Niech żyje Adam Słomka!

Data: 2013-06-05 15:09:52
Autor: boukun
Niech żyje Adam Słomka!
Daje nam jedyny wolny myśliciel przykład, jak z żydokomuną zwyciężać mamy...

kandal na rozprawie generała Czesława Kiszczaka. Grupa osób, na czele z Adamem Słomką, obrzuciła tortem sędzię Sądu Okręgowego w Warszawie.

Tortem została zaatakowana sędzia, która bada, czy zawiesić proces b. szefa MSW Czesława Kiszczaka za przyczynienie się do śmierci dziewięciu górników kopalni "Wujek" w 1981 r. z powodu złego stanu jego zdrowia.

W Sądzie Okręgowym w Warszawie miało dojść do przesłuchania dwojga psychiatrów, którzy uznali, że zdrowie 88-letniego Kiszczaka nie pozwala na sądzenie go po raz piąty w tej sprawie.

Gdy sędzia Anna Wielgolewska ogłosiła, że przesłuchanie biegłych odbędzie się - tak jak zawsze w tego typu sprawie - przy drzwiach zamkniętych, obecna w sali jako publiczność grupa, przybyła z Adamem Słomką zaprotestowała, głośno wyrażając niepochlebne dla sądu opinie.

Wtedy sędzia ogłosiła przerwę w posiedzeniu. Gdy wychodziła z sali, jeden z mężczyzn zaatakował ją tortem z bitą śmietaną. Sędzia dostała tortem w głowę; bita śmietana ochlapała też jedną z dziennikarek.

Zarządzono przerwę w posiedzeniu.

Sędziowie sądu podkreślali, że doszło do przestępstwa ataku na funkcjonariusza publicznego wykonującego swe obowiązki. - To może być zachęta dla świata przestępczego - dodał jeden z sędziów.

(db, pg)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Skandal-na-rozprawie-gen-Czeslawa-Kiszczaka-Sedzia-obrzucona-tortem,wid,15707408,wiadomosc.html?ticaid=110b6f

Jestem ciekaw, czy żydomedia będą o tym informować... Wczoraj upajali się hucpą okrągłostołowego bandyctwa...

Tfu!!!

boukun

Data: 2013-06-06 20:47:38
Autor: miś z okienka
Niech żyje Adam Słomka!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kondtn$bno$1mx1.internetia.pl...
| Daje nam jedyny wolny myśliciel przykład, jak z żydokomuną zwyciężać mamy...

Słomki w to nie mieszaj prowoku. Słomka to piłsudczyk - z Zydami sie nie szarpie.

Data: 2013-06-07 15:12:36
Autor: boukun
Niech żyje Adam Słomka!
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:koqm2i$3e9$1node1.news.atman.pl...

> [...]

Słomki w to nie mieszaj prowoku. Słomka to piłsudczyk - z Zydami sie nie

Hmm, z tego co wiem, piłsudczycy to stronnicy żydostwa, spod znaku sanacji, to nie dziwota, że się z Żydami nie szarpią..., tylko im w tyłek wchodzą...

boukun

Data: 2013-06-08 00:25:08
Autor: miś z okienka
Niech żyje Adam Słomka!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kosmrp$868$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Hmm, z tego co wiem, piłsudczycy to stronnicy żydostwa, spod znaku sanacji,

Sanacja ani nie przesladowala Zydow, ani im do 'tylkow' nie wchodzila. Pod tym wzgledem maja u mniue plus.

Data: 2013-06-08 14:05:48
Autor: boukun
Niech żyje Adam Słomka!
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kotq5q$m6l$2node2.news.atman.pl...

> [...]

Sanacja ani nie przesladowala Zydow, ani im do 'tylkow' nie wchodzila. Pod tym

Sanacja, to syjonizm, to to wynaturzone obce kurestwo, co rządzi Polską dzisiaj...

boukun

Data: 2013-06-08 18:53:15
Autor: miś z okienka
Niech żyje Adam Słomka!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kov79o$8ji$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |
| > |

| Sanacja, to syjonizm, to to wynaturzone obce kurestwo, co rządzi Polską
| dzisiaj...

Niezly masz mlyn pod sufitem. Napisz jeszcze, ze Jaruzelski to Zyd, ktory obalil PRL.

Data: 2013-06-09 00:46:31
Autor: boukun
Niech żyje Adam Słomka!
Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:kovpob$a77$1node1.news.atman.pl...

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości
| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > | > |

| > |
| > |

> [...]
| dzisiaj...

Niezly masz mlyn pod sufitem. Napisz jeszcze, ze Jaruzelski to Zyd, ktory obalil

PRL nie zxostał obalony, tylko rozkradziony przy okrągłym stole, a Jaruzelski odgrywał w tym główną rolę. Można się spierać co jedynie do tego, czy świadomie, czy był przez gieremkowszyznę manipulowany...

boukun

Data: 2013-06-09 02:53:42
Autor: Towarzysz Gnój
Niech żyje Adam Słomka!

| Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości

| > | > | > |

| > | > |
| > | > |

Pod
| > |
| > |
| > |

| PRL nie zxostał obalony, tylko rozkradziony przy okrągłym stole

To powiedz jeszcze baranie, komu oni ten PRL ukradli?
Myslisz, że tobie?

, a Jaruzelski
| odgrywał w tym główną rolę.

Towarzysz Gorbi osobiście mu to polecił. Powiedział tak: Weź juz sobie na własność ten pusty chlewik Wojciechu, a po kredyt na nowe swinki idź do Europki

 Można się spierać co jedynie do tego, czy świadomie,
| czy był przez gieremkowszyznę manipulowany...

Do NKWD tez wstepował nieswiadomie i tylko po to, żeby Gieremek świadomie nim manipulował.

Buuuuu-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!

Data: 2013-06-07 16:53:46
Autor: Parvus
Niech żyje Adam Słomka!
Słomka to zwykły kanciarz z tzw. "solidarności" a własciwie KPN. Dla przypomnienia Leszek Moczulski okazał sie sbeckiem kapusiem.

Data: 2013-06-08 00:32:46
Autor: miś z okienka
Niech żyje Adam Słomka!

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51b1f40c$2$1265$65785112news.neostrada.pl...
| Słomka to zwykły kanciarz z tzw. "solidarności"

konkretnie kogo kantowal?

 a własciwie KPN. Dla
| przypomnienia Leszek Moczulski okazał sie sbeckiem kapusiem.

Moczulski uwaza sie za ideowego spadkobierce Pilsudskiego. Jak nie patrzec, popelnial te same bledy co Pilsudski, czyli wchodzil z komunistami w rozne gierki w nadziei na to, ze ich wymanipuluje. W realiach PRL wyszedl na esbeka, czemu trudno sie dziwic.

Data: 2013-06-07 20:32:03
Autor: pluton_
Niech żyje Adam Słomka!
Daje nam jedyny wolny myśliciel przykład, jak z żydokomuną zwyciężać
mamy...

Ta kutasina wolnym myslicielem ? Bekon, z toba jest po prostu fatalnie.
Wez ze 2 lata przerwy w pierdzeniu w kanape i gapieniu sie w telewizor
i gleboko sie nad soba zastanow.

Musisz po prostu przemyslec cale swoje zycie...

Nullification

Data: 2013-06-09 03:09:53
Autor: Towarzysz Gnój
Niech żyje Adam Słomka!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kondtn$bno$1mx1.internetia.pl...
| Daje nam jedyny wolny myśliciel przykład, jak z żydokomuną zwyciężać mamy...

Z Żydami to se możecie wojować gówniarze. Nas już nie tacy jak wy chcieli kopnąć w dupę i się posrali.

__
gru.pl

Niech żyje Adam Słomka!