> napisał w wiadomości news:jesrpc$vf3$1news.icm.edu.pl...
[...]

Naucz się pisać matołku.

 Przemek

Data: 2012-01-14 22:46:13
Autor: rAzor
[...]

W przeciwieństwie do ciebie przynajmniej sie stara. Ty, Kawecki, nigdy jeszcze nie wydałeś z siebie niczego poza zdaniem prostym i gimnazjalnymi pierdami.

Data: 2012-01-14 22:49:02
Autor: Lorn
W dniu 2012-01-14 22:46, rAzor pisze:

W przeciwieństwie do ciebie przynajmniej sie stara.

Może pisać bzdury jak ty i tobie podobni... Byleby poprawnie z netykietą.

Data: 2012-01-15 08:46:20
Autor: Przemysław W
Użytkownik "rAzor" <komuchy@na.koBym.ru> napisał w wiadomości news:jest32$j5a$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty też się starasz, a piszesz podobnie do Pawła - matołka. Wy pseudokatolicy tak macie.

Przemek

Data: 2012-01-15 18:26:58
Autor: rAzor
[...]

Ty też się starasz,

Nie staram się - nie będę rzucał pereł przed wieprze.

Data: 2012-01-15 09:02:31
Autor: Leprechaun
[...]

Ty genetyczny przygłupie nie jesteś od niego lepszy!

BomBel

Data: 2012-01-15 09:01:55
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jess71$g9v$1inews.gazeta.pl...
[...]

Naucz się czytać matole! Czego nie rozumiesz z tekstu powyżej? Mocz z fujary starego katabasa zalał ci ślepia?

BomBel

Data: 2012-01-15 08:49:03
Autor: Przemysław W

Użytkownik "pawel" <pawel.kaszynski@onet.pl> napisał w wiadomości news:jesrrk$vuq$1news.icm.edu.pl...
[...]

No i popatrz matołku coś znowu napier...ił...

Przemek

Data: 2012-01-14 23:55:10
Autor: Klin
Niech Watykan płaci podatki tak, jak wsz yscy - pytam się dlaczego?

    Niby dlaczego tak Ci się śpieszy by mieć tylko
    jednego Pana. Od tego kto ma prawo zbierać
    podatki moĹźna wymagać by opiekował się
    owieczkami, ktĂłre strzyĹźe jest teĹź jakiś wybĂłr
    dla owieczek mogą wybrać sobie pasterza.
    Władza absolutna, ktĂłrą pragniesz przydzielić
    państwu  skorumpuje go absolutnie.
    Wolę juĹź pewną decentralizację niĹź oddanie
    decyzji o naszym Ĺźyciu w ręce nie podległej
    juĹź Ĺźadnej kontroli Władzuni - kto dysponuje
    największym kapitałem staje się niebezpiecznym
    i nieuchronnie będzie chciał innych uzaleĹźnić.
    Kilka ośrodkĂłw władzy jest najlepszym
    zabezpieczeniem przed opętanymi żądzą
    dyktowania innym swojej woli.

Data: 2012-01-15 08:51:37
Autor: Leprechaun
[...]

Pomyśl. Skoro Watykan jest państwem to niby komu ma płacić podatki?

BomBel

Data: 2012-01-15 16:52:22
Autor: pawel
"Niech Watykan płaci podatki tak, jak wszyscy"
a niedawno sie dzieliłeś  OPŁATKIEM  ŚWIĘTYM     i  także    rybą  !!     , ażeby  ci ość  stanęłą  w   gardle , śmierdzące   PO ..i ..  loczki   i takich jest  50 %  co nie ida na wybory  bo nie wiedzą   co czynią  .( nie czytaja i gów....  o   wiedzą   a   posrańcy  z miłosci to wykorzystują .. to taka  demokracja  ??? ) .    Taki  świntuszek jest    za  a  nawet przeciwny  ...

Data: 2012-01-15 18:41:46
Autor: Przemysław W
Użytkownik "pawel" <pawel.kaszynski@onet.pl> napisał w wiadomości news:jeusnr$73h$1news.icm.edu.pl...

ażeby  ci ość  stanęłą  w   gardle....

Napisał niepełnosprawny Paweł, który niedawno dzielił się opłatkiem, a także rybą...

Dzięki za noworoczne życzenia.

Przemek