Niech mi ktoś wytłumaczy - autostrady.

Data: 2013-11-27 10:57:19
Autor: Bogdan Idzikowski
Niech mi ktoś wytłumaczy - autostrady.

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:l747po$pr9$1node1.news.atman.pl...
Witam

Niech mi ktoś wytłumaczy:
Jak to jest, że wybierając w przetargach na budowę najtańsze firmy, mamy najdroższe autostrady w Europie?

A to jest tak, że wyliczenia średniej ceny autostrad pochodzą z lat 2005 -2007. Obecnie ceny autostrad w Polsce mieszczą się w średniej europejskiej.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-11-27 05:43:02
Autor: Marek
Niech mi kto¶ wytłumaczy - autostrady.
W dniu ¶roda, 27 listopada 2013 10:57:19 UTC+1 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:l747po$pr9$1node1.news.atman.pl...

> Witam

> Niech mi kto¶ wytłumaczy:

> Jak to jest, że wybieraj±c w przetargach na budowę najtańsze firmy, mamy > najdroższe autostrady w Europie?

A to jest tak, że wyliczenia ¶redniej ceny autostrad pochodz± z lat 2005 -2007. Obecnie ceny autostrad w Polsce mieszcz± się w ¶redniej europejskiej.

ubawiony

Chodzi o autostrady budowane 5 lat temu - nie obecnie !

Data: 2013-11-27 15:33:03
Autor: Bogdan Idzikowski
Niech mi kto¶ wytłumaczy - autostrady.

Użytkownik "Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:513e8771-3116-4fe2-8a59-1bcf99481dc6googlegroups.com...
> [...]

europejskiej.

ubawiony

Chodzi o autostrady budowane 5 lat temu - nie obecnie !

Czytać nie umiesz? 5 lat temu, to: 2013 - 5 = 2008. Już zrozumiałe¶?

ubawiony

--
Dyskusja z wierz±cym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Niech mi ktoś wytłumaczy - autostrady.