Niech żyje Adam Słomka!

Data: 2013-06-05 15:09:57
Autor: boukun
Niech żyje Adam Słomka!
Daje nam jedyny wolny myśliciel przykład, jak z żydokomuną zwyciężać mamy...

kandal na rozprawie generała Czesława Kiszczaka. Grupa osób, na czele z Adamem Słomką, obrzuciła tortem sędzię Sądu Okręgowego w Warszawie.

Tortem została zaatakowana sędzia, która bada, czy zawiesić proces b. szefa MSW Czesława Kiszczaka za przyczynienie się do śmierci dziewięciu górników kopalni "Wujek" w 1981 r. z powodu złego stanu jego zdrowia.

W Sądzie Okręgowym w Warszawie miało dojść do przesłuchania dwojga psychiatrów, którzy uznali, że zdrowie 88-letniego Kiszczaka nie pozwala na sądzenie go po raz piąty w tej sprawie.

Gdy sędzia Anna Wielgolewska ogłosiła, że przesłuchanie biegłych odbędzie się - tak jak zawsze w tego typu sprawie - przy drzwiach zamkniętych, obecna w sali jako publiczność grupa, przybyła z Adamem Słomką zaprotestowała, głośno wyrażając niepochlebne dla sądu opinie.

Wtedy sędzia ogłosiła przerwę w posiedzeniu. Gdy wychodziła z sali, jeden z mężczyzn zaatakował ją tortem z bitą śmietaną. Sędzia dostała tortem w głowę; bita śmietana ochlapała też jedną z dziennikarek.

Zarządzono przerwę w posiedzeniu.

Sędziowie sądu podkreślali, że doszło do przestępstwa ataku na funkcjonariusza publicznego wykonującego swe obowiązki. - To może być zachęta dla świata przestępczego - dodał jeden z sędziów.

(db, pg)

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Skandal-na-rozprawie-gen-Czeslawa-Kiszczaka-Sedzia-obrzucona-tortem,wid,15707408,wiadomosc.html?ticaid=110b6f

Jestem ciekaw, czy żydomedia będą o tym informować... Wczoraj upajali się hucpą okrągłostołowego bandyctwa...

Tfu!!!

boukun

Data: 2013-06-05 15:48:42
Autor: Trybun
Niech żyje Adam Słomka!
W dniu 2013-06-05 15:09, boukun pisze:
[...]

Biedny człowiek, oczekuje sprawiedliwych wyroków w kapitalizmie.. Druga sprawa - co im przeszkadza sądzić takich jak Kiszczak zaocznie?

Data: 2013-06-05 17:03:29
Autor: boukun
Niech żyje Adam Słomka!
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:konfjm$er4$1node2.news.atman.pl...
[...]

Tu trzeba było rozwiązania rumuńskiego...

boukun

Data: 2013-06-07 11:06:12
Autor: Trybun
Niech żyje Adam Słomka!
W dniu 2013-06-05 17:03, boukun pisze:

Biedny człowiek, oczekuje sprawiedliwych wyroków w kapitalizmie.. Druga sprawa - co im przeszkadza sądzić takich jak Kiszczak zaocznie?

Tu trzeba było rozwiązania rumuńskiego...

boukun

Czyli mordu na podstawie sfabrykowanych przez samych siebie dowodów?

Data: 2013-06-07 15:10:37
Autor: boukun
Niech żyje Adam Słomka!
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kos7po$37v$1node2.news.atman.pl...
[...]

Mordercy i tyrani powinni kończyć na stryczku...

boukun

Data: 2013-06-08 00:21:42
Autor: miś z okienka
Niech żyje Adam Słomka!

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:kosmo2$7pl$1mx1.internetia.pl...
| Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości

| Mordercy i tyrani powinni kończyć na stryczku...

Towarzysz Trybun ma racje, mamy w Polsce demokr...  Ale nie o tym chcialem pisac. Mord na rodzinie Causescu był wewnatrzpartyjna rozgrywka (frakcja Iliescu) majaca m. in. zatrzec slady wielu zbrodni popelnionych w komunistycznej Rumunii (a takze drogi, ktora komusze pieniadze opuscily ten kraj). Causescu powinien byc sadzony i przy okazji pociagniety na swiadka.

Data: 2013-06-09 03:14:10
Autor: Towarzysz Gnój
Niech żyje Adam Słomka!

| Czyli mordu na podstawie sfabrykowanych przez samych siebie dowodów?

Coz to Trybunie? Dzisiaj żeście sie urodzili?!
__
gru.pl

Data: 2013-06-09 03:12:56
Autor: Towarzysz Gnój
Niech żyje Adam Słomka!

| Biedny człowiek, oczekuje sprawiedliwych wyroków w kapitalizmie..

No właśnie! Nawet czapy nie można dostać u tych swińskich ryjów..

 Druga
| sprawa - co im przeszkadza sądzić takich jak Kiszczak zaocznie?

A jak myslicie Towarzyszu Trybun? Kiszczak z Michnikiem po to tworzyli ten kraj, żeby im ktoś teraz przeszkadzał?

Data: 2013-06-07 20:33:05
Autor: pluton_
Niech żyje Adam Słomka!
Sędziowie sądu podkreślali, że doszło do przestępstwa ataku na
funkcjonariusza
publicznego wykonującego swe obowiązki. - To może być zachęta dla świata
przestępczego - dodał jeden z sędziów.

Bede sie o to modlil.

Nullification

Niech żyje Adam Słomka!