Niech mnie ktoś uszczypnie

Data: 2010-04-15 19:12:40
Autor: mkarwan
Niech mnie ktoś uszczypnie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq7e1d$fgr$1mx1.internetia.pl...
Czy mi się to wszystko śniło, czy naprawdę prezydent Lech Kaczyński wraz z małżonką i 87 wielce ważnymi osobami na pokładzie i 7-osobową załogą zginęli w katastrofie lotniczej w sobotę?

Czy ja jestem kopnięty, czy Polska to jeden wielki dom wariatów?
Kurwa, dlaczego ja nie urodziłem się np. dumnym Rosjaninem, tylko jestem obywatelem tragicznego kraju?

Kto ci broni wyjechać?

Data: 2010-04-15 20:34:06
Autor: awe
Niech mnie ktoś uszczypnie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hq7kk6$9uj$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- --
jestes rzeznikiem? wyjdz i zarabiaj konkretna kase, a nie robisz za nianke..zebys jeszcze mial jakies predyspozycje pedagogiczne, ale jak tu cie znamy to mozna miec pewnosc ze wyrzadzasz swoim dzieciom krzywde. robisz z nich kaleki spoleczne
awe

Data: 2010-04-15 20:34:30
Autor: boukun
Niech mnie ktoś uszczypnie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hq7m4g$ltu$1news.onet.pl...

[...]

Złość piękności szkodzi...

boukun

Data: 2010-04-15 21:13:48
Autor: mkarwan
Niech mnie ktoś uszczypnie

[...]

Wyjedź do Rosji i stań się dumnym Rosjaninem.
Kto ci broni?

Niech mnie ktoś uszczypnie