Nieczęsto w pełni zgadzam się z Janem Olszewskim, zwłaszcza w odniesieniu do tego nabuzowanego kretyna.

Data: 2018-02-21 02:45:12
Autor: stevep
Nieczęsto w pełni zgadzam się z Janem Olszewskim, zwłaszcza w odniesieniu do tego nabuzowanego kretyna.
# Coraz więcej osób związanych z obecną władzą krytykuje nowelizację ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej, która podpaliła stosunki Polski z Izraelem, USA i Ukrainą. Tym razem głos zabrał były premier Jan Olszewski. Było ostro o samej ustawie, ale też o jej autorze Patryku Jakim.

- Tej ustawy w ogóle nie powinno być. Ona jest po prostu niewłaściwa i niedobra. Sposób jej powstawania dowodzi, że nie wszystko jest w porządku w procesie ustawodawczym przy procedowaniu tak ważnych aktów - stwierdził kategorycznie Jan Olszewski w rozmowie z "Super Expressem". Sympatyzujący z Prawem i Sprawiedliwością były premier także niejasne zapisy o zakresie kompetencji, które pojawiły się w nowej wersji ustawy o IPN. - Powstały dziwne wątki, które zostały wykreowane tak, że wyglądają jak z innej bajki (...) Koniecznie musimy rozprawić się z błędami w tym akcie prawnym. To zadanie przede wszystkim dla Trybunału Konstytucyjnego - stwierdził.
PODZIEL SIĘ [3] ? TWEETNIJ ? SKOMENTUJ [2]
Związany z PiS były premier Jan Olszewski nie zostawia suchej nitki na nowelizacji ustawy o IPN.
Związany z PiS były premier Jan Olszewski nie zostawia suchej nitki na nowelizacji ustawy o IPN. o Fot. Dominik Sadowski/Agencja Gazeta
[...]

Jan Olszewski powiedział także, że nowe zapisy są w praktyce "nie do zastosowania", a jako "niedorzeczne" określił mieszanie kwestii izraelskiej i ukraińskiej. We wspomnianym wywiadzie dostało się także Patrykowi Jakiemu, który jest autorem kontrowersyjnej ustawy.

- Minister Patryk Jaki jest obciążony obowiązkami w Ministerstwie Sprawiedliwości, do tego pełni czasochłonną funkcję przewodniczącego komisji badającej wątek reprywatyzacji w Warszawie. Na pana ministra spadł szereg obowiązków, nawet dotyczących... prac nad ustawą o ochronie zwierząt. Samo zestawienie problematyki - z jednej strony reprywatyzacja w Warszawie, z drugiej ustawa o IPN, z trzeciej ochrona zwierząt, tak szerokie spektrum - ukazuje, że komuś w tej kwestii coś się pomyliło. Mam tu na myśli wagę tych problemów. I to są błędy po naszej stronie, niestety - powiedział były premier. #
Ze strony:
http://natemat.pl/230621,jan-olszewski-krytykuje-ustawe-o-ipn-i-patryka-jakiego

Ale żeby Jaki- taki kretyn zajmował się stanowieniem prawa to kryminał.

--
stevep

Data: 2018-02-21 03:22:10
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik stevep napisał:
# Coraz więcej osób związanych z obecną władzą krytykuje nowelizację ustawy o Instytucie Pamięci Narodowej

Tak, każdy autorytet musi wyrazić swoje zdanie i każdy jest w tej dziedzinie fachowcem:)  Wydzierają i udzielają się prawie wszyscy,
od mniejszych autorytetów, poprzez dyplomatów Togo i Zimbabwe,
aż po UWAGA zam IZRAEL&USA.

ctrl+v
Żydzi wpadli w histerię, bo Polacy chcą być Żydami

Bartoszeski do E.Kurek:
Albo pani będzie umiała traktować żydów na równi z innymi narodami,
i żadnych ulg, żadnego przeproś, albo proszę zostawić temat bo nie da pani rady.
https://youtu.be/1JqvqOxlo9A

Nu i polacy zaczęli gadać jak żydzi, a wtedy międzynarodówka zawyła.
Były już takie przypadki w historii, więc nic to nowego.
Patrykowi Jakiemu, który jest autorem kontrowersyjnej ustawy.

Ta ustawa pisana podobno wg. rozwiązań w Izraelu, tak na mnieście gadajo.

Data: 2018-02-21 16:15:28
Autor: stevep
W dniu .02.2018 o 12:22 Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek  <franek.zyto@gmail.com> pisze:

użytkownik stevep napisał:
[...]

Masz kontakty z gangsterami i stąd to "miasto:?

--
stevep

Data: 2018-02-21 07:38:35
Autor: Stachu Chebel
W dniu środa, 21 lutego 2018 16:15:38 UTC+1 użytkownik stevep napisał:

> [...]
>
> Ta ustawa pisana podobno wg. rozwiązań w Izraelu, tak na mnieście gadajo.

Masz kontakty z gangsterami i stąd to "miasto:?

U mnie na wsi też tak gadają.

Data: 2018-02-22 00:51:08
Autor: stevep

<franek.zyto@gmail.com> pisze:

> [...]
>
> Ta ustawa pisana podobno wg. rozwiązań w Izraelu, tak na mnieście  gadajo.

Masz kontakty z gangsterami i stąd to "miasto:?

No tak, u ciebie nawet nie wiedzą co oznacza "miasto".

--
stevep

Data: 2018-02-21 06:34:19
Autor: Polwyk
Nieczęsto. Stanowione na Nowogrodzkiej.
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości

Ale żeby Jaki- taki kretyn zajmował się stanowieniem prawa to kryminał.

-- stevep

Jaki nie stanowi prawa.
Prawo jest stanowione na Nowogrodzkiej.
Jaki jest tylko narzędziem.

Data: 2018-02-21 18:51:27
Autor: stevep
W dniu 2018-02-21 o 06:34, Polwyk pisze:
[...]

W PiS-ie wszyscy są narzędziem poza wybrykiem natury zwanym przez rabów Naczelnikiem.

--
stevep

Nieczęsto w pełni zgadzam się z Janem Olszewskim, zwłaszcza w odniesieniu do tego nabuzowanego kretyna.