Niech się święci 1 maja!

Data: 2012-05-01 01:51:48
Autor: Marek
Niech się święci 1 maja!
On May 1, 7:44 am, Pamelo <pam...@farewell.org> wrote:
No i komu przeszkadzały te pochody? Dziś zamiast świetować będziecie chlali
piwo z puszki i żarli mięsopodobne kiełbasy odymione na grilu! Kapitaliści
wasza mać! Bez pracy i bez przyszłości. Rozmodleni idioci wierzący w
ojczulka z Torunia! Pfu!

Ja griluje kabanosy drobiowe, rosbef, warzywa ( papryka, cebula,
pomidory, cukinia) i chleje gorzale z sokiem.
Poza tym , podziwiam kwitnace drzewa w moim ogrodzie, a po poludniu,
dokoncze koszenie trawy.

Data: 2012-05-01 11:11:32
Autor: u2
Niech się święci 1 maja!
W dniu 2012-05-01 10:51, Marek pisze:

Ja griluje kabanosy drobiowe, rosbef, warzywa ( papryka, cebula,
pomidory, cukinia) i chleje gorzale z sokiem.
Poza tym , podziwiam kwitnace drzewa w moim ogrodzie, a po poludniu,
dokoncze koszenie trawy.

Co ty z cwelikiem dyskutujesz ?

Data: 2012-05-01 17:49:22
Autor: Pamelo
Niech się święci 1 maja!
Dnia Tue, 01 May 2012 11:11:32 +0200, u2 napisał(a):

[...]

Cwel to ty jesteś sowiecki przydupasie. Wal się sieroto moherowa!

Niech się święci 1 maja!