Niech mi ktos to wytłumaczy.

Data: 2009-12-10 04:21:18
Autor: Leszczur
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Dlaczego Rambis gra Brewerem na SG? Dlaczego gra nim w ogole? Koles
jest fatalny, a dostaje srednio ponad 30 minut w meczu!
Skutecznosc z gry ponizej 40%. Skutecznosc za 3 - ponizej
20%.Skutecznosc z osobistych - ponizej 60%. W ataku częściej piłkę
gubi niż komuś dogra.
eFG% z rzutow z poldystansu i dystansu....uwaga...przgotujcie
sie.....bedzie ostroooo .... 32%!
A rzuty te stanowią 65% jego FGA!
Gdy probuje rzucac blisko kosza to wcale nie jest wiele lepiej - eFG
%=45% a 20% rzutow jest blokowanych. Czyli w ataku jest nieprzydatny.
Za to w obronie nie jest w stanie zatrzymac NIKOGO! Za SG przeciwnikow
nie nadąża i jest mijany w kazdej niemal akcji.
Gdy broni na SF - jest jeszcze gorzej, bo jest przesuwany jak pionek
na szachownicy.
Brewer jest najgorszym zawodnikiem druzyny, a mimo tego dostaje
mnostwo czasu.
4 najwiecej grajace lineupy maja go w skladzie. Nic dziwnego ze ich Win
% jest na poziomie 30%!

Koszmar! Juz lepiej by było gdyby Wolves wychodzili w 4 przeciwko 5.
Wynik i tak nie byłby gorszy ot tego co jest.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-10 14:27:38
Autor: Tomasz Radko
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Leszczur pisze:
Dlaczego Rambis gra Brewerem na SG? Dlaczego gra nim w ogole? Koles
jest fatalny, a dostaje srednio ponad 30 minut w meczu!

Z uwagi na nazwisko.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-10 05:44:40
Autor: Leszczur
Niech mi ktos to wytłumaczy.
On 10 Gru, 14:27, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Dlaczego Rambis gra Brewerem na SG? Dlaczego gra nim w ogole? Koles
> jest fatalny, a dostaje srednio ponad 30 minut w meczu!

Z uwagi na nazwisko.

Nom. Oraz przez układ gwiazd w pasie Oriona.

Data: 2009-12-10 15:59:30
Autor: wiLQ
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Dlaczego Rambis gra Brewerem na SG? Dlaczego gra nim w ogole? Koles
> jest fatalny, a dostaje srednio ponad 30 minut w meczu!

Z uwagi na nazwisko.

Nazwisko? Jesli juz to chyba ze wzgledu na numer draftu...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 07:31:55
Autor: Leszczur
Niech mi ktos to wytłumaczy.
On 10 Gru, 15:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Z uwagi na nazwisko.

Nazwisko? Jesli juz to chyba ze wzgledu na numer draftu...

No to dać im Darko i Kwame a Jefferson i Love nie powąchają
parkietu ;)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-10 17:28:41
Autor: wiLQ
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nazwisko? Jesli juz to chyba ze wzgledu na numer draftu...

No to dać im Darko i Kwame

... ktorzy notabene tez zdaje sie grali dluzej niz sugerowalyby to ich
umiejetnosci. Chociaz Darko po tym sezonie wraca do Europy gdzie
wreszcie zrealizuje swoj potencjal ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 16:51:56
Autor: Tomasz Radko
Niech mi ktos to wytłumaczy.
wiLQ pisze:
[...]

Nazwisko. Też byś nie chciał zadzierać z piwowarem.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-10 08:14:42
Autor: Leszczur
Niech mi ktos to wytłumaczy.
On 10 Gru, 16:51, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Nazwisko?

Nazwisko. Też byś nie chciał zadzierać z piwowarem.

Jezeli ktoś mógłby to napewno Włóczykij.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-12 11:58:35
Autor: Rasheed
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Użytkownik "Leszczur" <leszczur@acn.waw.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:56c3f7ab-f9ec-4580-9e96-a2cf3b7a917c@p8g2000yqb.googlegroups.com...
Dlaczego Rambis gra Brewerem na SG? Dlaczego gra nim w ogole?

A widziales ta pake co dzisiaj zrobil nad Fisherem? Cos w stylu Pudziana nad Najmanem :)

Rasheed

Data: 2009-12-12 16:11:08
Autor: sooobi
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Rasheed pisze:
[...]

Polsat mial wczoraj zapewne lepsza ogladalnosc niz przy walce Adamka z Golota;)

Data: 2009-12-12 08:21:33
Autor: Leszczur
Niech mi ktos to wytłumaczy.
On 12 Gru, 16:11, sooobi <t...@slo.pl> wrote:
Rasheed pisze:

> [...]

> nad Najmanem :)

Polsat mial wczoraj zapewne lepsza ogladalnosc niz przy walce Adamka z

W nastepnym pojedynku Pudzian bedzie walczyl z mafią rosyjską, a w
trzeciej rundzie będzie dodatkowo z głodem na świecie.

Data: 2009-12-12 19:45:21
Autor: Tomasz Radko
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Rasheed pisze:
[...]

E tam pakę. Złamał palec Bryantowi. Całe NBA podskoczyło z radości.
Swoją drogą - Gasol zalicza 17 pkt, 20 zb, 7 asyst. Nagłówek na nba.com?
 "Kobe scores 20 points and grabs 5 rebounds". Jeżeli Gasol nie zagra w
ASG, będzie to niesprawiedliwość wołająca o pomstę do nieba.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-14 15:03:07
Autor: wiLQ
Niech mi ktos to wytłumaczy.
[...]

Nooo, to zdobyl wiecej punktow, wiec wszystko sie zgadza ;-)

Jeżeli Gasol nie zagra w
ASG, będzie to niesprawiedliwość wołająca o pomstę do nieba.

Trenerzy go raczej nie puszcza, ale a propos tego meczu...
"Lakers forward Pau Gasol hinted not so subtlety on Saturday night that
he wants more offensive touches. [...]
'I'm just being active, pursuing the ball,' he said after the game. 'I
don't get many looks offensively, so I've got to get my offensive
rebounds. Otherwise, I'll get five shots during the game. I'm trying to
get my looks there, and I work hard and stay active and do what I can.'"

Nastepny w kolejce Bynum? ;-)

--
pzdr
wiLQ