Niech banda Kaczyńskiego nie kala pamięci mojej mamy

Data: 2012-08-04 08:33:48
Autor: mkarwan
Niech banda Kaczyńskiego nie kala pamięci mojej mamy
Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:jvicpg$cvh$1inews.gazeta.pl...
Przykro mi było, kiedy w dniu najświętszym dla Powstańców Warszawskich, czyli 1 sierpnia, jakaś prawicowa banda spod znaków PiS i innych, podobnych maści, kalała pamięć o mojej mamie, dwóch wujkach, jej braciach, także o jej kolegach, bucząc i gwiżdżąc - pisze Marek Krassowski
Więcej... http://wyborcza.pl/1,126764,12240789,List__Niech_banda_PiS_owcow_nie_kala_pamieci_mojej.html#ixzz22YMNmtbP

Podobno za czasów komuny w "Trybunie ludu" i innych wojewódzkich dziennikach tez ukazywały się listy od czytelników.
W swojej treści wspierały ówczesną władzę.
Podobno część z nich pisali dziennikarze tych gazet wymyślając różne imiona i nazwiska jako "autorów" tych listów.

Data: 2012-08-04 07:05:14
Autor: Observatore
Niech banda Kaczyńskiego nie kala pamięci mojej mamy
pisze Marek Krassowski

http://wyborcza.pl/1,126764,12240789,List__Niech_banda_PiS_owcow_nie_kala_pam
ieci_mojej.html#ixzz22YMNmtbP

KTO to jest ten Marek Krassowski jakis byly esbek, kapus Maleszka czy Wronski pod ksywa?

Data: 2012-08-04 12:53:48
Autor: jerzy.n

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jvifol$j75$1usenet.news.interia.pl...

[...]

Tez za głos ludu "robisz", każdy ma prawo do głosu i nie jest powiedziane ze tylko Ty masz racje ...

Data: 2012-08-04 14:04:17
Autor: mkarwan
Użytkownik "jerzy.n" <bar-nim@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:501cfea1$0$1310$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Zwracam uwagę na to jak kiedyś tworzono głos ludu, w domyśle zadając pytanie, a jak jest teraz.
Dotarło wreszcie czy trzeba bardziej łopatologicznie?

Niech banda Kaczyńskiego nie kala pamięci mojej mamy