Niech ktoś...

Data: 2010-08-24 04:30:07
Autor: DJ MC Donald Musk
Niech ktoś...
On 24 Sie, 13:13, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
..mi powie że to tylko sen. Albo jakiś żart.. żart z ludzi uczciwych,
uczciwie pracujących przez całe życie..

http://www.se.pl/wydarzenia/kraj/marszalek-senatu-borusewicz-dostanie...

normalny zwykly Polak nie otrzyma emerytury gdy mu będzie 1 dzień
brakowało do pełnego okresu pracy....

ale sie tUSK SFRAJERZYL!
A PRZECIEZ MOGLI CALY KLUB po PRZECZOLGAC na stanowisku [prezydenta i
tez by dostali emerytury!
Moze by wtedy mniej kradli?

Data: 2010-08-24 13:48:23
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 13:30, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Wiesz, gdyby ten facet miałby choć trochę  honoru to powinien nie przyjmowaćm tego co tak naprawdę mu się nie należy.. Ale ja wątpię żeby on miał honor. I jestem ardzo ciekawy kto na takiego osobnika oddal głos w wyborach.

Data: 2010-08-24 05:40:12
Autor: DJ MC Donald Musk
Niech ktoś...
On 24 Sie, 13:48, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

przyjmowaćm tego co tak naprawdę mu się nie należy.. Ale ja wątpię żeby
on miał honor. I jestem ardzo ciekawy kto na takiego osobnika oddal głos

UBecja!
czyli elektorat PO i SLD!

Data: 2010-08-24 20:10:28
Autor: jadrys
Niech ktoś...
  W dniu 2010-08-24 14:40, DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

Gorzej - płatne pachołki CIA i Pentagonu.. Biorący pieniądze za dywersję w kraju.

Niech ktoś...