Niech żałują ci...

Data: 2010-11-14 23:50:49
Autor: Tytus
Niech żałują ci...
Siemka
 "AZ"
.... co zazimowali już motocykle, no i ci co przesiedli się na skutery.

Co za dzien - aura spowodowala znaczne zwiekszenie emisji czegos tam do atmosfery. Po pierwsze masa tych dawcow spalajacych potworne ilosci paliwa li tylko dla wlasnej przyjemnosci pojawila sie na drogach
Po drugie co chwila wlaczala mi sie klimka kiedy wiozlem psine na spacer
Ale ja jestem proekologiczny...w stojacym na parkingu skutrze wylaczylem grzane minetki

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2010-11-14 16:19:29

[...]