Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.

Data: 2009-05-27 17:04:04
Autor: Krzysiek
Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.
Kupiłem klawiaturę bezprzewodową z takąż myszką firmy Labtec. Wszystko  po zsynchronizowaniu z odbiornikiem działa, oprócz górnych klawiszy multimedialnych (poczta, strona główna,ulubione, odświeżanie, szukaj, mój komputer, odtwarzacz audio wideo). Próbowałem je uruchomić za pomocą sterowników ściągniętych ze strony http://www.labtec.com/index.cfm/service/listing/EUR/EN,crid=68,crid2=1762
 ale nadal klawisze te są martwe.

Czy spotkał się już ktoś z czymś takim?
Pozdr. Krzysiek. --

Data: 2009-05-27 17:19:55
Autor: Krzysiek

Zapomniałem dodać, że zestaw nazywa się Labtec Ultra-Flat Wireless Desktop, oto on: http://img12.imageshack.us/img12/658/p5200022.th.jpg Mój system operacyjny to Winows XP Home Servis Pack 3.

Data: 2009-05-27 18:35:57
Autor: Kot Prezydenta
Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.

A skąd twoj system ma wiedzieć do czego służy jakis niestandardowy przycisk ? Zazwyczaj trzeba je oprogramować - czyli potrzebujesz sterowniki i program w którym ustawisz co który klawisz ma uruchamiać w twoim systemie

Data: 2009-05-27 21:54:15
Autor: krz56
Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.

> oto on: http://img12.imageshack.us/img12/658/p5200022.th.jpg
> Mój system operacyjny to Winows XP Home Servis Pack 3.
A konkretnie, co mam zrobić?

Data: 2009-05-27 20:03:23
Autor: MarcinCz

http://labtec.custhelp.com/cgi-bin/labtec.cfg/php/enduser/fattach_get.php?p_sid=4jJ7_Syj&p_li=&p_accessibility=0&p_redirect=&p_tbl=9&p_id=5498&p_created=1160067888&p_olh=0
--
Marcin

Data: 2009-05-27 21:59:33
Autor: krz56
> [...]

p_sid=4jJ7_Syj&p_li=&p_accessibility=0&p_redirect=&p_tbl=9&p_id=5498&p_created=
Linki które podałeś dotyczą uruchomienia klawiatury i myszki. Rzecz w tym, że po tej procedurze klawiatura działa standardowo (np. potrafi pisać ten tekst), ale klawisze multimedialne (te na górze) są martwe. Kapujesz? --

Data: 2009-05-27 23:08:35
Autor: MarcinCz
Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.
Dnia Wed, 27 May 2009 21:59:33 +0200, krz56@poczta.onet.pl napisał(a):

Kapujesz?
"Customize Internet/Multimedia Keys and Mouse Buttons:
Install the software, then click the Labtec Keyboard or Mouse Software icon
in the Windows icon tray to launch the Labtec software, and
follow the instructions."
Czytałeś "to na dole"?

--
Marcin

Data: 2009-05-27 23:35:21
Autor: Kot Prezydenta

Użytkownik "MarcinCz" <temp122@gazeta.pl_wytnij_to> napisał w wiadomości news:2o7fxshw618t.139uhmhxjmbt9.dlg40tude.net...
[...]

Nie dołuj chłopaka, czytać ? przecież klawiatura służy do pisania ....

Data: 2009-05-28 15:22:10
Autor: krz56
> [...]

Install the software, then click the Labtec Keyboard or Mouse Software icon
in the Windows icon tray to launch the Labtec software, and
Doceniam Twoją pomoc.
Przyznaję, "to na dole" przeczytałem dopiero teraz.  Po kliknięciu na ikonkę Labtecu (ta czerwona) ukazuje się tylko coś takiego:
http://img40.imageshack.us/my.php?image=labtec.jpg
Kliknięcie podwójne natomiast wywołuje panel ustawienia myszy.
Niestety, nadal nie wiem jak ożywić klawisze dodatkowe.
Pozdrawiam,
Krzysztof.

Data: 2009-06-11 17:32:25
Autor: Janek
[...]

Tego typu klawiatury są bardzo wrażliwe w konflikcie z niektórymi programami.
Najlepiej chodzą na czystym sytemie :)
Przejrzyj co ostatnio instalowałeś.

--

Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.