Niech ta biłgorajska gwiazdka jak najszybciej zgaśnie...

Data: 2009-08-06 17:34:15
Autor: Piotr
Niech ta biłgorajska gwiazdka jak najszybciej zgaśnie...
Pełowski Ćłowiek Roku, he, he
"Częstochowska prokuratura odmówiła wszczęcia dochodzeń w sprawie
doniesienia posła PO Janusza Palikota na temat wypowiedzi dyrektora
Radia Maryja, a także w sprawie doniesienia posła PiS dotyczącego
wypowiedzi szefa MSZ Radosława Sikorskiego - poinformował Tomasz
Ozimek z częstochowskiej prokuratury okręgowej. Palikot powiedział w
TVN24, że decyzja ta oznacza, że "określenie Tadeusza Rydzyka jako
białego brudasa nie jest dla niego obraźliwe"."

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1347,title,Palikot-a-wiec-mozna-nazwac-Rydzyka-bialym-brudasem,wid,11379252,wiadomosc.html?ticaid=18849&_ticrsn=3

Ętelegęt, poprostu...
Piotr

Data: 2009-08-07 09:15:17
Autor: Vic
Piotr wrote:
 Palikot powiedział w
TVN24, że decyzja ta oznacza, że "określenie Tadeusza Rydzyka jako
białego brudasa nie jest dla niego obraźliwe"."

I slusznie :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-07 09:19:37
Autor: Piotr
Niech ta biłgorajska gwiazdka jak naj szybciej zgaśnie...
Dnia Fri, 07 Aug 2009 09:15:17 +0200, Vic napisał(a):

I slusznie :)

Nie słusznie.
Piotr

Data: 2009-08-07 09:32:56
Autor: Vic
Niech ta biłgorajska gwiazdka jak naj szybciej zgaśnie...
Piotr wrote:
Nie słusznie.

A co obrazliwego w "bialym brudasie:?

Data: 2009-08-07 09:42:31
Autor: Piotr
Dnia Fri, 07 Aug 2009 09:32:56 +0200, Vic napisał(a):

Nie słusznie.

A co obrazliwego w "bialym brudasie:?

Nie słusznym jest kiedy menty nauczają o czymkolwiek. I chyba
niesmaczne, nawet. Piotr

Data: 2009-08-07 10:03:09
Autor: Vic
Piotr wrote:
Nie słusznym jest kiedy menty nauczają o czymkolwiek. I chyba
niesmaczne, nawet.

Tu sie zgodze. Przypuszczam jednak, ze z tej dwojki panow, o ktorej rozmawiamy, kazdy z nas kogo innego uwaza za mende :)

Data: 2009-08-07 11:42:14
Autor: Panslavista

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
Piotr wrote:
> [...]

Tu sie zgodze. Przypuszczam jednak, ze z tej dwojki panow, o ktorej
rozmawiamy, kazdy z nas kogo innego uwaza za mende :)

Jak zwykle opinia Polaków jest inna od twojej i tobie podobnych.

Data: 2009-08-07 11:56:41
Autor: Vic
Niech ta biÂłgorajska gwiazdka jak najsz ybciej zgaÂśnie...
Panslavista wrote:
Jak zwykle opinia PolakĂłw jest inna od twojej i tobie podobnych.

O! Nastepny co to przemawia w imieniu wszystkich Polakow...

Duzo was tutaj na psp... ostatnio byl Tzva

Data: 2009-08-07 21:31:01
Autor: Piotr
Dnia Fri, 07 Aug 2009 10:03:09 +0200, Vic napisał(a):

Tu sie zgodze. Przypuszczam jednak, ze z tej dwojki panow, o ktorej rozmawiamy, kazdy z nas kogo innego uwaza za mende :)

Mówisz, że można pomylić? He, he, to ja nie jestem ciekaw twojej moralności
vicu, skoro tego pajaca, umiesz postawić naprzeciw Ojdyra... Pełnia
"podziwu" dla umiejętności.
Piotr

Data: 2009-08-07 22:42:11
Autor: plazoVic
Piotr пишет:
Mówisz, że można pomylić? He, he, to ja nie jestem ciekaw twojej moralności
vicu, skoro tego pajaca, umiesz postawić naprzeciw Ojdyra... Pełnia
"podziwu" dla umiejętności.

Piter,
ja cie szanuje, jestes porzadny facet.
Ale za ch*** nie przekonasz mnie, ze Ojdyr to nie menda...

--
plazoVic

Data: 2009-08-07 21:02:08
Autor: pluton
Niech ta biłgorajska gwiazdka jak najszybciej zgaśnie...
Nie słusznym jest kiedy menty nauczają o czymkolwiek. I chyba
niesmaczne, nawet.
Piotr

To powiedz temu bialemu brudasowi, zeby zamknal swoja szkole.
Ojciec kurwa nauczyciel.

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-08-07 21:32:33
Autor: Piotr
Dnia Fri, 7 Aug 2009 21:02:08 +0200, pluton napisał(a):

To powiedz temu bialemu brudasowi, zeby zamknal swoja szkole.
Ojciec kurwa nauczyciel.

Idź łyknąć świeżego gwna, pluto. Bez tego paliwa głowa ci się kiwa.
Piotr

Data: 2009-08-08 08:20:02
Autor: pluton
> [...]
> Ojciec kurwa nauczyciel.

Idź łyknąć świeżego gwna, pluto. Bez tego paliwa głowa ci się kiwa.

Jak ty mozesz funkcjonowac, majac pelny leb kaczego lajna zamiast mozgu ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-08-08 09:46:10
Autor: HaMMeR
pluton wrote:
[...]

Tobie tylko zarcie w glowie..eksremenciarzu!

Niech ta biłgorajska gwiazdka jak najszybciej zgaśnie...