Niech ktoś...

Data: 2010-08-24 13:13:50
Autor: jadrys
Niech ktoś...

...mi powie że to tylko sen. Albo jakiś żart.. żart z ludzi uczciwych, uczciwie pracujących przez całe życie..

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/marszalek-senatu-borusewicz-dostanie-prezydencka-e_151038.html

normalny zwykly Polak nie otrzyma emerytury gdy mu będzie 1 dzień brakowało do pełnego okresu pracy....

Data: 2010-08-24 04:30:07
Autor: DJ MC Donald Musk
Niech ktoś...
On 24 Sie, 13:13, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
[...]

ale sie tUSK SFRAJERZYL!
A PRZECIEZ MOGLI CALY KLUB po PRZECZOLGAC na stanowisku [prezydenta i
tez by dostali emerytury!
Moze by wtedy mniej kradli?

Data: 2010-08-24 13:48:23
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 13:30, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Wiesz, gdyby ten facet miałby choć trochę  honoru to powinien nie przyjmowaćm tego co tak naprawdę mu się nie należy.. Ale ja wątpię żeby on miał honor. I jestem ardzo ciekawy kto na takiego osobnika oddal głos w wyborach.

Data: 2010-08-24 05:40:12
Autor: DJ MC Donald Musk
Niech ktoś...
On 24 Sie, 13:48, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

przyjmowaćm tego co tak naprawdę mu się nie należy.. Ale ja wątpię żeby
on miał honor. I jestem ardzo ciekawy kto na takiego osobnika oddal głos

UBecja!
czyli elektorat PO i SLD!

Data: 2010-08-24 20:10:28
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 14:40, DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

Gorzej - płatne pachołki CIA i Pentagonu.. Biorący pieniądze za dywersję w kraju.

Data: 2010-08-24 13:22:59
Autor: Kaczysta
Niech ktoś...

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i509hs$u8e$1news.onet.pl...

[...]

-- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć..
To jest kompletna paranoja! Biedna jest ta nasza Polska, skubana z każdej strony.
AZ

Data: 2010-08-24 13:36:42
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 13:22, Kaczysta pisze:
[...]

Nie dość że te okrągłostołowe gnoje zdegradowali Polaków do roli pracobiorców w swoim kraju, to jeszcze graja społeczeństwu na nosie pokazując że oni są przedstawicielami nie narodu Polskiego ale Brukseli, i Waszyngtonu... no i przedstawicielami swoich własnych szwindli. Zastanawiające jest tylko to dlaczego Polacy na takie rzeczy pozawalają. Czyżby te domy i samochody kupowane na łatwo dostępny kredyt tak ich zaślepiły że nie widzą co się z Polską i z nimi dzieje??

Data: 2010-08-24 13:27:32
Autor: PesTYcyD
Niech ktoś...
Niech mnie ktoś kurwa uszczypnie!

Data: 2010-08-24 13:48:30
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 13:27, PesTYcyD pisze:
Niech mnie ktoś kurwa uszczypnie!

Niestety - to nie powieść Fantasy, - to polska rzeczywistość..

Data: 2010-08-24 13:39:07
Autor: Lorn
Niech ktoś...
W dniu 2010-08-24 13:13, jadrys pisze:

[...]

Odpowiedź masz w komentarzu pod tym bełkotem. :> Jak zwykle... Rzucony tytuł i pseudo-aferka uszyta. :)

"Uprawnienia przysługują wyłącznie Prezydentowi, a nie osobie pełniącej obowiązki prezydenta. A jeśli ktokolwiek ma wątpliwości:

"USTAWA z dnia 30 maja 1996 r. o uposażeniu byłego Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. (Dz. U. z dnia 4 lipca 1996 r.)
Art. 1. 1. Ustawa określa uprawnienia byłego Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, zwanego dalej "byłym Prezydentem", wybranego poczynając od 1989 r. w wyborach powszechnych lub przez Zgromadzenie Narodowe."  -- Tym

Data: 2010-08-24 13:55:34
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 13:39, Lorn pisze:
[...]

A gdzie uczciwość i szacunek do ludzi pracujących uczciwie?? A poza tym ten oprych nie byl prezydentem, a tylko pełniącym obowiązki..

Data: 2010-08-24 13:58:11
Autor: Lorn
Niech ktoś...
W dniu 2010-08-24 13:55, jadrys pisze:
[...]

Pierdolisz jak potłuczony komuch... Czytać nie potrafisz? :>

Data: 2010-08-24 14:32:19
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 13:58, Lorn pisze:

A gdzie uczciwość i szacunek do ludzi pracujących uczciwie?? A poza tym
ten oprych nie byl prezydentem, a tylko pełniącym obowiązki..

Pierdolisz jak potłuczony komuch... Czytać nie potrafisz? :>

Tym językiem nieparlamentarnym próbujesz mnie poderwać?

Data: 2010-08-24 14:35:26
Autor: Lorn
Niech ktoś...
W dniu 2010-08-24 14:32, jadrys pisze:
[...]

Tym językiem staram się sprowadzić ciebie na ziemię. Przeczytałeś bełkotliwy artykulik i sam bełkoczesz.

Data: 2010-08-24 20:09:37
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 14:35, Lorn pisze:
[...]

Realia są takie że Borusewicz może zrzec się mandatu senatora i przejść na emeryturę prezydencką.

Data: 2010-08-24 13:41:47
Autor: Zahir
Niech ktoś...

[...]

To prezes PiS też powinien otrzymać prezydencką emeryturę! Przez ponad godzinę w nocy z 4 na 5 lipca był prezydentem!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 13:52:14
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 13:41, Zahir pisze:

[...]

No nie żartuj bo jeszcze te gnoje przyznają i jego kotu emeryturę za asystowanie prezesowi w trakcie trwania "kadencji"..

Data: 2010-08-24 13:48:15
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 13:36, Lorn pisze:
[...]

Nie staraj się być uszczypliwa w stosunku do mnie - to nie ja będę pasożytował za twoje pieniądze na emeryturce wypracowanej przez 7 dni.

Data: 2010-08-24 13:56:11
Autor: Lorn
Niech ktoś...
W dniu 2010-08-24 13:48, jadrys pisze:
[...]

O czym ty do mnie głuptasku piszesz? :>
Zacytuję: "Odpowiedź masz w komentarzu pod tym bełkotem. :> Jak zwykle... Rzucony tytuł i pseudo-aferka uszyta. :)

Data: 2010-08-24 14:32:46
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 13:56, Lorn pisze:

[...]

A kim byli  Borusewicz i Schetyna ze im się należą emeryturki prezydenckie?
Tu nie ma żadnej afery - to "prawo" tak stanowi że jednemu sie należy emerytura po przepracowanej 1 godzinie. A hołota musi osiągać wiek emerytalny, i przepracowywać  po 30 lat..

Data: 2010-08-24 14:37:42
Autor: Lorn
Niech ktoś...
[...]

Nie byli prezydentami i im się nie należą... Przestań już robić z siebie idiotę...

Data: 2010-08-24 05:53:51
Autor: DJ MC Donald Musk
Niech ktoś...
On 24 Sie, 14:37, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]
> emerytalny, i przepracowywać po 30 lat..

Nie byli prezydentami i im się nie należą... Przestań już robić z siebie

Jesli oni nie byli prezydentami to kto w takim razie byl prezydentem?
a moze byl to czas, gdy prezydenta nie bylo?
A moze marszalek Komoroski tez nie byl prezydentem po smolenskim
morderstwie?

Data: 2010-08-24 15:05:59
Autor: Lorn
Niech ktoś...
W dniu 2010-08-24 14:53, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Kurski miał rację jesteście ciemnogrodem... :) Też użyję nieparlamentarnego języka żebyś zrozumiał... Od momentu śmierci Lecha pierdoliłeś ty i tobie podobni, że Komorowski prezydentem nie jest, bo był pełniącym obowiązki. :> Dalsza dyskusja z tobą jest stratą czasu :)

Data: 2010-08-24 06:21:21
Autor: DJ MC Donald Musk
Niech ktoś...
On Aug 24, 3:05 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

pierdoliłeś ty i tobie podobni, że Komorowski prezydentem nie jest, bo
był pełniącym obowiązki. :> Dalsza dyskusja z tobą jest stratą czasu :)

gdzie debilu JA pisalem, ze komoroski nie jest prezydentem?

Data: 2010-08-24 15:43:18
Autor: Lorn
Niech ktoś...
W dniu 2010-08-24 15:21, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Pisałeś jełopie, że jest p/o prezydenta, więc nie rób już z siebie ostatniego debila. Skoro był p/o to jak kurwa mógł być prezydentem? Idź się przebadać... Sprawdź czy ten tic tac obijający się o kości twojej czaszki nie uległ rozpuszczeniu.

Data: 2010-08-24 08:51:19
Autor: D.J.MC Donald Musk
Niech ktoś...
On Aug 24, 3:43 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

ostatniego debila. Skoro był p/o to jak kurwa mógł być prezydentem? Idź
się przebadać... Sprawdź czy ten tic tac obijający się o kości twojej

Czy wy macie cos genetycznie z glowami w tym PO?
po. prezydenta to byl i kaczynski, i kwasniewski chociaz byli
prezydentami. Jedno drugiego nie wyklucza
Prezydent jest funkcja prawna a osoba wypelniajaca te funkcje jest po
prezydenta w skrocie: jest prezydentem.
Czy np Schetyna jak sie kapie w wannie jest kierowca czy tylko wtedy
gdy prowadzi samochod?

Data: 2010-08-24 19:37:51
Autor: Lorn
Niech ktoś...
W dniu 2010-08-24 17:51, D.J.MC Donald Musk pisze:

[...]

Czy ty w dzieciństwie, spadłeś ze znacznej wysokości na głowę? :> Jakiś ty śmieszny, a zarazem żałośnie głupi. :> EOT.

Data: 2010-08-24 20:09:57
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 14:37, Lorn pisze:
[...]

Nie należą, ale chyba jednak mają przyznane.. prawie cała prasa Polska  o tym pisze..

Data: 2010-08-24 20:23:10
Autor: Lorn
Niech ktoś...
W dniu 2010-08-24 20:09, jadrys pisze:
[...]

Ano właśnie *chyba* :> Czas by się wypowiedział konstytucjonalista, bo przepis w tej sprawie jest jednoznaczny.

Data: 2010-08-24 11:24:14
Autor: D.J.MC Donald Musk
Niech ktoś...
On Aug 24, 8:23 pm, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> [...]

Ano właśnie *chyba* :> Czas by się wypowiedział konstytucjonalista, bo
przepis w tej sprawie jest jednoznaczny.

konstytucjonalista Komoroski albo Niesioloski?
nie rob jaj...

Data: 2010-08-24 20:43:42
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 20:23, Lorn pisze:

[...]

No niestety - obecny tryb życia pozwala mi czerpać wiedzę tylko z mediów.  Nie mam wyboru, nie mam możliwości weryfikacji tego co mi podają do wiadomości.

PS. Wiesz że kiedyś Trybunał Konstytucyjny uznał ustawę nakazującą przymusowe oddawanie na złom samochodów przy wyrejestrowaniu? Póżniej oczywiście ten swój idiotyczny wyrok zmienili, ale niesmak i nieufność do tych "mędrców" pozostał.

Data: 2010-08-24 17:17:59
Autor: cyc
Niech ktoś...

[...]

Iiii tam !. Nic wielkiego . Nawet odprawy prezydenckiej nie dostal !
Niejaki Glodz , z dnia na dzien z szeregowca a i to nie bo nigdy nie byl zolnierzem , zostal generalem i wcale nie w najnizszym generalksim stopniu .
To nie koniec . Wraz ze stopniem otrzymywal generalskie wynagrodzenie przez 6 lat i liczne lapowki idace w setki tysiecy zl .
Odchodzac po owych 6 latach " sluzby " na "zasluzona" wojskowa , generalska emeryture , otrzymal milionowa odprawe bo przeciez jako biskupowi glod mu do oczu by zagladal .
To jest dopiero przekret , naprawde godny biskupa i naszych politykow .
A spoleczenstwo na to pozwala !.

cyc

Data: 2010-08-24 20:09:14
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 17:17, cyc pisze:
[...]

Wydawałoby się że przywileje znikną w zraz z tzw. szlachtą, ale nie, - dzisiaj jeszcze bardziej daje sie normalnemu człowiekowi odczuć że nadal funkcjonuje podział na królów, trutnie i woły do roboty..

Niech ktoś...