Niech uważają bo Rysio to superciężka!

Data: 2014-04-11 07:07:17
Autor: stevep
Niech uważają bo Rysio to superciężka!
# Incydent podczas wyborczego spotkania Twojego Ruchu w Poznaniu. Najpierw  grupa narodowców próbowała zakłócić konferencję, a gdy została z niej  wyproszona, wdała się w utarczki słowne z opuszczającym spotkanie posłem  Ryszardem Kaliszem. - Tylko w grupie jesteście mocni - krzyczał do nich  polityk.
  Pokrzykujący i zdenerwowany Ryszard Kalisz to nie jest częsty widok. Do  takiego stanu doprowadzili go narodowcy, którzy w Poznaniu zakłócili  przedwyborcze spotkanie Twojego Ruchu z mieszkańcami Poznania. Najpierw  wtargnęli na nie z okrzykami "raz sierpem, raz młotem w czerwoną hołotę" i  "tylko idiota głosuje na Palikota". Potem, gdy zostali usunięci z Pałacu  Działyńskiego, gdzie odbywała się konferencja, ustawili się przed jego  wejściem, czekając na jej uczestników.

  Gdy spotkanie opuszczał Ryszard Kalisz, zaczęli go zaczepiać  niewybrednymi okrzykami. Gdy jeden z mężczyzn rzucił do Kalisza "na  latarnię", ten zawrócił i wdał się w ostrą wymianę zdań. - Pamiętaj o  jednej rzeczy, miej szacunek dla ludzi - pouczał go poseł. Gdy Kalisz  zbliżył się do jednego z narodowców, ten zarzucił mu, że został opluty  przez polityka. - Mój drogi, nie mów do mnie na ty. Wy tylko się boicie i  stoicie z tyłu - Kalisz podniósł głos.

  - Będziesz tylko z chłopakami, nigdy sam nie przyjdziesz? Dlaczego sam  nie jesteś tutaj, bo się boisz - mówił polityk do mężczyzny, który nazwał  go komunistą i zarzucił mu brak odwagi. - Przyjdź sam, to porozmawiamy,  przyjdź sam, tchórzu ty jeden - rzucił Kalisz, odchodząc.

  Na szczęście spotkanie zabezpieczała policja i incydent zakończył się  jedynie na słownych utarczkach. #
Ze strony:
http://skroc.pl/3e7f9

--
stevep