Nieco OT - warto?? ksi?gowa po leasingu

Data: 2011-02-14 23:25:43
Autor: Grzexs
Nieco OT - warto?? ksi?gowa po leasingu
Mam takie pytanie dotyczące leasingu. Nie znalazłem lepszej grupy, choć tu jest to może nieco off-topic. Otóż mam w leasingu np. maszynę za milion. Przez pięć lat ją spłacam i te spłaty wrzucam w koszty. Czy więc po leasingu, jak już maszyna wreszcie będzie moją własnością, jej wartość księgowa będzie 0? Czy to rozumowanie jest słuszne?
--
Grzexs

Data: 2011-02-14 23:47:11
Autor: Arturro
Użytkownik "Grzexs" <grzexs@gazeta.usu-n-to.pl> napisał w wiadomości news:ijca58$7c7$1inews.gazeta.pl...
[...]
Litości!!!!!!!!!!!!!
Przy tej kasie będziesz miał księgową/ego że hohohoho!!!
BARAN :DDDD

Data: 2011-02-15 00:26:10
Autor: Grzexs
Nieco OT - warto?? ksi?gowa po leasingu
-- -- -- -- Arturro / 2011-02-14 23:47 -- -- -- --
[...]

No jasne, że tak, ale chwilowo to problem teoretyczny, bez tego miliona ;)

--
Grzexs

Nieco OT - warto?? ksi?gowa po leasingu