Nieco OT i NTG - ca³y rok czas letni czy zimowy?

Data: 2018-09-17 13:59:24
Autor: andrzej.ozieblo
Nieco OT i NTG - ca³y rok czas letni czy zimowy?
W dniu poniedzia³ek, 17 wrze¶nia 2018 20:15:03 UTC+2 u¿ytkownik Rowerex napisa³:
Jako ¿e UE zastanawia siê na "uwolnieniem" czasu w poszczególnych krajach i rezygnacj± ze standardowej zmiany letni/zimowy, to ja mam pytanie - woleliby¶cie przez ca³y rok czas letni czy zimowy?

Letni, choæ ten "naturalny" to zimowy. :) Przez ca³e ¿ycie do¶æ pó¼no zaczyna³em dzieñ i pó¼no go koñczy³em. ¯ycie trochê zakpi³o z moich zwyczajów, bo w obecnej pracy zaczynam niekiedy (2-3 razy w tygodniu) bardzo wcze¶nie jak na mnie. Mimo wszystko wola³bym by dzieñ trwa³ jak najd³u¿ej a kiedy siê zaczyna to mi lotto. Ale zdaje sobie sprawê, ¿e istniej± te¿ tzw. skowronki, czyli tacy co zaczynaj± dzieñ wcze¶nie. I tacy byæ mo¿e wol± zostawienie czasu zimowego.

Twoja propozycja jest logiczna. Zostawiæ zmianê czasu, ale tak, by zachowaæ tê sam± d³ugo¶æ dnia, a nie jak jest obecnie. Ma to sens. Ale mimo wszystko wolê by czas by³ fix.

Nieco OT i NTG - ca³y rok czas letni czy zimowy?