Niech mi kt贸ry jeszcze por贸wna PLN do GBP

Data: 2010-07-16 00:12:13
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
Niech mi kt贸ry jeszcze por贸wna PLN do GBP
Brytyjczyki niekt贸re interesowne ostatnio jak Rzydy.
Ecie pecie ecie pecie i tylko ecie pecie, cwaniaki.
Nie ma uczu膰 ani sentyment贸w ani 偶adnej wsp贸lnej przesz艂o艣ci,
bo nawet przesz艂o艣膰 w czasie II wojny ich i Polak贸w by艂a bardzo r贸偶na
i o ile dywizjon polskich pilot贸w wygra艂 bitw臋 o ich dupska
to 偶aden angielski dywizjon nawet nie zrzuci艂 nawet kub艂a g贸wien na szkop贸w,
kiedy Niemcy zaatakowali Polsk臋.
Nie chc膮 w UK waluty EUR bo Funt jest bardzo stabilny a PLN
spad艂 na morde w ciagu pol roku z 3 PLN do 4,50 PLN za 1 EUR.

Wiec przestancie pierdolic i wprowadzcie Polske do ERM2
bo ani Rzydy ani Anglicy Polakom nie maja zamiaru pomagac,
chyba ze zarobia 5 razy tyle co zainwestuja jak na swoich koloniach.
Tfu!

Niech mi kt贸ry jeszcze por贸wna PLN do GBP