Niech idą w pis - du!

Data: 2009-10-07 21:33:50
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Niech idą w pis - du!
Jak ustaliło RMF FM, kiedy premier odwoła szefa Centralnego Biura Śledczego Mariusza Kamińskiego, swoje dymisje złożą również dwaj jego zastępcy - Maciej Wąsik i Ernest Bejda.

http://wiadomosci.onet.pl/2056533,11,cba_zagrozone_paralizem,item.html

Przemek

" Wysłałem pismo do pana prezydenta brzmiące identycznie jak wiele takich samych pism w takich samych sprawach i otrzymywałem od pana prezydenta szybkie opinie. (...) Dokumentacja w tej kwestii jest perfekcyjna, jeśli chodzi o sprawy formalno - prawne. Nie będę uwzględniał wykrętów administracji prezydenckiej, jeśli ta będzie zwlekała z wydaniem opinii - zaznaczył.

Na pytanie czy zdecyduje się na przeprowadzenie dymisji nawet bez opinii, odpowiedział: "bywały już takie sytuacje; nie mogę czekać w nieskończoność".

--

"Zbigniew Wasserman - Minister koordynator ds. służb specjalnych IV RP. PRL-owski prokurator od lat 70-tych.W krakowskiej prokuraturze prowadził kilka śledztw przeciwko działaczom Niezależnego Zrzeszenia Studentów. W PRL `szuja' i `prokurator' znaczyły to samo."

Niech idą w pis - du!