"Niech pan mnie nie denerwuje". Arłukowicz kpi z wyborcy, internauci komentują

Data: 2019-07-07 00:01:50
Autor: Lord Donald
"Niech pan mnie nie denerwuje". Arłukowicz kpi z wyborcy, internauci komentują
"Niech pan mnie nie denerwuje". Arłukowicz kpi z wyborcy, internauci komentują

Politycy Platformy Obywatelskiej na czele z Grzegorzem Schetyną i Bartoszem Arłukowiczem odwiedzili wczoraj Wierzbno, Węgrowo i Białystok. Uwagę internautów zwrócił jednak jeden z filmików, który udostępnił Arłukowicz. Chociaż nagranie jest krótkie, to dobrze pokazuje podejście polityków opozycji do innych ludzi.

https://www.dorzeczy.pl/kraj/107468/Niech-pan-mnie-nie-denerwuje-Arlukowicz-kpi-z-wyborcy-internauci-komentuja.html

Ten szczyt chamstwa i pogardy POsrańców do Polaków nigdy nie zniknie. Nawet w obliczu być albo nie być POsrańców na jesieni, nie mogą się powstrzymać od plucia na Polaków. Folksdojczka gnida skończy jak zaczęła, zero godności, zawsze jak najgorsza menda z największą pogardą do kraju. Zaczynali jako najgorsze mendy, ubeckie kapusie i odchodzą jako najgorsze mendy, z chamstwem na twarzy, pogardą do naszego kraju.

Data: 2019-07-07 00:09:28
Autor: u2
W dniu 07.07.2019 o 00:01, Lord Donald pisze:
"Niech pan mnie nie denerwuje". Arłukowicz kpi z wyborcy, internauci komentują

ponoć wcześniej rozmawiał z gostkiem, że nie jest zwolennikiem Peace, jednak jego nagranie świadczy o prymitywizmie/debilizmie*) byłego ministra choroby i jego kompanii:)

*) niepotrzebne skreślić

--
I love love

Data: 2019-07-07 10:34:39
Autor: Pisiorowy Escobar
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

> [...]

ponoć wcześniej rozmawiał z gostkiem, że nie jest zwolennikiem Peace, jednak jego nagranie świadczy o prymitywizmie/debilizmie*) byłego ministra choroby i jego kompanii:)

macie ruskie zjeby ciąg dalszy:
https://warszawa.onet.pl/ciag-dalszy-ws-filmu-arlukowicza-z-mieszkancem-wegrowa-europosel-odpowiada-beacie/d96nygq

co trzeba zrobić by być głupim jak lord dildo i podwójniak ? :DDDD

--
"- To jest takie nowoczesne dziennikarstwo, co z dziennikarstwem prawdziwym nie ma wiele wspólnego - tłumaczył nowo zatrudnionej reporterce zastępca redaktora naczelnego newsweb.pl Dominik S. Jednocześnie wyjaśniał, na czym polega praca w portalu. - Człowiek siedzi i wymyśla jakieś bzdury. Dziennikarze to nad jednym tekstem trzy dni siedzą, a my piszemy po dziesięć dziennie - dodawał. "

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2019-07-07 13:31:18
Autor: u2
W dniu 07.07.2019 o 10:34, Pisiorowy Escobar pisze:
u2 <u_2@o2.pl> napisał(-a):

[...]

nic nowego, znowu na chama atakowanie przechodnia

https://twitter.com/Arlukowicz/status/1147434955024359425

złapał gostka wieczorkiem i kazał mu się kajać

https://twitter.com/Arlukowicz/status/1147590995955068928

ot i cała prawda o pełomafii:))))))))))))))))))
--
I love love

Data: 2019-07-07 04:44:32
Autor: brat_olin
"Niech pan mnie nie denerwuje". Arłukowicz kpi z wyborcy, internauci komentują
U2 wrote

złapał gostka wieczorkiem i kazał mu się kajać
https://twitter.com/Arlukowicz/status/1147590995955068928
ot i cała prawda o pełomafii:))))))))))))))))))

Pelo ma program 3000+:

Marcin Edo@MarcinEdo:
"Jeżeli to wyjdzie na jaw, że skompromitowany sztab PO, przekonywał blisko 2h i za 3.000zł zdołał "przekonać" pana Andrzeja z Węgrowa, o czym mówi już połowa Węgrowian, będzie grubo"

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2019-07-07 16:59:43
Autor: Budzik
"Niech pan mnie nie denerwuje". Arłukowicz kpi z wyborcy, internauci komentują
Użytkownik brat_olin brat_olin@yahoo.com ...

[...]

Druga połowa pewnie widziała ufo (to tak a porpos wiarygodnosci takich wpisów w internecie...)

--
Pozdrawia... Budzik
"Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji." Frank Herbert

Data: 2019-07-07 10:37:29
Autor: Bruno Brunowski
W dniu niedziela, 7 lipca 2019 18:59:45 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

Druga połowa pewnie widziała ufo (to tak a porpos wiarygodnosci takich wpisów w internecie...)

"Poznajcie Pana Andrzeja z Węgrowa!
Pani Premier @BeataSzydlo! Wy tego nigdy nie zrozumiecie! To jest poza Wami. My po prostu lubimy ludzi. A to co zrobiliście dzisiaj z Panem Andrzejem, Wasza dzisiejsza manipulacja i lejąca się propaganda - obrzydliwe."
https://twitter.com/Arlukowicz/status/1147590995955068928

--
Bruno

Data: 2019-07-07 22:39:50
Autor: u2
[...]

ano, jak taki gostek nienawidzący ludzi mógł być ministrem zdrowia ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-07 19:41:17
Autor: boukun
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie ważne, jak nad tym człowiekiem pracowali, ale polowali cały dzień na niego i pracowali nad nim... To takie prymitywne...

boukun

Data: 2019-07-07 02:01:34
Autor: Bruno Brunowski
"Niech pan mnie nie denerwuje". Arłukowicz kpi z wyborcy, internauci komentują
https://twitter.com/Arlukowicz/status/1147434955024359425?s=09

A teraz P... i S...

PS. z kłonicami mieli gonić, a tu ręce ściskają? Co jest grane?

--
Bruno

Data: 2019-07-07 11:11:47
Autor: Pisiorowy Escobar
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> napisał(-a):

https://twitter.com/Arlukowicz/status/1147434955024359425?s=09

A teraz P... i S...

PS. z kłonicami mieli gonić, a tu ręce ściskają? Co jest grane?

a znowu prawackie szczochy brandzlują się ruskimi newsami z russia today

takie ich parchate życie
niedługo i tak wylądują na kozetce

Data: 2019-07-07 13:47:15
Autor: Yogi
Dnia Sun, 7 Jul 2019 13:33:32 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Spieprzaj dziadu! ;-)

Data: 2019-07-07 13:39:46
Autor: Yogi
Dnia Sun, 7 Jul 2019 00:01:50 +0200, Lord Donald napisał(a):

"Niech pan mnie nie denerwuje". Arłukowicz kpi z wyborcy, internauci komentują

Powiedz no PiS-owski przygłupie jakbyś skomentował: "mordy zdradzieckie",
"szmaty", "glisty ludzkie" itp odzywki twoich idoli? Czy nazwałbyś je
"słowem bożym"? Skąd takie przygłupy jak ty się biorą? Klonują was na
Nowogrodzkiej czy obiecali sowite wynagrodzenie za kopiowanie tych
idiotyzmów rodem z PRL-owskiej TVP?

"Niech pan mnie nie denerwuje". Arłukowicz kpi z wyborcy, internauci komentują