Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Data: 2009-08-17 15:50:16
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
Sprzedaz byla potrzebna przed wyborami - taki marketingowy chwyt Tuska i tej jego bandy nieudacznikow, a teraz okaze sie ze nikt tej stoczni nie kupil bo trudno cos kupic bez zaplaty. Prawda?
awe

Data: 2009-08-17 15:56:44
Autor: plazoVic
awe wrote:
Sprzedaz byla potrzebna przed wyborami - taki marketingowy chwyt Tuska i tej jego bandy nieudacznikow, a teraz okaze sie ze nikt tej stoczni nie kupil bo trudno cos kupic bez zaplaty. Prawda?

Oszukal cie? Ty, naiwny uwierzyles, ze sprzedal stocznie i zaglosowales na jego partie...
Trudno, naiwni maja trudniej w zyciu...

I nie glosuj na niego juz wiecej, widzisz ze cie bezczelnie w ch*** robi :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-17 16:01:49
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6bo96$nsl$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
piszesz tam komus ze ladna pogoda i zeby wyluzowal, ale widze ze to tobie slonce przypieklo glowke. Doskonale wiesz ze wolalbym wsadzic reke w klebowisko jadowitych wezy niz zaglosowac na Tuska. Nie jestem frajerem
awe

Data: 2009-08-18 08:15:51
Autor: plazoVic
awe wrote:
piszesz tam komus ze ladna pogoda i zeby wyluzowal, ale widze ze to tobie slonce przypieklo glowke. Doskonale wiesz ze wolalbym wsadzic reke w klebowisko jadowitych wezy niz zaglosowac na Tuska. Nie jestem frajerem

No to kogo oszukal Tusk?

Data: 2009-08-18 09:09:20
Autor: Panslavista

awe wrote:
> [...]
> slonce przypieklo glowke. Doskonale wiesz ze wolalbym wsadzic reke w
> klebowisko jadowitych wezy niz zaglosowac na Tuska. Nie jestem frajerem

Erykę i tę drug±, a raczej pierwsz±.

Data: 2009-08-18 09:18:41
Autor: plazoVic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
Panslavista wrote:
Erykê i tê drug±, a raczej pierwsz±.

To sie swietnie sklada.

Data: 2009-08-18 11:44:26
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6dlas$vpi$2mx1.internetia.pl...
Panslavista wrote:
Eryke i te drug?, a raczej pierwsz?.

To sie swietnie sklada.

--
Vic po pijaku byles robiony?
awe

Data: 2009-08-17 22:45:47
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6bo96$nsl$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

A co to za szczęście, sprzedaż majątku narodowego Polaków przez elity rządzące. Nawet jeśli wezmą za to pieniądze, to i tak naród został okradziony, bo naród jest właścicielem wszystkich zakładów pracy, które budował, modernizował i rozwijał...

boukun

Data: 2009-08-18 08:16:43
Autor: plazoVic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
boukun wrote:
 bo narĂłd jest wĹ‚aĹ›cicielem wszystkich zakĹ‚adĂłw pracy, ktĂłre
budował, modernizował i rozwijał...

Boukun, jedz na Kube... tam takie pierdoly wciaz sa w modzie.

Data: 2009-08-18 12:31:01
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6dhmm$6gk$2mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
 bo narĂłd jest wĹ‚aĹ›cicielem wszystkich zakĹ‚adĂłw pracy, ktĂłre
budował, modernizował i rozwijał...

Boukun, jedz na Kube... tam takie pierdoly wciaz sa w modzie.

-- plazoVic

Wiesz w ogóle, co chciałeś powiedzieć? Z jednej strony wiesz, że jesteś okradany, a z drugiej strony czujesz się z tym dobrze.

boukun

Data: 2009-08-18 13:58:23
Autor: jadrys

boukun wrote:
[...]

Coś mi się wydaje że Vic musi mieć jakieś udziały w tych złodziejskich prywatyzacjach. Za mocno staje w ich obronie.

Data: 2009-08-20 17:52:00
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h6e50t$4u7$2news.onet.pl...
boukun pisze:

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6dhmm$6gk$2mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
 bo naród jest wła¶cicielem wszystkich zakładów pracy, które
budował, modernizował i rozwijał...

Boukun, jedz na Kube... tam takie pierdoly wciaz sa w modzie.

-- plazoVic

Wiesz w ogóle, co chciałe¶ powiedzieć? Z jednej strony wiesz, że jeste¶ okradany, a z drugiej strony czujesz się z tym dobrze.

boukun

Co¶ mi się wydaje że Vic musi mieć jakie¶ udziały w tych złodziejskich prywatyzacjach. Za mocno staje w ich obronie.
-- -- -- -- -- -- -- -
cos ty, mu brak piatej klepki
awe

Data: 2009-08-20 23:08:04
Autor: jadrys

boukun wrote:

[...]

Ostatnimi czasy można odnie¶ć wrażenie że Mu brakuje wszystkich klepek.. :-(

Data: 2009-08-21 09:05:24
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

boukun wrote:

[...]

lato sie konczy pewnie napedzil sobie jakiegos winska i chodzi od rana do wieczora uchlany.
awe

Data: 2009-08-21 10:03:36
Autor: jadrys

boukun wrote:

[...]

Na to wła¶nie wygl±da.

Data: 2009-08-21 11:08:39
Autor: Vic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
awe ďčřĺň:
lato sie konczy pewnie napedzil sobie jakiegos winska i chodzi od rana do wieczora uchlany.

Jakos tak dziwnie duzo mowisz o alkoholizmie...
Jakies zle doswiadczenia rodzinne? Trauma z dziecinstwa?

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 12:36:38
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h6lot8$djv$1mx1.internetia.pl...
awe ďčřĺň:

szukasz porad to idz do AA
awe

Data: 2009-08-17 17:59:45
Autor: matador
awe pisze:
[...]

Sprawa kwalifikuje się pod Trybunał Stanu.

matador.

Data: 2009-08-17 18:21:22
Autor: naprany jak kruk!
matador <matador@neostrada.pl> napisał(-a):

Sprawa kwalifikuje się pod Trybunał Stanu.

bo w koncu zarobili na stoczni 8 melonow ? hehehe
--
- Je¶li poprzecie Platformę Obywatelsk±, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-17 22:01:31
Autor: konserwator
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "naprany jak kruk!" <piotrekstelmach@prokonto.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jr0j85lhv62i5h7os3cok9mj1lmh4lg09s4ax.com...
matador <matador@neostrada.pl> napisał(-a):

Sprawa kwalifikuje się pod Trybunał Stanu.

bo w koncu zarobili na stoczni 8 melonow ? hehehe

a na stoczniowca te 8 mel to bedzie po ile? po 20 zł?

Data: 2009-08-18 08:18:21
Autor: plazoVic
matador wrote:
Sprawa kwalifikuje się pod Trybunał Stanu.

Matador, a swoje talenty prawnicze realizujesz jeszcze gdzies poza psp?

--
plazoVic

"Wszyscy chc± naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-17 19:36:23
Autor: Bohun
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
On Mon, 17 Aug 2009 15:50:16 +0200
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

A to wina Tuska i jego rz±du, że jedyny inwestor, który akurat chciał wykupić nasze stocznie w końcu zm±drzał.
A poza tym co z Ciebie za Polak i patriota. Można odnie¶ć wrażenie, że Ty i reszta osób cieszycie się, że stocznie nie zostan± wykupione i że prawdopodobnie zostanie ogłoszona ich upadło¶ć. Wszystko byle móc komu¶ dokopać!

--
"Dzieci zaczynaj± w końcu my¶leć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie skupienia."

Albert Einstein

Data: 2009-08-17 19:42:11
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "Bohun" <bbwilk@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20090817193623.eab7ce12.bbwilkwp.pl...
[...]

Ty jestes debil gosciu, wpadasz tu na grupe jak pierwszy lepszy przebudzony po 7 dniowej zapojce i cos bredzisz. jesli juz sie oburzasz to powinienes miec mylku pretensje ze PO i Tusk w celach wyborczych dokonali mistyfikacji polegajacej na sprzedazy stoczni ktora defakto nigdy nie zostala sprzedana i nigdy w tym przypadku ten mityczny inwestor nie mial zamiaru za nia zaplacic. Byl problem przedwyborczy i go rozwiazano, a ze kosztem stoczniowcow ktorych zrobiono w ch...to juz w PO normalka. Z ciebie taki patriota ze lepiej kolo ciebie nie stac blisko bo urwie noge albo jaja. W twoim przypadku bedzie to pewnie noga, bo jaj to ty nie masz
awe

Data: 2009-08-17 19:50:56
Autor: Bohun
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
On Mon, 17 Aug 2009 19:42:11 +0200
> [...]

Ty jestes debil gosciu, wpadasz tu na grupe jak pierwszy lepszy przebudzony po 7 dniowej zapojce i cos bredzisz. jesli juz sie oburzasz to powinienes miec mylku pretensje ze PO i Tusk w celach wyborczych dokonali mistyfikacji polegajacej na sprzedazy stoczni ktora defakto nigdy nie zostala sprzedana i nigdy w tym przypadku ten mityczny inwestor nie mial zamiaru za nia zaplacic. Byl problem przedwyborczy i go rozwiazano, a ze kosztem stoczniowcow ktorych zrobiono w ch...to juz w PO normalka. Z ciebie taki patriota ze lepiej kolo ciebie nie stac blisko bo urwie noge albo jaja. W twoim przypadku bedzie to pewnie noga, bo jaj to ty nie masz
 Nie mam w zwyczaju czytania teorii spiskowych. Inwestor, ktĂłry nie istniaĹ‚, a wpĹ‚aciĹ‚ 8mln wadium? Same siÄ™ znalazĹ‚y. KtoĹ› byĹ‚ tak miĹ‚y i daĹ‚ Tuskowi, bo o nie poprosiĹ‚? Albo powiesz mi, ĹĽe to teĹĽ byĹ‚a mistyfikacja i ĹĽe te pieniadze nigdy nie istniaĹ‚y? Gdyby tak byĹ‚o to PiS juĹĽ dawno temu zaczÄ…Ĺ‚by trÄ…bić o tym gdzie popadnie.

PS.
Tylko wieśniaki z Warszawy wyzwiska traktują jako argumenty w rozmowie.

--
"Dzieci zaczynają w końcu myśleć, że Bóg jest kręgowcem w gazowym stanie skupienia."

Albert Einstein

Data: 2009-08-17 22:18:32
Autor: Piotr
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
Dnia Mon, 17 Aug 2009 19:50:56 +0100, Bohun napisał(a):

Nie mam w zwyczaju czytania teorii spiskowych. Inwestor, który nie istniał, a wpłacił 8mln wadium? Same się znalazły. Kto¶ był tak miły i dał Tuskowi, bo o nie poprosił? Albo powiesz mi, że to też była mistyfikacja i że te pieniadze nigdy nie istniały? Gdyby tak było to PiS już dawno temu zacz±łby tr±bić o tym gdzie popadnie.

:-)
A co to jest osiem baniek? Skoro jeden taki pełowy wymisiakował 26, na
gówniane szkolenia?
Piotr

Data: 2009-08-18 11:46:55
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
Ty jestes tak glupi ze na ciebie nei trzeba argumentow. Te 8 mln zl za wadium to pewnie poszlo z konta PO - stac ich
awe

Data: 2009-08-18 12:12:42
Autor: Bohun
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
On Tue, 18 Aug 2009 11:46:55 +0200
"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

Ty jestes tak glupi ze na ciebie nei trzeba argumentow. Te 8 mln zl za wadium to pewnie poszlo z konta PO - stac ich
awe

Tak głupi, że pomimo znajomo¶ci dosyć m±drego powiedzenia (Nigdy nie rozmawiaj z głupcem, najpierw sprowadzi Cię do swojego
poziomu, a potem pokona do¶wiadczeniem.) nadal próbuję z Tob± polemizować. Gdyby te pieni±dze były z konta PO to PiS od razu zaczęłoby zwoływać Komisję. Chociaż kto wie. Może jeszcze j± powołaj±.

Data: 2009-08-20 11:23:11
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "Bohun" <bbwilk@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:20090818121242.c3344339.bbwilkwp.pl...
[...]

Dziubus moze i znasz pare madrych powiedzen ktorymi zapewne podsumowano juz wczesniej twoje wypowiedzi i faktycznie jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to idz na lody zamiast tu sie pocic. Trzeba  byc idiota zeby to szlo z konta PO. Takie sprawy zalatwia sie zupelnie inaczej.
awe

Data: 2009-08-17 22:55:08
Autor: boukun
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6c4nh$emm$1news.onet.pl...

[...]

A jakie teraz były wybory? Komu i na co one potrzebne?

boukun

Data: 2009-08-18 11:49:19
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6cga8$3jq$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

bekon nie rob z siebie idioty - obloz leb lodem po grzaniu go w Lebie i sprawdz podczas jakich wyborow dokonano fikcyjnej sprzedazy stoczni.
awe

Data: 2009-08-18 08:19:52
Autor: plazoVic
awe wrote:
 Byl problem przedwyborczy i go rozwiazano, a ze kosztem
stoczniowcow ktorych zrobiono w ch...to juz w PO normalka.

Czyli wedlug ciebie stoczniowcy omamieni perspektywa sprzedazy stoczni poszli i zaglosowali na partie Tuska?

Data: 2009-08-18 10:38:15
Autor: matusm
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6dhsj$6gk$4mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

Czytaj ze  zrozumieniem,bylo napisane ze sprzedaz  stoczni byla przedwyborczy chwytem marketingowym PO  takim samym jak "Cuda" bo
od  samego poczatku bylo wiadome ze PO to jest jedynie przedluzenie pokojowych przemian ustrojowych wg,,,,,,,,,,,,,,
istniej±ce gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym
i wojewódzkim, a także na szczeblach podstawowych, musz± być one
przez nas operacyjnie opanowane.Musimy zapewnić operacyjne możliwo¶ci
ich polityk±." -- Czeslaw Kiszczak,luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-08-18 11:52:44
Autor: plazoVic
matusm wrote:
[...]

No to chyba oszukani moga czuc sie jedynie ci, ktorzy glosowali na PO, bo obiecala sprzedaz stoczni.

Data: 2009-08-20 11:24:22
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6dubm$64o$1mx1.internetia.pl...
matusm wrote:
[...]

vic ty chyba faktycznie byles robiony po pijaku
awe

Data: 2009-08-20 15:06:55
Autor: Vic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
awe ďčřĺň:
vic ty chyba faktycznie byles robiony po pijaku

Skadze znowu. Nie mamy tych samych rodzicow.

--
plazoVic

Data: 2009-08-20 17:54:30
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h6jifv$9l$2mx1.internetia.pl...
awe ďčřĺň:
vic ty chyba faktycznie byles robiony po pijaku

Skadze znowu. Nie mamy tych samych rodzicow.

--
oczywiscie ze nie, ja w przeciwienstwie do ciebie dosc dobrze jestem zorientowany w rodzinnych koneksjach, nie mamy genu alkoholika
awe

Data: 2009-08-18 11:51:59
Autor: awe

awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- --
stoczniowcy na PO nie glosowali - ty poszedles i zaglosowales, nie wstyd Ci
awe

Data: 2009-08-18 12:09:52
Autor: plazoVic
awe wrote:
stoczniowcy na PO nie glosowali - ty poszedles i zaglosowales, nie wstyd Ci

Jasnowidz to z ciebie kiepski.
Powtorze, oszukany to moze sie czuc ten, kto zaglosowal na PO, skuszony perspektywa sprzedania stoczni :)
Jesli czujesz sie oszukany to widocznie glosowales na PO.

Data: 2009-08-20 09:42:00
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6dvbr$vdl$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

Vic nie udawaj nawet ze jestes choc troche inteligentny. Czytaj ze zrozumieniem. Jak masz problem, popros mame, tate albo zadzwon na infolinie Popa
awe

Data: 2009-08-20 15:15:35
Autor: Vic
[...]

Moze powinienes kupic jakis preparat lecytynowy?

Widze, ze to dla ciebie bardzo skomplikowany problem logiczny, ale sprobujmy takim zupelnie prostym jezykiem:

Jest sobie facet, ktory cos tam obiecuje, proszac by na niego glosowac. Czesc ludzi wierzy w jego obietnice, czesc nie. Tych wierzacych jest wiecej i facet zostaje wybrany na prezesa kurnika. Nastepnie nie dotrzymuje obietnicy.
Ludzie czuja sie oszukani. Ale oszukani sa tylko ci, ktorzy dali sie nabrac i wierzac w obietnice zaglosowali na faceta.

Ci, ktorzy na faceta nie glosowali, nie dali sie nabrac na obietnice -- > facet ich nie oszukal.

Jasne?

--
plazoVic

Data: 2009-08-20 17:58:53
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h6jj07$m30$1mx1.internetia.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

pisanie z toba to tak jak z downem. debilu nikt nie obiecywal ze sprzeda stoczni tylko na dzien lub dwa przed wyborami ogloszono ze ja sprzedano. czyli ze problem zostal zalawiony konkretnie i sprawnie. w innym przypadku, likwidacja stoczni mogla sie przyczynic do zniechecenia czesci wyborcow, ale poniewaz sprawe rzekomo zalatwiono wiec czesc wyborcow wstrzymala sie z podjeciem ostatecznej decyzji. i co ty mi pajacu chcesz tu pisac? napij sie winska i idz spac
awe

Data: 2009-08-20 18:08:37
Autor: Vic
[...]

A wiec nie dales sie mu zniechecic?

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 09:06:00
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h6jt4k$kq7$1mx1.internetia.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

Doskonale wiesz ze dla mnie PO nie bylo opjca. Ja glosuje na PiS
awe

Data: 2009-08-21 11:09:25
Autor: Vic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
awe ďčřĺň:
Doskonale wiesz ze dla mnie PO nie bylo opjca. Ja glosuje na PiS

A mimo wszystko Tusk cie oszukal?

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 12:38:09
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h6loun$djv$2mx1.internetia.pl...
awe ďčřĺň:
Doskonale wiesz ze dla mnie PO nie bylo opjca. Ja glosuje na PiS

A mimo wszystko Tusk cie oszukal?

--
to wniosek czy pytanie, bo jak jedno lub drugie to nie musisz kolejny raz udowadniac ze nie umiesz czytac ze zrozumieniem, wy tak macie
awe

Data: 2009-08-21 15:03:25
Autor: Vic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
awe ďčřĺň:
to wniosek czy pytanie, bo jak jedno lub drugie to nie musisz kolejny raz udowadniac ze nie umiesz czytac ze zrozumieniem, wy tak macie

Poczytaj cos poza "Jak poderwac super-laske" to pogadamy...

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 16:27:45
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h6m6le$60m$2mx1.internetia.pl...
[...]

juz ci pisalem ze pogadac to ty se mozesz z tymi swoimi kolezkami gdzie podrywacie te miejscowe pieknosci pojac je tanim winskiem. "super lasek" tam nie znajdziecie wiec pozostaje "zrob to sam"
awe

Data: 2009-08-24 08:40:57
Autor: Vic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
awe ďčřĺň:
juz ci pisalem ze pogadac to ty se mozesz z tymi swoimi kolezkami gdzie podrywacie te miejscowe pieknosci pojac je tanim winskiem.

W kwestii podrywania pieknosci zaden z ciebie ekspert. Wyniki masz nedzne... chyba, ze ty jak ten szewc co bez butow chodzi :)

 wiec pozostaje "zrob to sam"

Awe, wielu realizuje sie seksualnie w sposob inny niz ty :) Nie mozesz zakladac, ze wszyscy robia to sami, jak ty.

--
plazoVic

Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie