"Niech pan wyjaśni moim dzieciom, dlaczego nie mają już ojca"

Data: 2011-09-24 01:07:58
Autor: boukun
"Niech pan wyjaśni moim dzieciom, dlaczego nie mają już ojca"
"Panie premierze, otacza się pan zgrają klakierów i hipokrytów..." - tak rozpoczyna się list do Donalda Tuska, znaleziony przy mężczyźnie, który rano podpalił się przed kancelarią premiera. Do fragmentów listu dotarł serwis niezalezna.pl. Mężczyzna pisze też: "Mam do Pana prośbę, niech (...) wyjaśni Pan mojej żonie i dzieciom (...) dlaczego nie mają już ojca".

W liście mężczyzna ujawnia nieprawidłowości w Ministerstwie Finansów i podkreśla, że urzędnicy resortu przymykali oczy na przekręty szefowej urzędu skarbowego, w którym wcześniej pracował. Z treści listu wynika także, że kompletem dokumentów w tej sprawie dysponuje Julia Pitera, którą mężczyzna o wszystkim poinformował.

Mężczyzna pisze, że stracił zaufanie do państwa. Nie wierzy też w sprawiedliwość. Określa siebie jako osobę, która była "gorącym zwolennikiem Platformy Obywatelskiej", ale czuje się zawiedziony i rozczarowany rządami tej partii.

Mężczyzna pisze też w liście o podróżach premiera po Polsce: "W ramach kampanii wyborczej jeździ Pan po kraju i opowiada obywatelom, co zrobiliście i co zamierzacie zrobić dla ich dobra. Mam do Pana prośbę, niech pojedzie Pan do miejscowości Tokarnia w powiecie myślenickim i wyjaśni Pan mojej żonie i dzieciom, które tam przebywają, dlaczego nie mają już ojca i powie im, patrząc przy tym głęboko w oczy, że jest to moja wina, a wy zrobiliście wszystko dobrze, zgodnie z prawem oraz poczuciem sprawiedliwości społecznej".

Mężczyzna pozdrawia premiera i "życzy dobrego samopoczucia" w związku z tym, co "do tej pory zrobiliście dla obywateli tego kraju, szczególnie dla mnie i dla mojej rodziny".

Na koniec pisze: "Przegrałem (...) z urzędnikami, którzy stworzyli system... ". Mężczyzna jest przekonany, że mógłby uniknąć kłopotów finansowych i zwolnienia z pracy, gdyby przymykał oczy na działalność szefowej Urzędu Skarbowego lub jej pomagał.

Donald Tusk zapowiedział, że w związku z zaistniałą sytuacją przerwie objazd po kraju i wieczorem wróci do stolicy.

49-letni mężczyzna przeżył próbę samospalenia. Przebywa w szpitalu, jego stan jest ciężki.Z nieoficjalnych informacji Polskiej Agencji Prasowej wynika, że jest to były policjant. Służył m.in. w Centralnym Biurze Śledczym, z którego został zwolniony w 2006 r.
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Oto-fragmenty-listu-Niech-pan-wyjasni-moim-dzieciom-dlaczego-nie-maja-juz-ojca,wid,13822103,wiadomosc.html

~poruszony [4 godziny temu]
Gdyby nie napisał tego listu również do prasy to byście nic nie pokazali kanalie! Ile takich ludzi jest w Polsce? Tylko że nie każdy ma odwagę tak postąpić! I co Panie Premierze nie pasuje taka sytuacja przed wyborami co? Mam nadzieję że przegracie z kretesem a ten cały obżydliwy PSL to w ogóle do sejmu nie wejdzie!

boukun

Data: 2011-09-24 10:02:01
Autor: Leprechaun

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j5j3lh$m5o$1mx1.internetia.pl...
[...]

Jak to dlaczego? Bo się podpalił w oczekiwaniu na odpowiedź od prezesa PiS.

BomBel

Data: 2011-09-24 10:18:13
Autor: A. Filip
"Niech pan (premier) wyjaśni moim dzieciom, dlaczego nie mają już ojca"
"Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> pisze:
[...]

Czyli _według ciebie_ szef pierwszej partii opozycji Kaczyński Jarosław (PiS)
_musi_/_powinien_ odpowiadać na listy do premiera Tuska Donalda (PO)? A może tak rozwiniesz dlaczego?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Alkohol wchodzący w człowieka jest jak tygrys wchodzący do lasu.

Data: 2011-09-24 10:23:44
Autor: Leprechaun

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:etyjhl29go-B9Ovickie.huge.strangled.net...
[...]

A moĹźe tak rozwiniesz dlaczego?

Czytasz nieuważnie. Desperat wcześniej pisał listy do innych polityków, m.in. do J.Kaczyńskiego.

BomBel

Data: 2011-09-24 12:48:21
Autor: matusm
[...]

To tylko efekt pychy i rozpasania SBekow bo nadal,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-09-24 14:04:57
Autor: Klin
Użytkownik boukun napisał:

Mam nadzieję że przegracie z kretesem a ten cały obżydliwy
PSL to w ogóle do sejmu nie wejdzie!

boukun

    Mylisz się PSL jest najmniej obżydliwą partią.  Dlatego też chcą
    go zmarginalizować.

Data: 2011-09-24 14:24:09
Autor: zdumiony
W dniu 2011-09-24 14:04, Klin > pisze:
Mylisz się PSL jest najmniej obżydliwą partią. Dlatego też chcą
go zmarginalizować.

Chcą zamiast PSL - Ruch Palikota

Data: 2011-09-24 17:35:05
Autor: boukun

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j5kh1d$f2c$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

Ten komentarz to akurat wkleiłem czyjś, jest nick dołączony, ale tak po prawdzie, to te PSL nie ma nic wspólnego z PSL Mikołajczykowskim, są przydupasami każdej innej partyjki, okrągłostołowym tworem...

boukun

Data: 2011-09-24 19:11:50
Autor: Klin
Użytkownik boukun napisał:

[...]

      Bo nie mają wyjścia z paroma procentami powyżej progu za wysoko nie podskoczą.

Data: 2011-09-24 19:17:37
Autor: u2
W dniu 2011-09-24 19:11, Klin > pisze:
    Bo nie mają wyjścia z paroma procentami powyżej progu za wysoko nie
podskoczą.

W dodatku w podlaskiem wystawiaja ewidentnych przekreciarzy jak n.p.
numero uno Jan K.. Jesli ludzie na nich zaglosuja to beda rzeczywiscie
glupi.

Data: 2011-09-24 19:19:53
Autor: boukun

Użytkownik "Klin" <""klin\"@wp.pl, ,"> napisał w wiadomości news:j5l30p$ail$1news.onet.pl...
Użytkownik boukun napisał:

[...]

A gdzie kurwa ideały? A gdzie godność?

boukun

Data: 2011-09-24 20:39:35
Autor: Klin

Użytkownik boukun napisał:

[...]

     Tak krawiec kraje jak mu materiału staje.

"Niech pan wyjaśni moim dzieciom, dlaczego nie mają już ojca"