Niech mnie ktoś uszczypnie

Data: 2010-04-15 18:18:10
Autor: awe
Niech mnie ktoś uszczypnie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq7e1d$fgr$1mx1.internetia.pl...
Czy mi się to wszystko śniło, czy naprawdę prezydent Lech Kaczyński wraz z małżonką i 87 wielce ważnymi osobami na pokładzie i 7-osobową załogą zginęli w katastrofie lotniczej w sobotę?

Czy ja jestem kopnięty, czy Polska to jeden wielki dom wariatów?
Kurwa, dlaczego ja nie urodziłem się np. dumnym Rosjaninem, tylko jestem obywatelem tragicznego kraju?

boukun
ta dzis sie zlapalem na tym ze to dopiero 5 dni, a ja mam wrazenie jakbym sztormowal troche dluzej
awe

Niech mnie ktoś uszczypnie