Niech mi ktoś wytłumaczy

Data: 2010-03-20 20:30:47
Autor: UGI
Niech mi ktoś wytłumaczy
Dostaje taki Sosnowiec 400 biletów na mecz z Ruchem Radzionków. Gospodarze informują, że to maksymalna liczna biletów jakie może dostać Zagłębie, w dniu meczu nie będą sprzedawane żadne bilety w kasach więc prosza by przyjechali tylko ci, ktorzy bilety posiadaja. Tymczasem przejezdza ponad 800 łebków, przed rozpocząciem meczu grupa która weszła krzyczy zeby wpuscili kibiców, tradycyjna piesn o policji, o tym ze pilka nozna dla kibiców, nastepnie schodzą z sektora i do przerwy sektor Zagłębia jest prawie pusty.

I teraz moje pytanie. Czy mozna być większym debilem?

Data: 2010-03-21 16:52:33
Autor: vversa
Niech mi ktoś wytłumaczy
II liga to nie dla Radzionkow, a co dopiero 1

--

Niech mi ktoś wytłumaczy