Niech ¿yj± wakacje!

Data: 2011-06-25 12:36:44
Autor: Leprechuan
Niech ¿yj± wakacje!
Ufff! Zaliczy³em ostatni egzamin. Oczywi¶cie pi±teczka! Dziadek jest ze mnie dumny! Szkoda, ¿e ojciec nie doczeka³!

BomBel

Data: 2011-06-25 12:55:26
Autor: jerzy.n
Niech ¿yj± wakacje!

U¿ytkownik "Leprechuan" <brudy.polityczne@pralnia.tw> napisa³ w wiadomo¶ci
Ufff! Zaliczy³em ostatni egzamin. Oczywi¶cie pi±teczka! Dziadek jest ze
mnie dumny! Szkoda, ¿e ojciec nie doczeka³!

Jeszcze tylko wpierdziel i juz WAKACJE ...
Gratulacje

Data: 2011-06-25 13:25:10
Autor: jadrys
Niech żyją wakacje!
W dniu 2011-06-25 12:36, Leprechuan pisze:
Ufff! Zaliczyłem ostatni egzamin. Oczywiście piąteczka! Dziadek jest ze mnie dumny! Szkoda, że ojciec nie doczekał!

BomBel

Z poprawności politycznej ten egzamin? Muszę cie zmartwić, po jesiennych wyborach i zmianie rządu takie egzaminy będą weryfikowane..

Data: 2011-06-25 17:02:45
Autor: cirrus
Niech żyją wakacje!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu4ghn$1me$1news.onet.pl...
[...]

Twoje badanie psychiatryczne też?

--
stevep

Data: 2011-06-26 07:47:04
Autor: jadrys
Niech żyją wakacje!
W dniu 2011-06-25 17:02, cirrus pisze:
[...]

Nigdy nie miałem robionych takich badań. Byłem tylko kiedyś jako dzieciak na testach psychologicznych. Nie chwaląc się muszę nadmienić że wskazywały one na iloraz inteligencji równy 180.

Data: 2011-06-26 11:01:52
Autor: he®sk
Niech ¿yj± wakacje!
On Sun, 26 Jun 2011 07:47:04 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

Nigdy nie mia³em robionych takich badañ. By³em tylko kiedy¶ jako dzieciak na testach psychologicznych. Nie chwal±c siê muszê nadmieniæ ¿e wskazywa³y one na iloraz inteligencji równy 180.

 i co zrobiles z tym swoim wysokim iq?

--

"Nieprawd± jest, jakoby Internet by³ ziemi± niczyj±

http://dadrl.pl/?page=aktualnosci
http://www.prokapitalizm.pl/swietlny-przekret.html

Data: 2011-06-26 13:22:02
Autor: cirrus
Niech ¿yj± wakacje!
U¿ytkownik "heRsk" <figifago.bigbrednie@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:28td07lglpsg3k342vnq84pucn4h9v5op04ax.com...
[...]

Zatrudnil siê u Urbana.

--
stevep

Data: 2011-06-26 15:16:01
Autor: jadrys
Niech żyją wakacje!
W dniu 2011-06-26 11:01, he®sk pisze:
[...]

Nic z czego mógłbym mieć jakąś wielka satysfakcję. Nie ma o czym mówić.

Data: 2011-06-26 18:00:59
Autor: cirrus
Niech żyją wakacje!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu7bdj$5va$1news.onet.pl...
[...]

Najwyraźniej cie nie doceniaja, a co bardziej prawdopodobne oceniaja właściwie.

--
stevep

Data: 2011-06-26 20:25:03
Autor: he®sk
Niech ¿yj± wakacje!
On Sun, 26 Jun 2011 15:16:01 +0200, jadrys <Che@yahoo.com> wrote:

>   i co zrobiles z tym swoim wysokim iq?

Nic z czego mógłbym mieć jakąś wielka satysfakcję. Nie ma o czym mówić.

 a co bys zrobil ze swoim zyciem dzis majac dzisiejsza madrosc?

Data: 2011-06-26 13:21:34
Autor: cirrus
Niech żyją wakacje!
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iu6hgi$2dg$1news.onet.pl...
[...]

I to widać, zatrzymałeś się na 7 roku życia w rozwoju.

--
stevep

Data: 2011-06-25 19:23:54
Autor: the_foe
Niech żyją wakacje!
W dniu 2011-06-25 13:25, jadrys pisze:
[...]

po wyborach zawsze zmienia sie rzad, taki wymog Konstytucji. Nawet gdyby personalnie to byl ten sam sztab ludzi, to jest to prawnie nowy rzad.

--
the_foe

Data: 2011-06-26 07:46:56
Autor: jadrys
Niech żyją wakacje!
W dniu 2011-06-25 19:23, the_foe pisze:
[...]

Ojejku, - ja piszÄ™ o nowym rzÄ…dzie.

Data: 2011-06-25 16:18:58
Autor: Marek Czaplicki
Niech ¿yj± wakacje!
Leprechuan pisze w wiadomo¶ci 4e05ba28$1$2507$65785112@news.neostrada.pl na pl.soc.polityka w dniu sobota 25 czerwiec 2011 12:36:

Ufff! Zaliczy³em ostatni egzamin. Oczywi¶cie pi±teczka! Dziadek jest ze mnie
dumny! Szkoda, ¿e ojciec nie doczeka³!

BomBel

No to gratulacje!

Niech ¿yj± wakacje!