"Niech pan wyja¶ni moim dzieciom, dlaczego nie maj± ju¿ ojca"

Data: 2011-09-24 10:02:01
Autor: Leprechaun
"Niech pan wyja¶ni moim dzieciom, dlaczego nie maj± ju¿ ojca"

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5j3lh$m5o$1mx1.internetia.pl...
"Panie premierze, otacza siê pan zgraj± klakierów i hipokrytów..." - tak rozpoczyna siê list do Donalda Tuska, znaleziony przy mê¿czy¼nie, który rano podpali³ siê przed kancelari± premiera. Do fragmentów listu dotar³ serwis niezalezna.pl. Mê¿czyzna pisze te¿: "Mam do Pana pro¶bê, niech (...) wyja¶ni Pan mojej ¿onie i dzieciom (...) dlaczego nie maj± ju¿ ojca".

Jak to dlaczego? Bo siê podpali³ w oczekiwaniu na odpowied¼ od prezesa PiS.

BomBel

Data: 2011-09-24 10:18:13
Autor: A. Filip
"Niech pan (premier) wyjaśni moim dzieciom, dlaczego nie mają już ojca"
"Leprechaun" <brudypolityczne@pralnia.tw> pisze:
> [...]
"Panie premierze, otacza się pan zgrają klakierów i hipokrytów..." -
tak rozpoczyna siÄ™ list do Donalda Tuska, znaleziony przy
mężczyźnie, który rano podpalił się przed kancelarią premiera. Do
fragmentów listu dotarł serwis niezalezna.pl. Mężczyzna pisze też:
"Mam do Pana prośbę, niech (...) wyjaśni Pan mojej żonie i dzieciom
(...) dlaczego nie mają już ojca".

Jak to dlaczego? Bo się podpalił w oczekiwaniu na odpowiedź od prezesa PiS.

BomBel

Czyli _według ciebie_ szef pierwszej partii opozycji Kaczyński Jarosław (PiS)
_musi_/_powinien_ odpowiadać na listy do premiera Tuska Donalda (PO)? A może tak rozwiniesz dlaczego?

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Alkohol wchodzący w człowieka jest jak tygrys wchodzący do lasu.

Data: 2011-09-24 10:23:44
Autor: Leprechaun

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:etyjhl29go-B9Ovickie.huge.strangled.net...
[...]

Czytasz nieuważnie. Desperat wcześniej pisał listy do innych polityków, m.in. do J.Kaczyńskiego.

BomBel

"Niech pan wyja¶ni moim dzieciom, dlaczego nie maj± ju¿ ojca"