Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!

Data: 2011-06-22 17:41:47
Autor: to
Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!
begin Mikołaj Jopczyński
Pomijajac kwestie tego, ze butla niedawno przeszla badania, to jak to
jest k... mozliwe, ze 35 litrow gazu leci w powietrze. Jestem w szoku.
Zeby bylo ciekawiej bylem z 2,5 letnim synem - cale szczescie, ze
obsluga stacji szybko zainterweniowala i zabrali go na zaplecze, a my
ogrodzilismy "dymiace" auto.

Zaczynam być Twoim fanem. Pisz więcej! Wolę to niż rozwalone Safrany Michała i wypadające klocki jego imiennika. ;)

Data: 2011-06-22 19:44:46
Autor: Mikołaj Jopczyński
W dniu 2011-06-22 19:41, to pisze:
[...]

:)

Wiesz to nic!

W czasie, kiedy wietrzylem auto rozlega sie jebudu. Mysle, ze auta sie "czasnely".

Ale nie!

Dziadek tankowal, wsiadl w auto i z "pizda" odjechal - tyle, ze bagnet byl we wlewie:)

Bagnet na szczescie sie zlamal, waz caly - ale dystrybutor przestawiony - obsluga stacji miala niezle 30 min ;)

--
Mikołaj Jopczyński, Tychy Online

tel: 32 7 400 000 | mikolaj (at) tychy-online.pl | gg: 311167 | www.tychy-online.pl

Znajdz nas na Facebooku: http://www.facebook.com/TychyOnline

Data: 2011-06-22 19:20:40
Autor: to
Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!
begin Mikołaj Jopczyński
Bagnet na szczescie sie zlamal, waz caly - ale dystrybutor przestawiony
- obsluga stacji miala niezle 30 min ;)

Dlaczego mnie takie przygody nie spotykajÄ…?

Data: 2011-06-22 21:34:27
Autor: J.F.
Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!
On 22 Jun 2011 19:20:40 GMT,  to wrote:
begin Mikołaj Jopczyński
Bagnet na szczescie sie zlamal, waz caly - ale dystrybutor przestawiony
- obsluga stacji miala niezle 30 min ;)

Dlaczego mnie takie przygody nie spotykaj±?

Bo one sie bardzo rzadko zdarzaja. Ale jak jezdzi milion pojazdow na
gaz, to musza sie zdarzac, a kazde ma jednak kilku swiadkow.

J.

Data: 2011-06-22 19:44:48
Autor: Michał Gut
Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!
Zaczynam być Twoim fanem. Pisz więcej! Wolę to niż rozwalone Safrany
Michała i wypadające klocki jego imiennika. ;)
czep sie edziu:)

Data: 2011-06-22 19:20:56
Autor: to
Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!
begin Michał Gut
czep sie edziu:)

Czego? Byle nie klocka!!!

Data: 2011-06-23 23:52:36
Autor: Hipcio
Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!

Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomo¶ci news:4e02295b$0$2456$65785112news.neostrada.pl...

Zaczynam być Twoim fanem. Pisz więcej! Wolę to niż rozwalone Safrany
Michała i wypadaj±ce klocki jego imiennika. ;)

przyznam że też jestem fanem Pana Jopczyńskiego i jego przebojów z escortem. Normalnie jak z bajki "s±siedzi"

Data: 2011-06-24 06:58:17
Autor: Mikołaj Jopczyński
Niech to c... strzeli - spierdzielil caly gaz z butli!
W dniu 2011-06-23 23:52, Hipcio pisze:
Uďż˝ytkownik "to"<to@abc.xyz>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci

Zaczynam by� Twoim fanem. Pisz wi�cej! Wol� to ni� rozwalone Safrany
Micha�a i wypadaj�ce klocki jego imiennika. ;)

przyznam �e te� jestem fanem Pana Jopczy�skiego i jego przeboj�w z escortem.
Normalnie jak z bajki "s�siedzi"

No to sie nie hihrajcie pod nosem, tylko okazcie chociaz chec pomocy ;)