Niech mi ktos to wytłumaczy.

Data: 2009-12-10 14:27:38
Autor: Tomasz Radko
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Leszczur pisze:
Dlaczego Rambis gra Brewerem na SG? Dlaczego gra nim w ogole? Koles
jest fatalny, a dostaje srednio ponad 30 minut w meczu!

Z uwagi na nazwisko.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-10 05:44:40
Autor: Leszczur
Niech mi ktos to wytłumaczy.
On 10 Gru, 14:27, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
Leszczur pisze:

> Dlaczego Rambis gra Brewerem na SG? Dlaczego gra nim w ogole? Koles
> jest fatalny, a dostaje srednio ponad 30 minut w meczu!

Z uwagi na nazwisko.

Nom. Oraz przez układ gwiazd w pasie Oriona.

Data: 2009-12-10 15:59:30
Autor: wiLQ
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Tomasz Radko napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Dlaczego Rambis gra Brewerem na SG? Dlaczego gra nim w ogole? Koles
> jest fatalny, a dostaje srednio ponad 30 minut w meczu!

Z uwagi na nazwisko.

Nazwisko? Jesli juz to chyba ze wzgledu na numer draftu...

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 07:31:55
Autor: Leszczur
Niech mi ktos to wytłumaczy.
On 10 Gru, 15:59, wiLQ <N...@spam.com> wrote:

> Z uwagi na nazwisko.

Nazwisko? Jesli juz to chyba ze wzgledu na numer draftu...

No to dać im Darko i Kwame a Jefferson i Love nie powąchają
parkietu ;)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-12-10 17:28:41
Autor: wiLQ
Niech mi ktos to wytłumaczy.
Leszczur napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

> Nazwisko? Jesli juz to chyba ze wzgledu na numer draftu...

No to dać im Darko i Kwame

... ktorzy notabene tez zdaje sie grali dluzej niz sugerowalyby to ich
umiejetnosci. Chociaz Darko po tym sezonie wraca do Europy gdzie
wreszcie zrealizuje swoj potencjal ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-12-10 16:51:56
Autor: Tomasz Radko
Niech mi ktos to wytłumaczy.
wiLQ pisze:
[...]

Nazwisko. Też byś nie chciał zadzierać z piwowarem.

pzdr

TRad

Data: 2009-12-10 08:14:42
Autor: Leszczur
Niech mi ktos to wytłumaczy.
On 10 Gru, 16:51, Tomasz Radko <t...@interia.pl> wrote:
wiLQ pisze:

> Nazwisko?

Nazwisko. Też byś nie chciał zadzierać z piwowarem.

Jezeli ktoś mógłby to napewno Włóczykij.

Pozdro

L'e-szczur

Niech mi ktos to wytłumaczy.