"Niech prokuratura przedstawi dowody, 偶e ich nie by艂o"

Data: 2015-04-07 10:00:47
Autor: the_foe
"Niech prokuratura przedstawi dowody, 偶e ich nie by艂o"
PIS odlecia艂 ju偶 w kosmos, 偶膮da dowod贸w na to, ze w katastrofie smolenskiej NIE BY艁O wybuch贸w.
--
@foe_pl

Data: 2015-04-07 16:42:31
Autor: MarkWoydak
"Niech prokuratura przedstawi dowody, 偶e ich nie by艂o"

U偶ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:mg046u$5g4$1mx1.internetia.pl...
PIS odlecia艂 ju偶 w kosmos, 偶膮da dowod贸w na to, ze w katastrofie smolenskiej NIE BY艁O wybuch贸w.
-- @foe_pl

Jaros艂aw Kaczy艅ski, pytany w poniedzia艂ek, czy b臋dzie si臋 domaga艂 ekshumacji cia艂 swoich bliskich, kt贸rzy zgin臋li w katastrofie smole艅skiej, powiedzia艂: "O ile rozpozna艂em cia艂o brata na lotnisku, o tyle kiedy ju偶 widzia艂em cia艂o przywiezione do Polski w trumnie, to go nie rozpozna艂em. By艂 to cz艂owiek, kt贸ry w og贸le nie przypomina艂 mojego brata. M贸wiono mi, 偶e to on".

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/brudzinski-nigdzie-nie-pada-ze-to-nie-cialo-prezydenta/sr4xe

MW

"Niech prokuratura przedstawi dowody, 偶e ich nie by艂o"