Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"

Data: 2011-10-03 08:51:18
Autor: zdumiony
Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"
Data: 2011-10-03 00:25:27
Autor: Antenka
Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"
On 3 Paź, 08:51, zdumiony <zdumi...@jestem.pl> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10396490,Niedlugo_w_sk...

Instrukcja obsługi jak się zachować w tej sytuacji :
=====================================
1/ Włóż gumowe rękawice;
2/ Otwórz skrzynkę pocztową;
3/ Ostrożnie wyjmij POlszewicki gniot;
4/ Podrzyj na małe kawałeczki nie czytając;
5/ Wykaż się inwencją twórczą : podpal, olej ciepłym moczem, nasraj
lub rzygnij na te kacapskie wypociny.
6/ Zmieć to wszystko do foliowego woreczka, włóż do koperty;
7/ Odeślij na adres nadawcy obciążając go opłatą za przesyłkę;

Antenka

Data: 2011-10-03 10:46:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-03 09:25, Antenka pisze:
On 3 PaĹş, 08:51, zdumiony<zdumi...@jestem.pl>  wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10396490,Niedlugo_w_sk...
Instrukcja obsługi jak się zachować w tej sytuacji :
======================================

1/ Włóż gumowe rękawice;
2/ Otwórz skrzynkę pocztową;
3/ OstroĹźnie wyjmij POlszewicki gniot;
[...]

Słusznie, i należy zrobić to z ulotką każdej partii startującej w tych wyborach;-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2011-10-03 10:13:23
Autor: Antenka
On 3 Paź, 10:46, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Antenka

Słusznie, i należy zrobić to z ulotką każdej partii startującej w tych

:-D

I ja Ciebie pozdrawiam M.S.O :-*  Zejdź już stamtąd! ;-D

Antenka

Data: 2011-10-04 09:07:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-03 19:13, Antenka pisze:
On 3 PaĹş, 10:46, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
[...]

I ja Ciebie pozdrawiam M.S.O :-*  ZejdĹş juĹź stamtąd! ;-D

Antenka

No niestety, jeszcze to trochę potrwa;-)

--
jadryś  =-O

Data: 2011-10-03 14:34:03
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

Słusznie, i należy zrobić to z ulotką każdej partii startującej w tych wyborach;-)

Czyli jesteś anarchistą.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 14:46:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-03 14:34, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

Słusznie, i należy zrobić to z ulotką każdej partii startującej w tych
wyborach;-)
Czyli jesteś anarchistą.

Patriotycznym realistą, który wie na co stać ten okrągłostołowy zlepek kolesi.

Data: 2011-10-04 04:09:48
Autor: stevep

jadrys napisał:

[...]

A nie idiotą?

--
stevep

Data: 2011-10-03 10:49:00
Autor: Zahir

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:722e0ffe-54ac-4a84-8d84-6f316ced9903i9g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

1. Wczesniej je umyj
2. Wcześniej ją umyj bo jest zasrana pisowskimi reklamami
3. Ostrożnie manipuluj członkiem, włóż pod klapkę i energicznie trzasnij
4. Kombinuj tak by sperma równomiernie zalała pisowskie reklamy
5. Wykaż się inwencją twórczą i wróć kilkakrotnie do pkt.4
6. Zmieć to wszystko do foliowego woreczka, zanieś do łazoienki, wywal zawrtość woreczka na łeb
7. Przed lustrem podziwiaj siebie jako pisowskiego super-idiotę

--
Zahir

Data: 2011-10-03 10:53:02
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-10-03 10:49, Zahir pisze:
[...]

Jakby Ci to napisać, żebyś zrozumiał. Odpowiadałeś na posta Antence. To jest kobieta. Kobiety trochę się różnią w budowie zewnętrznej od mężczyzn. Kobiety nie mają tego członka, o którym ty myślisz. Zapytaj taty, on Ci powie, że to prawda.

Data: 2011-10-03 11:48:59
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6bt5a$ti8$4news.onet.pl...
[...]

Antenka i kobieta. Dobre sobie!

--
Zahir

Data: 2011-10-03 10:21:20
Autor: Antenka
On 3 Paź, 11:48, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:

Antenka i kobieta. Dobre sobie!<

Z krwi i kości od urodzenia.

Tylko taka retoryka,  godna chama , może trafić do 80% polszewickich
samców tutaj piszących.

I nie ma innej możliwości, żeby coś w tej retoryce zmienić,  bo "z
chamstwem trzeba po chamsku" - tak mawiała pewna wybitna nauczycielka
języka polskiego i jakże się nie myliła! :-o))

Antenka

Data: 2011-10-04 04:09:07
Autor: stevep
Dnia 03-10-2011 o 11:48:59 Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):

[...]

Przecież wiedźmy są rodzaju żeńskiego.

--
stevep

Data: 2011-10-04 00:08:38
Autor: Antenka
On 4 Paź, 04:09, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Przecież wiedźmy są rodzaju żeńskiego.<

Za to burczymucha to rodzaj nijaki, w dosłownym tego słowa znaczeniu :-
o))

Antenka

Data: 2011-10-04 16:51:15
Autor: stevep
Dnia 04-10-2011 o 09:08:38 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Uważaj na kij od miotły.

--
stevep

Data: 2011-10-03 20:09:40
Autor: raff

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:j6bt5a$ti8$4news.onet.pl...
[...]

On nie ma taty. Jego dwie mamy wychowywaly.

R.

Data: 2011-10-04 00:07:20
Autor: Antenka
Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"
On 3 Paź, 20:09, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

 On nie ma taty. Jego dwie mamy wychowywały, które  w dzieciństwie
poddały go kastracji, podobnie  jak dwie lesby z USA. ;-)

Antenka
..

Data: 2011-10-03 09:21:11
Autor: raff
Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> wrote in message news:j6bm0s$o1p$2news.onet.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10396490,Niedlugo_w_skrzynce_pocztowej_znajdziesz_list_od_premiera_.html

Niech wysyla. Potrzebuje podpalki.

R.

Data: 2011-10-03 10:41:07
Autor: Zahir
NiedĹ?ugo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "SÄ? plany"

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6bnpe$5b5$1news.onet.pl...

[...]

To ty wieśniaku jeszcze masz piec kaflowy?

--
Zahir

Data: 2011-10-03 20:11:09
Autor: raff

"Zahir" <zahir@desert.is> wrote in message news:4e897523$0$2503$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Moze mam domek na wsi, ale to nie twoj biznes.

Idz pozamiataj podworko, bo kasy nie bedzie.

R.

Data: 2011-10-03 09:40:55
Autor: wolim
W dniu 2011-10-03 08:51, zdumiony pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10396490,Niedlugo_w_skrzynce_pocztowej_znajdziesz_list_od_premiera_.html

Takie listy wyrzucam bez patrzenia na nie nawet. Bez względu na opcję polityczną.

Data: 2011-10-03 09:55:41
Autor: Tomaszek
[...]

Poleci bez czytania do śmieci. Wartość porównywalna do reklamy kredytu, ulotki z pizzerii. Makulatura.

Data: 2011-10-03 10:28:49
Autor: CeSaR
Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"
Poleci bez czytania do śmieci. Wartość porównywalna do reklamy kredytu, ulotki z pizzerii. Makulatura.

Ale ulotkę z pizzerii właściciel pizzerii drukuje za swoje pieniadze....

Data: 2011-10-03 10:48:25
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-10-03 10:28, CeSaR pisze:
Ale ulotkę z pizzerii właściciel pizzerii drukuje za swoje pieniadze....

No ja wiem, że on te głupoty wydrukował za moje pieniądze. Ale co ja poradzę. Państwo tak wspaniale o mnie dba, że np. wypisać się z ZUSu nie mogę, z NFZu tak samo. Donaldu się o mnie troszczy, a ja niewdzięczny mu jeszcze pyszczę. O, ja niedobry;)

Data: 2011-10-03 11:27:17
Autor: CeSaR
[...]

Zmartwię cię. Brat mniejszy też ci tego nie umożliwi.

Data: 2011-10-03 10:54:49
Autor: A. Filip
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10396490,Niedlugo_w_skrzynce_pocztowej_znajdziesz_list_od_premiera_.html

A to te stare plany PO (obietnice wyborcze) całkiem nie używane? :-)

--
A. Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Na koniu jedzie, a konia nie widzi.

Data: 2011-10-03 11:05:06
Autor: boukun

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:j6bm0s$o1p$2news.onet.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10396490,Niedlugo_w_skrzynce_pocztowej_znajdziesz_list_od_premiera_.html

ŝAŁOSNE TO SKOMLENIE O KORYTO TUSKA...

BOUKUN

Data: 2011-10-03 16:45:03
Autor: 'HeÂŽSk'
Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"
On Mon, 03 Oct 2011 08:51:18 +0200, zdumiony <zdumiony@jestem.pl>
wrote:

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10396490,Niedlugo_w_skrzynce_pocztowej_znajdziesz_list_od_premiera_.html

 na mojej jest napis: "nie wrzucac drukow bezadresowych",
 a pies startuje do plotu kiedy widzi kogos innego niz
 listonosza. ulotek PiS w skrzynce wiec nie ma ;o)))

http://www.drogizaufania.pl/
http://dadrl.pl/

Data: 2011-10-03 19:48:59
Autor: cytryna

wrote:

[...]

Heniuś nic z tego, list premiera to kiełbasa wyborcza,a na to złapie się każy pies. Wszak biedny zwierzak nie wie, że gangsterzy od wieków podrzucają psom zatrutą kiełbase. Tylko ze dawniej otruli jednego, no dwa, psy a teraz kilka milionów lemingów.

Data: 2011-10-04 08:53:30
Autor: sofu
[...]

-- -

Niestety, papier ma to do siebie, Ĺźe wszystko przyjmie!

sofu

Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"