Niech ktoś mi wytłumaczy

Data: 2014-10-25 11:09:07
Autor: Patriota
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu 2014-10-24 03:02, MarkWoydak pisze:
Jakiego grzyba ci durnie z PiS przyczepili się do Sikorskiego skoro to
Putin
chciał rozbioru Ukrainy, a Sikorski jedynie "ujawnił" jego niecne plany?
Wychodzi na to, że PiS to agenci Kremla!

MW

Znowu jakieś kolejne kurewstwo które się dzieje próbują zakrzyczeć, przypuszczalnie chodzi o unijny szczyt dotyczący limitów emisji CO2.

Data: 2014-10-25 03:21:54
Autor: szklanynocnik
Niech ktoś mi wytłumaczy
użytkownik Patriota napisał:

Znowu jakieś kolejne kurewstwo które się dzieje próbują zakrzyczeć, przypuszczalnie chodzi o unijny szczyt dotyczący limitów emisji CO2.

Czy to znaczy, ze usa i chiny sa niszowymi producentami co2?

Podatek od matek
skladka na dziadka
wzrost akcyzy od morskiej bryzy

Data: 2014-10-26 08:46:33
Autor: Patriota
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu 2014-10-25 12:21, szklanynocnik@gmail.com pisze:
[...]

To tylko unijny szczyt a nie światowy.

Data: 2014-10-26 07:07:51
Autor: stevep
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu .10.2014 o 11:09 Patriota <real@wp.pl> pisze:

[...]

A ty wogóle wiesz o co ci chodzi?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-10-26 08:47:01
Autor: Patriota
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu 2014-10-26 07:07, stevep pisze:
[...]

Jak na razie nie żyję  kurewstwem naszych władz i nie zgłębiam go, ale doskonale widzę i czuję gdy ktoś mi próbuje wmówić bzdety.

Data: 2014-10-27 06:15:59
Autor: stevep
Niech ktoś mi wytłumaczy
W dniu .10.2014 o 08:47 Patriota <real@wp.pl> pisze:

[...]

A potrafisz udzielić odpowiedzieć na proste pytanie, które zadałem?
--
stevep
-- -- -

Niech ktoś mi wytłumaczy