[OT] Niech mnie ktos uszczypnie...

Data: 2009-03-22 23:18:18
Autor: Mariusz Kruk
[OT] Niech mnie ktos uszczypnie...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "wiLQ"
informacyjnych w TV i internecie, ze kilka krajow, w tym USA, Anglia,
Japonia i Szwajcaria zamierzaja drukowac pieniadze bo jest kryzys...

Akurat Szwajcarzy chc± osłabić swoj± walutę (przynajmniej tak wszyscy
dookoła twierdz±), więc to ma jaki¶ sens.

--
[-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- ] I  was  expecting  to  see `<', `=', or `>'.
[  Kruk@epsilon.eu.org   ] Didn't.(TeX)

Data: 2009-03-22 23:34:48
Autor: L'e-szczur
Niech mnie ktos uszczypnie...
On 22 Mar, 23:18, Mariusz Kruk <Mariusz.K...@epsilon.eu.org> wrote:
> [...]

Akurat Szwajcarzy chc± osłabić swoj± walutę (przynajmniej tak wszyscy
dookoła twierdz±), więc to ma jaki¶ sens.

"Bo na samych zegarkach daleko nie zajada" ;-)
Drukowanie pieniadza plus znacznie bardziej liberalne prawo bankowe,
ktore skonczy sie jeszcze wiekszym odplywem pieniadza i CHF bedzie sie
dalej oslabial.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-23 08:23:43
Autor: s
Niech mnie ktos uszczypnie...
[...]

Taaa, wroz nam, wroz :-)
W zeszlym roku wrozyles, ze frank poleci jeszcze mocniej, bo jakies problemy mial bank centralny w Szwajcarii.

I ja Tobie uwierzylem, wiesz, cala strategia finansowa pod wizje L'e i masz...
Czujesz, jaka to odpowiedzialnosc? :-P

Pozdr

"...natomiast wywalajac dobrego zawodnika jest 100% szans, ze straciles wartosciowego zawodnika - wiLQ"

Data: 2009-03-23 00:39:58
Autor: L'e-szczur
Niech mnie ktos uszczypnie...
On 23 Mar, 08:23, s <s...@krzak.wp.pl> wrote:
> [...]

W zeszlym roku wrozyles, ze frank poleci jeszcze mocniej, bo jakies
problemy mial bank centralny w Szwajcarii.

A pamietasz kiedy to robilem? Poza tym dalej ma problemy. Za to ja nie
wzialem pod uwage akcji spekulacyjnych. Plus zaklinalem rzeczywistosc,
bo wcale mi sie nie usmiechal frank po 2,2 - nie mowiac juz o 1,9 PLN.
Ale wszystkie problemy znikna w chwili gdy przyjmiemy franka za nasza
walute! Nie zadne ojro czy inne dulary, a poczciwego franulka. ;-)

I ja Tobie uwierzylem, wiesz, cala strategia finansowa pod wizje L'e i
masz... Czujesz, jaka to odpowiedzialnosc? :-P

No to juz wiesz jak to jest z tymi moimi wizjami. Jak u Tolkiena -
zwykle rozwiewaja sie wraz z dymem fajkowego ziela :-)
Ale w Polsce mamy to szczescie, ze mamy 48 milionow politykow,
ekonomistow i lekarzy. Pogadasz z kimkolwiek i bedziesz wiedzial co
robic ;-)

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-03-23 01:25:12
Autor: sooobi
Niech mnie ktos uszczypnie...
> [...]

problemy mial bank centralny w Szwajcarii.

I ja Tobie uwierzylem, wiesz, cala strategia finansowa pod wizje L'e

To wez strategie draftowa pod wizje L'e, bedziemy miec 2 rywali
mniej:)

pzdr

[OT] Niech mnie ktos uszczypnie...