Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.

Data: 2009-06-11 17:32:25
Autor: Janek
Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.
Kupiłem klawiaturę bezprzewodową z takąż myszką firmy Labtec. Wszystko  po zsynchronizowaniu z odbiornikiem działa, oprócz górnych klawiszy multimedialnych (poczta, strona główna,ulubione, odświeżanie, szukaj, mój komputer, odtwarzacz audio wideo). Próbowałem je uruchomić za pomocą sterowników ściągniętych ze strony http://www.labtec.com/index.cfm/service/listing/EUR/EN,crid=68,crid2=1762
 ale nadal klawisze te są martwe.

Czy spotkał się już ktoś z czymś takim?
Pozdr. Krzysiek. --
Tego typu klawiatury są bardzo wrażliwe w konflikcie z niektórymi programami.
Najlepiej chodzą na czystym sytemie :)
Przejrzyj co ostatnio instalowałeś.

--

Nieczyne klawisze multimedialne w klawiaturze Labtec.