Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!

Data: 2011-11-23 21:13:20
Autor: Przemysław W
Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!
WOŚP kupiła sprzęt dla dziecięcych oddziałów urologicznych
9 minut temu
ŻG / PAP
Nowoczesny sprzęt dla dziecięcych oddziałów urologicznych za kwotę ponad 9,4 mln złotych kupiła Fundacja Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy z pieniędzy zebranych podczas XIX Finału WOŚP. Urządzenia trafią do placówek medycznych w całym kraju.

268 urządzeń medycznych zakupiono wczoraj podczas 35. konkursu Fundacji WOŚP na oferty sprzętu medycznego - poinformował rzecznik prasowy Fundacji WOŚP Krzysztof Dobies.

Na zakupione urządzenia (m.in. aparaty USG, pediatryczne zestawy laparoskopowe, zestawy do cystoskopii) ze specjalistycznymi szkoleniami dla personelu medycznego oraz dodatkowymi gwarancjami ze strony oferentów fundacja wydała 9,4 mln zł.

Był to drugi konkurs w tym roku. Fundacja WOŚP za pieniądze z XIX Finału WOŚP zakupiła już 321 urządzeń dla oddziałów nefrologicznych i intensywnej terapii dziecka o wartości ponad 11,8 mln złotych.

XIX Finał WOŚP odbył się 9 stycznia 2011 r., na zakup sprzętu dla oddziałów nefrologicznych i urologicznych zebrano wówczas 47 mln zł.

Podczas XX Finału WOŚP, który odbędzie się 8 stycznia przyszłego roku, fundacja będzie zbierać pieniądze na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia wcześniaków oraz pomp insulinowych dla kobiet ciężarnych z cukrzycą.

http://wiadomosci.onet.pl/kraj/wosp-kupila-sprzet-dla-dzieciecych-oddzialow-urolo,1,4931579,wiadomosc.html

Przemek

--

Prokurator Wełna podkreśla, że wydając tego rodzaju polecenia "Święczkowski, Ziobro i
Kaczmarek mówili wprost, że takie są oczekiwania pana Jarosława

Data: 2011-11-23 15:40:19
Autor: Antenka
Niech zdycha Jurek Owsik?. Co to za robal?
On 23 Lis, 21:13, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> w

Kawecki ma owsiki? feee To niech  żre pestki dyni.

Antenka

Data: 2011-11-24 06:03:20
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 15:40:19 -0800 (PST), Antenka napisał(a):

On 23 Lis, 21:13, PrzemysĹ aw W <brońmy RP przed pi...@op.pl> w

Kawecki ma owsiki? feee To niech  żre pestki dyni.

Antenka

Ty żarłeś i co? Zasrałes tylko całe podwórko, a owsiki przeniosły ci się do
skołtunionego łba!

--
Wysłany 2011-11-24 06:02:37.

Data: 2011-11-25 13:34:19
Autor: Antenka
On 24 Lis, 06:03, Kubus Puchatek <kubus.pucha...@chata.org> wrote:
> [...]

> Antenka

Ty żarłeś i co? Zasrałes tylko całe podwórko, a owsiki przeniosły ci się do

Spadaj mendo!

Antenka

Data: 2011-11-27 08:11:37
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Nos ci rośnie, Pinokio!

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-27 02:37:14
Autor: Antenka
On 27 Lis, 08:11, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

>>> Antenka

> Spadaj mendo!

Nos ci rośnie, Pinokio!

I nie zmieniaj tematów nie swoich wątków.

Które to dziś  "wcielenie" oprócz Pinokia i innych durnych nicków?
Piszesz o sobie, zakłamany kretynie? Spadaj mendo społeczna!

Antenka

Data: 2011-11-30 15:38:19
Autor: Grzegorz Z.

Antenka napisał:

[...]

A jak nie "spadnę" to co zrobisz? --
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Data: 2011-11-23 21:19:00
Autor: Dziki Kraj

Użytkownik "Przemysław W" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:jajk51$b80$1news.onet.pl...
[...]

I co z tego ze kupila?
W polowie roku skoncza sie limity i pacjenci beda mogli
sobie co najwyzej poogladac ten sprzet jaki ladny jest.
No chyba ze zaplaca z wlasnej kieszeni panu lekarzowi.

Jakie jest sens kupowania sprzetu szpitalom w tej chorej
sytuacji z dostepem do uslug medycznych jaka teraz mamy?

Data: 2011-11-23 21:39:26
Autor: Przemysław W
Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!
Użytkownik "Dziki Kraj" <dziki@kraj.pl> napisał

[...]

Uzycie tego sprzętu w okresie kiedy są pieniądze na leczenie też nie ma sensu?

Przemek

Data: 2011-11-23 21:43:51
Autor: oyster
Użytkownik - Przemysław W napisał:
[...]

Kawecki, gty się tak nie napinaj, bo puścisz bąka - jest o wiele większe prawdopodobieństwo, że ty tudzież - a przecież ty nie masz dzieciaków - no ale jakiekolwiek inne dzieciaki będą leczone sprzętem Caritasu niż Owsiaka.
Ale to dobrze, niech Owsiak też zbiera, niech każdy zbiera, skoro ten złodziejski rząd nie potrafi zapewnić obywatelom opieki medycznej na właściwym poziomie za ich własne, uczciwie płacone podatki! Jakoś się przed tym bandytami bronić musimy.

Data: 2011-11-23 21:23:31
Autor: grzessiek
Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag t rafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!

taki sprzęt na pewno się przyda. w niejednym przypadku uratuje zdrowie i życie.

to jest wysiłek także tych ludzi, którzy wiedzą jak takiego sprzętu używać. a może nawet bardziej tych, którzy wiedzieli jaki sprzęt kupić, żeby oddziały szpitalne funkcjonowały bardziej efektywnie.

g.

Data: 2011-11-23 21:39:14
Autor: oyster
[...]

Przecież łachy nie robią. Grosze bo grosze - zawsze coś.
Dla porównania Caritas Polska rocznie wydaje ok. 160 milionów, a Caritas Diecezjalne 280 milionów na pomoc szpitalom, hospicjom, chorym, najuboższym itd.
Co ciekawe bez takiego szumu i pompy jak Owsiakowe rzępolenia i spędy, wspierane przez media, które o wiele więcej dostałyby za czas antenowy poświęcony "jurkowi".
No, ale lud chce igrzysk, głośnej formy potwierdzenia dobrego uczynku - to je ma.

Data: 2011-11-23 21:41:56
Autor: Przemysław W
Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!
Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał

Dla porównania Caritas Polska rocznie wydaje ok. 160 milionów, a Caritas Diecezjalne 280 milionów na pomoc szpitalom, hospicjom, chorym, najuboższym itd.

Chyba cię posrało głupi kundlu.

Przemek

Data: 2011-11-23 21:46:00
Autor: grzessiek
W dniu 23.11.2011 21:41, Przemysław W pisze:

Chyba cię posrało głupi kundlu.

tak żywi się troll drogie dzieci.
g.

Data: 2011-11-23 21:46:19
Autor: oyster
[...]

Cóżeś sie tak opluł, Kawecki? Prawda ukłuła w te kaprawe, zaropiałe oczęta?

Data: 2011-11-24 06:09:42
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:46:19 +0100, oyster napisał(a):

[...]

Za wcześnie cię pochwaliłem ty debilu! --
Wysłany 2011-11-24 06:09:12.

Data: 2011-11-23 21:47:18
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jajllg$64r$1inews.gazeta.pl...
[...]

Możesz mi przybliżyć te informacje? Jakieś rzetelne sprawozdanie? Jakiś link?
Bo Owsiak rozlicza się z każdego grosza i rozliczenie jest powszechnie dostępne.

Data: 2011-11-23 21:58:33
Autor: oyster
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

"Szukaj sam! Wiedza, do której dociera się samemu lepiej się utrwala!

BTW masz wyraźną wskazówkę gdzie szukać, tylko przeczytaj ze zrozumieniem. "

Data: 2011-11-23 22:42:56
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <lewusy@na.koBym.pl> napisał w wiadomości news:jajmpm$9bl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Myślałem, że wiesz o czym piszesz. Ale ty piszesz z głowy czyli z niczego.
O Caritasie są tylko takie opinie:
http://religiapokoju.blox.pl/2007/01/Caritas-Polska-pomagaja-innym-czy-sobie.html
http://theboss.pinger.pl/m/2500304
http://wiadomosci.wp.pl/title,Caritas-kaze-udowadniac-swoja-biede,wid,12063871,wiadomosc.html?ticaid=1d6f7&_ticrsn=3
i wiele innych, ale podobnych do tych zacytowanych.

I to byłoby na tyle jeśli chodzi o Caritas. Jest to jedna z wielu załganych instytucji KK w Polsce.

Data: 2011-11-24 03:06:53
Autor: Marian
Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4ecd68e2$0$2200$65785112news.neostrada.pl...

[...]
I to byłoby na tyle jeśli chodzi o Caritas.

A jak jest "na przedzie"?

--

M.

Data: 2011-11-24 06:08:57
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:58:33 +0100, oyster napisał(a):

[...]

Jedyne mądre słowa które napisałes od kilku lat. Może jesteś jeszcze do
uratowania!

--
Wysłany 2011-11-24 06:08:21.

Data: 2011-11-23 23:06:08
Autor: raff
[...]

Tak. Daje drogi sprzet i terenowki Jurajskiej Grupie GOPR, ktorej to na chooy jest potrzebne.

Pewnie tylko wierzcholek gory lodowej.

R.

Data: 2011-11-24 06:04:33
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 23:06:08 +0100, raff napisał(a):

[...]

Rozwiń temat wiejski mądralo! Co jeszcze lęgnie się w twoim skołtunionym
łbie?

--
Wysłany 2011-11-24 06:03:48.

Data: 2011-11-23 22:52:44
Autor: White Power
Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!
Wszystko super, tylko do dziś mi MSWIA nie napisało ile kasy wydano na postawienie na nogi każdego polucjanta oraz mundurowych z innych służb oraz MON ile wydali na przeloty migami, f16, rejsy okrętami podwodnymi i innymi takimi.
Bo pewnie wyszło by przerzucono wydatki, zamiast na służbę zdrowi wydano na bajery i organizacje a gdyby nie było bajerów to te pieniądze poszły by na szpitale, to w takim razie po co ta hućpa?

Data: 2011-11-23 23:01:32
Autor: kefirh
Niech żyje Onet!!!

Data: 2011-11-23 23:04:18
Autor: raff
Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!
I niech chuj szczeli Ministerstwo zdrowia, czyli tych co powinni robic to co do nich nalezy, a nie robią.

R.

Data: 2011-11-24 06:05:40
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 23:04:18 +0100, raff napisał(a):

I niech chuj szczeli Ministerstwo zdrowia, czyli tych co powinni robic to co do nich nalezy, a nie robią.

R.

Na poczatek nie chuj strzeli takich skołtunionych baranów ja ty ciuliku!

--
Wysłany 2011-11-24 06:04:53.

Data: 2011-11-24 06:13:35
Autor: Kubus Puchatek
Dnia Wed, 23 Nov 2011 21:13:20 +0100, Przemysław W napisał(a):

[...]

Owsiak to pajac. Taki jak ty.

--
Wysłany 2011-11-24 06:13:17.

Data: 2011-11-24 08:31:01
Autor: sofu
[...]

Zaraz różne bezmózgie antenki i inne kołtuńskie gówno zacznie cię żywcem pożerać.
Nie wiesz że jedynie słusznym jest katolski caritas?

sofu

Data: 2011-11-24 08:45:38
Autor: Przemysław W
Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał

Zaraz różne bezmózgie antenki i inne kołtuńskie gówno zacznie cię żywcem pożerać.
Nie wiesz że jedynie słusznym jest katolski caritas?

Nie ma najmniejszego znaczenia co napiszą zindoktrynowane debile. Dla mnie to zeszłoroczny śnieg.

Przemek

Data: 2011-11-24 08:47:41
Autor: A. Filip
Przemysław W <brońmy RP przed pisem@op.pl> pisze:
[...]

Czyli dla ciebie twoje własne słowa to zeszłoroczny śnieg? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Jakie trudności mogą grozić rodzinie, która się wzajemnie wspomaga?

Data: 2011-11-24 18:18:08
Autor: oyster
Użytkownik - A. Filip napisał:
[...]

A nie widać? Narżnie, napastuje i lezie dalej. ;-)

Data: 2011-11-25 04:43:46
Autor: stevep
Dnia 24-11-2011 o 18:18:08  napisał(a):

Użytkownik - A. Filip napisał:
[...]

A nogę podniesie i obsika?

--
stevep

Data: 2011-11-24 09:31:07
Autor: jadrys
W dniu 2011-11-23 21:13, Przemysław W pisze:
WOŚP kupiła sprzęt dla dziecięcych oddziałów urologicznych

Przemek

Ale obciach dla ekipy rządzącej i władyki Donalda T. Rozdzielają gigantyczne pieniądze miedzy sobą a na ochronę zdrowia i życia dzieci robi się uliczne kwesty...

Data: 2011-11-24 12:30:09
Autor: wolim
Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!
To razem jakieś 20 milionów.
Gdzie pozostałe 27 milionów?
Rok się kończy...

Data: 2011-11-24 18:19:03
Autor: oyster
Użytkownik - wolim napisał:
To razem jakieś 20 milionów.
Gdzie pozostałe 27 milionów?
Rok się kończy...

Przecież "utrzymanie" fundacyjki kosztuje, co nie?

Niech żyje Jurek Owsiak. Niech szlag trafi tych, którzy Go krytykują za to co robi!