Niechęć do prawicy za jej związki z kościołem.

Data: 2010-12-14 19:05:30
Autor: rAzor
Niechęć do prawicy za jej związki z kościołem.
Darz bór! Użytkownik... he he - Azor jest pedałem raczył napisać:
Prezydent z SLD. W radzie też górą Sojusz, choć sam rządzić nie może. W
żadnym innym polskim mieście lewica nie odniosła tak spektakularnego
sukcesu
Ponad 70 proc. dla Krzysztofa Matyjaszczyka z SLD,............

Cieszycie się, Kałecki co? Wasi górą!
No, nie ściemniajcie. Przecież od dawna wiemy, jaki z was kundel.
--
Sátoraljaújhely

Niechęć do prawicy za jej związki z kościołem.