Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Data: 2009-08-17 15:56:44
Autor: plazoVic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
awe wrote:
Sprzedaz byla potrzebna przed wyborami - taki marketingowy chwyt Tuska i tej jego bandy nieudacznikow, a teraz okaze sie ze nikt tej stoczni nie kupil bo trudno cos kupic bez zaplaty. Prawda?

Oszukal cie? Ty, naiwny uwierzyles, ze sprzedal stocznie i zaglosowales na jego partie...
Trudno, naiwni maja trudniej w zyciu...

I nie glosuj na niego juz wiecej, widzisz ze cie bezczelnie w ch*** robi :)

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-08-17 16:01:49
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6bo96$nsl$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- --
piszesz tam komus ze ladna pogoda i zeby wyluzowal, ale widze ze to tobie slonce przypieklo glowke. Doskonale wiesz ze wolalbym wsadzic reke w klebowisko jadowitych wezy niz zaglosowac na Tuska. Nie jestem frajerem
awe

Data: 2009-08-18 08:15:51
Autor: plazoVic
awe wrote:
piszesz tam komus ze ladna pogoda i zeby wyluzowal, ale widze ze to tobie slonce przypieklo glowke. Doskonale wiesz ze wolalbym wsadzic reke w klebowisko jadowitych wezy niz zaglosowac na Tuska. Nie jestem frajerem

No to kogo oszukal Tusk?

Data: 2009-08-18 09:09:20
Autor: Panslavista

awe wrote:
> [...]
> slonce przypieklo glowke. Doskonale wiesz ze wolalbym wsadzic reke w
> klebowisko jadowitych wezy niz zaglosowac na Tuska. Nie jestem frajerem

Erykę i tę drug±, a raczej pierwsz±.

Data: 2009-08-18 09:18:41
Autor: plazoVic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
Panslavista wrote:
Erykê i tê drug±, a raczej pierwsz±.

To sie swietnie sklada.

Data: 2009-08-18 11:44:26
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6dlas$vpi$2mx1.internetia.pl...
Panslavista wrote:
Eryke i te drug?, a raczej pierwsz?.

To sie swietnie sklada.

--
Vic po pijaku byles robiony?
awe

Data: 2009-08-17 22:45:47
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6bo96$nsl$1mx1.internetia.pl...
awe wrote:
[...]

A co to za szczęście, sprzedaż majątku narodowego Polaków przez elity rządzące. Nawet jeśli wezmą za to pieniądze, to i tak naród został okradziony, bo naród jest właścicielem wszystkich zakładów pracy, które budował, modernizował i rozwijał...

boukun

Data: 2009-08-18 08:16:43
Autor: plazoVic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
boukun wrote:
 bo narĂłd jest wĹ‚aĹ›cicielem wszystkich zakĹ‚adĂłw pracy, ktĂłre
budował, modernizował i rozwijał...

Boukun, jedz na Kube... tam takie pierdoly wciaz sa w modzie.

Data: 2009-08-18 12:31:01
Autor: boukun

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6dhmm$6gk$2mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
 bo narĂłd jest wĹ‚aĹ›cicielem wszystkich zakĹ‚adĂłw pracy, ktĂłre
budował, modernizował i rozwijał...

Boukun, jedz na Kube... tam takie pierdoly wciaz sa w modzie.

-- plazoVic

Wiesz w ogóle, co chciałeś powiedzieć? Z jednej strony wiesz, że jesteś okradany, a z drugiej strony czujesz się z tym dobrze.

boukun

Data: 2009-08-18 13:58:23
Autor: jadrys

boukun wrote:
[...]

Coś mi się wydaje że Vic musi mieć jakieś udziały w tych złodziejskich prywatyzacjach. Za mocno staje w ich obronie.

Data: 2009-08-20 17:52:00
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomo¶ci news:h6e50t$4u7$2news.onet.pl...
boukun pisze:

Użytkownik "plazoVic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:h6dhmm$6gk$2mx1.internetia.pl...
boukun wrote:
 bo naród jest wła¶cicielem wszystkich zakładów pracy, które
budował, modernizował i rozwijał...

Boukun, jedz na Kube... tam takie pierdoly wciaz sa w modzie.

-- plazoVic

Wiesz w ogóle, co chciałe¶ powiedzieć? Z jednej strony wiesz, że jeste¶ okradany, a z drugiej strony czujesz się z tym dobrze.

boukun

Co¶ mi się wydaje że Vic musi mieć jakie¶ udziały w tych złodziejskich prywatyzacjach. Za mocno staje w ich obronie.
-- -- -- -- -- -- -- -
cos ty, mu brak piatej klepki
awe

Data: 2009-08-20 23:08:04
Autor: jadrys

boukun wrote:

[...]

Ostatnimi czasy można odnie¶ć wrażenie że Mu brakuje wszystkich klepek.. :-(

Data: 2009-08-21 09:05:24
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

boukun wrote:

[...]

lato sie konczy pewnie napedzil sobie jakiegos winska i chodzi od rana do wieczora uchlany.
awe

Data: 2009-08-21 10:03:36
Autor: jadrys

boukun wrote:

[...]

Na to wła¶nie wygl±da.

Data: 2009-08-21 11:08:39
Autor: Vic
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie
awe ďčřĺň:
lato sie konczy pewnie napedzil sobie jakiegos winska i chodzi od rana do wieczora uchlany.

Jakos tak dziwnie duzo mowisz o alkoholizmie...
Jakies zle doswiadczenia rodzinne? Trauma z dziecinstwa?

--
plazoVic

Data: 2009-08-21 12:36:38
Autor: awe
Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie

Uzytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisal w wiadomosci news:h6lot8$djv$1mx1.internetia.pl...
awe ďčřĺň:
[...]

szukasz porad to idz do AA
awe

Niech zgadne NIKT nie zaplaci za stocznie