Niech ktoś mi wytłumaczy

Data: 2014-10-24 03:02:01
Autor: MarkWoydak
Niech ktoś mi wytłumaczy
Jakiego grzyba ci durnie z PiS przyczepili się do Sikorskiego skoro to Putin
chciał rozbioru Ukrainy, a Sikorski jedynie "ujawnił" jego niecne plany?
Wychodzi na to, że PiS to agenci Kremla!

MW

Data: 2014-10-24 10:06:28
Autor: boukun
Niech ktoś mi wytłumaczy
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m2cj01$he9$4news.albasani.net...
[...]

Durniu, gdyby to była prawda, to fakt, że przez sześć lat była skrywana świadczył by o tym, że polscy syjoniści podżegacze czynnie brali w tym udział...

boukun

Data: 2014-10-24 21:14:18
Autor: MarkWoydak
Niech ktoś mi wytłumaczy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m2d2f9$am1$1mx1.internetia.pl...
[...]

Durni to ty sobie szukaj w rodzinie dyżurny paranoiku! Syjoniści ci na mózg padli!

MW

Data: 2014-10-24 21:24:19
Autor: boukun
Niech ktoś mi wytłumaczy
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:m2e8hm$rsn$1news.albasani.net...

[...]

Ano, pajdak syjonisto...

boukun

Data: 2014-10-25 20:02:14
Autor: MarkWoydak
Niech ktoś mi wytłumaczy

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:m2ea69$gtv$1mx1.internetia.pl...
[...]

Paj-dak to ty masz w swoej syjonistycznej rodzinie od groma i trochę http://www.youtube.com/watch?v=LCoby4dvcoY.

MW

Data: 2014-10-25 07:15:51
Autor: stevep
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu .10.2014 o 10:06 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

Halte PiSk idioto.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-24 15:01:40
Autor: silvio balconetti
Niech ktoś mi wytłumaczy
Am 24.10.2014 um 03:02 schrieb MarkWoydak:
[...]

Jestem optymista. To tylko pozyteczni idioci. Maja zreszta dobre wzory historyczne, Pod koniec 18 wieku dzieki swarom i klotniom RP1 zniknela z mapy. Teraz na razie na to sie nie zanosi.
A co do p. Radka, to ujawnil on to, co politycy zachodni od lat slyszeli, ale dyskretnie (Barroso tylko cos baknal) milczeli.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-10-24 08:26:28
Autor: szklanynocnik
Niech ktoś mi wytłumaczy
użytkownik silvio balconetti napisał:

Jestem optymista. To tylko pozyteczni idioci. Maja zreszta dobre wzory historyczne, Pod koniec 18 wieku dzieki swarom i klotniom RP1 zniknela z mapy. Teraz na razie na to sie nie zanosi.

Kolonializm tez nie "znika" terytorium tylko doi murzynow.

Kto jest wlascicielem bankow, marketow, firm pozyczkowych,
u kogo polacy sie zadluzaja? No niby ludzie maja robote, ale wiadomo,
 ze robol nie jest od tego aby sie bogacil.

Data: 2014-10-24 19:42:03
Autor: boukun
Niech ktoś mi wytłumaczy
<szklanynocnik@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:8a9aafbd-fbe2-44ce-81b9-3dfded5613a5googlegroups.com...
[...]

A szkopski namiestnik, największy szkodnik i sprzedawczyk, w nagrodę pojechał do Brukseli, z tego cieszy się przedpiścca...

boukun

Data: 2014-10-24 14:06:54
Autor: Marek
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu piątek, 24 października 2014 15:01:42 UTC+2 użytkownik silvio balconetti napisał:
> [...]

-- saluto
SB dr angelologii apokryficznej
"Mnie, jako katolika, prawo nie obowiązuje". (T.Rydzyk, redemptorysta)

Barroso natychmast ujawnil to, co bylo istotne.
Za to nasi politycy, albo nie zrozumieli przekazu Putina ( debile !), albo zlekcewazyli , bo woleli widziec usciski Tuska z Putinem, niz straszyc Unie....( tez debilne).

Tak, jak nieznosze tego komunisty Barroso, tak widze, ze nasi ( "lieberalowie") nie dorastaja mu do piet.
Zwykle obszczymurki...

Data: 2014-10-25 07:17:07
Autor: stevep
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu .10.2014 o 23:06 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Tak, jak nieznosze tego komunisty Barroso, tak widze, ze nasi (  "lieberalowie") nie dorastaja mu do piet.

Zazdrościsz tych "uścisków" pedale.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-24 19:57:23
Autor: u2
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu 2014-10-24 o 03:02, pajdak pisze:
[...]

lol

a tak powazniej pajdak, uwazasz, ze taka sensacja skretnie ukrywana przez tuskowa ferajne robi z was lemingow anty-putinistow ?:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2014-10-24 21:15:36
Autor: MarkWoydak
Niech ktoś mi wytłumaczy

buc "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:544a9302$0$12641$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2014-10-24 o 03:02, pan Woydak pisze:
[...]

O czym ty bredzisz dyzurny idioto?

MW

Data: 2014-10-25 11:09:07
Autor: Patriota
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu 2014-10-24 03:02, MarkWoydak pisze:
[...]

Znowu jakieś kolejne kurewstwo które się dzieje próbują zakrzyczeć, przypuszczalnie chodzi o unijny szczyt dotyczący limitów emisji CO2.

Data: 2014-10-25 03:21:54
Autor: szklanynocnik
Niech ktoś mi wytłumaczy
użytkownik Patriota napisał:

Znowu jakieś kolejne kurewstwo które się dzieje próbują zakrzyczeć, przypuszczalnie chodzi o unijny szczyt dotyczący limitów emisji CO2.

Czy to znaczy, ze usa i chiny sa niszowymi producentami co2?

Podatek od matek
skladka na dziadka
wzrost akcyzy od morskiej bryzy

Data: 2014-10-26 08:46:33
Autor: Patriota
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu 2014-10-25 12:21, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

To tylko unijny szczyt a nie światowy.

Data: 2014-10-26 07:07:51
Autor: stevep
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu .10.2014 o 11:09 Patriota <real@wp.pl> pisze:

[...]

A ty wogóle wiesz o co ci chodzi?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-26 08:47:01
Autor: Patriota
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu 2014-10-26 07:07, stevep pisze:
[...]

Jak na razie nie żyję  kurewstwem naszych władz i nie zgłębiam go, ale doskonale widzę i czuję gdy ktoś mi próbuje wmówić bzdety.

Data: 2014-10-27 06:15:59
Autor: stevep
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu .10.2014 o 08:47 Patriota <real@wp.pl> pisze:

[...]

A potrafisz udzielić odpowiedzieć na proste pytanie, które zadałem?
--
stevep
-- -- -

Niech ktoś mi wytłumaczy