Niechciane smsy - Android

Data: 2019-11-27 05:27:28
Autor: jaNus
Niechciane smsy - Android
W dniu 26.11.2019 o 19:02, z pisze:
Kurde. Windowsie wróć. Albo czekam z niecierpliwością na telefon z linuxem.

Ale przecież Android jest jakimś-tam klonem Linuxa?

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

Data: 2019-11-27 08:11:51
Autor: z
Niechciane smsy - Android
Ale przecież Android jest jakimś-tam klonem Linuxa?

Nie ma być klonem tylko otwartym linuxem bez Googlowej czapy

Takie telefony się już pojawiają. To jest nasza przyszłość.

Bo i ile na desktopie linux marnie sobie radzi to na tak banalne urządzenie jak telefon ;-) zupełnie wystarczy.

I uwaga dla zatwardziałych androidowców JEST DARMOWY ;-)

Data: 2019-11-28 13:10:06
Autor: jaNus
Niechciane smsy - Android
W dniu 27.11.2019 o 08:11, z pisze:
Ale przecież Android jest jakimś-tam klonem Linuxa?tylko otwartym linuxem bez Googlowej czapy To jest nasza przyszłość. linux I uwaga dla zatwardziałych androidowców JEST DARMOWY

Nie mam pojęcia o tym, o ile $ droższy stał się mój Lenovo przez to, że
producent płaci Google za licencję na jego instalowanie. Wiem, że Google
nie zdarło! Pewien jestem, bo to jeden z niewielu e-gigantów, któremu
zaufałem, widząc zalew DARMOWYCH apek, ich mapy, zapierające dech w
piersiach, a wszak darmowe!

Google Translate, Google home, eeech...

Już gdzieś tu coś o tym pisałem, a może gdzie-indziej. To wspaniali
ludzie, i widać wyraźnie, że szefostwo dba, aby nie trafiali tam
jacyś-tacy, wyprani z poczucia misji

No, tak, tak-tak, zarabiają na tym. Ale bardziej im zależy na kliencie,
niż na żyłowaniu "stopy zysku". Wystawiam im 9* na 5 możliwych!
(czemu tylko dziewięć? No po to, aby pozostać przy jednocyfrowym
liczniku)  :)

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!
Google! -- to nie tylko wyszukiwarka. ApLi mnogość

Data: 2020-01-03 12:59:56
Autor: Budzik
Niechciane smsy - Android
Użytkownik jaNus piszcie.sobie.n@berdyczow.pl ...