"Niech suka wraca do Iraku".

Data: 2011-08-16 23:35:37
Autor: zeusx
"Niech suka wraca do Iraku".

Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v0afbqwtv39gybstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# [...]  Starsza pani wyjaśnia jej, wciąż gestykulując, i machając torebką: - A
jak ludzie mają na nie reagować? My tu wszyscy katolicy, a oni tu szerzą
jakieś bujdy. Będą nas jeszcze naciągać na te ich religie! Przyjechały
wielkie panie i machają z tymi chustkami przed nosem. Weź tu się nie
zdenerwuj! Ja się tego brzydzę i się tego boję. Niby takie niepozorne, ale
jak przyjdzie co do czego, to porwać albo i zabić może. Słyszałam, że
kradną ludzi na narządy. Strach z domu wyjść.

  Kasia nie wierzy własnym uszom. Taka miła staruszka i tyle nienawiści?[...]. #

Nienawiści? Chyba strachu. Jak można tak manipulowac?
zx

"Niech suka wraca do Iraku".