Niedawno wrocilem z Polski

Data: 2011-12-11 07:34:13
Autor: Canucki
Niedawno wrocilem z Polski
I jestem zmartwiony i przerazony postawa i opiniami zaslyszanymi takze od przyjaciol, rodziny i znajomych.
"Rzygam Smolenskiem", "Tylko Palikot", "PIS-u boje sie jak zarazy" itp
slyszalem od mniej wiecej 2/3 osob.
A zajscia na ulicach Warszawy 11-go Listopada, panoszenie sie i rozboj
bandytow (takze w mundurach), sposob prezentacji i komentowania w mediach
oraz postawa wladz sa swiadectwem postepujacego upadku Panstwa Polskiego i nie wroza dobrze Polsce i Polakom.
Chcialbym sie mylic ale przewiduje, ze za rok polscy patrioci beda nie tylko bici i przeganiani przez miejscowych czy zagranicznych bandziorow ale takze
tego "porzadku" bedzie strzegla policja polska przy pomocy niemieckich kolegow.
A nie dalej jak za piec lat na ulicach polskich miast pojawi sie Bundeswehra

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-11 09:25:34
Autor: Yo!star!
Niedawno wrocilem z Polski
Użytkownik -  Canucki napisał:
[...]

Bo też i to co uprawia PiS ze swoim złodziejstwem po prawej stronie sprzyja temu scenariuszowi.

Data: 2011-12-11 00:36:42
Autor: HaMMeR
Niedawno wrocilem z Polski
On 11 Gru, 09:25, "Yo!star!" <lew...@na.koBym .pl> wrote:
> [...]

> Krzysztof Canucki

Bo też i to co uprawia PiS ze swoim złodziejstwem po prawej stronie

Podaj szczurze jakis przyklad zlodziejstwa 'po prawej stronie'
Agencino za drobne obcych sluzb!

Data: 2011-12-11 09:57:52
Autor: Leprechaun
Niedawno wrocilem z Polski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶ci news:02845b43-02f8-4dec-b635-94537ac2d84fi6g2000vbh.googlegroups.com...
> [...]

sprzyja temu scenariuszowi.

Podaj szczurze jakis przyklad zlodziejstwa 'po prawej stronie'

Kundel rAzor nie ejst agentem obcych służb. To zwykły matoł zyj±cy z odprowadzania wózków pod Realem. Ambicje ma niewielkie. Wystaczy mu zarobić na bełta i już jest szczę¶liwy. Stanowiliby¶cie doskonał± parę. Obaj jeste¶cie 100% idiotami przy których Szwejk to noblista.

BomBel

Data: 2011-12-11 16:05:30
Autor: Przemysław W
Niedawno wrocilem z Polski
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Podaj szczurze jakis przyklad zlodziejstwa 'po prawej stronie'
Agencino za drobne obcych sluzb!

Choćby te 500 000 zł wypłacone na mocy wyroków s±dów za pomówienia zawarte w raporcie Macierewicza. To najzwyklejsze okradanie skarbu państwa przez nieodpowiedzialnego psychola.Dobrze, że Kaczyński ze wstydu schował ten raport bo byłyby następne odszkodowania.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieli¶my ich 14 po
1989 r. - stan±ł przed s±dem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Data: 2011-12-11 09:26:27
Autor: Leprechaun
Niedawno wrocilem z Polski

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jc1mdk$9v9$1inews.gazeta.pl...
[...]

Wolałby¶ by na polskich ulicach obowi±zywał dryl rosyjski? Kogo nazywasz polskimi patriotami: kiboli i zwykłych chuliganów wspieranych przez PiS?

BomBel

Data: 2011-12-11 00:34:40
Autor: HaMMeR
Niedawno wrocilem z Polski
On 11 Gru, 09:26, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
U ytkownik " Canucki" <canu...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomo cinews:jc1mdk$9v9$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> kolegow.
> A nie dalej jak za piec lat na ulicach polskich miast pojawi sie

Wola by by na polskich ulicach obowi zywa dryl rosyjski? Kogo nazywasz
polskimi patriotami: kiboli i zwyk ych chuligan w wspieranych przez PiS?

BomBel

Jestes wymozg, smieciu!

Data: 2011-12-11 09:51:46
Autor: Leprechaun
Niedawno wrocilem z Polski

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:39d88767-ef47-40e6-964e-abe093ed6cd3p9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Wola by by na polskich ulicach obowi zywa dryl rosyjski? Kogo nazywasz
polskimi patriotami: kiboli i zwyk ych chuligan w wspieranych przez PiS?

HaMMeRku, opuchlizna z ryja juz zeszla? ;)

BomBel

Data: 2011-12-11 15:38:45
Autor: Obserwator
Niedawno wrocilem z Polski
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
Jestes wymozg, smieciu!

ktos sie zlitowal na ta grupa, i tego zalosnego wielonickowego trolla -
wykasowuje.

Niestety jak widac tolerancja tez musi miec jakies granice, bo jeden wariat i
terrorysta moze zniszczyc wszytko. Malpie tez nie daje sie brzytwy do reki:)

Data: 2011-12-11 16:50:29
Autor: jadrys
Niedawno wrocilem z Polski
W dniu 2011-12-11 08:34,  Canucki pisze:
  [..]

Krzysztof Canucki

Dokąd wróciłeś?

Data: 2011-12-11 17:36:32
Autor:
Niedawno wrocilem z Polski
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):
W dniu 2011-12-11 08:34,  Canucki pisze:
>   [..]
>
> Krzysztof Canucki

Dokąd wróciłeś?

Do domu.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-11 19:28:34
Autor: jadrys
Niedawno wrocilem z Polski
W dniu 2011-12-11 18:36, canucki@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaĹ‚(a):

[...]

A więc nie masz moralnego prawa udzielać nam, mieszkającym w Polsce lekcji nt. patriotyzmu.

Data: 2011-12-13 12:54:50
Autor: Canucki
Niedawno wrocilem z Polski
> [...]
>
> Krzysztof Canucki

A więc nie masz moralnego prawa udzielać nam, mieszkającym w Polsce lekcji nt. patriotyzmu.

A jakie moralne prawo do przyznawania tego typu licencji ma ktos dla kogo idolem jest komunistyczny zbrodniarz?
Wlasnie dzisiaj mija trzydziesta rocznica kiedy takiego pokroju typy zdlawily wolnosc Polakow.
Czy miejsce zamieszkania miedzy Odra a Bugiem czyni patriota?  W Polsce a nie gdzie indziej mieszkaja takze ci, ktorzy (ostatnio juz otwarcie) oddaja Polske w niewole, ci, ktorzy Ja rozkradli
i ci, ktorzy bardziej sa zainteresowani losem zboczencow niz Narodu Polskiego.

Krzysztof Canucki

PS Zamiast odniesc sie do sprawy zagrozenia Polski bardziej interesuje Pana moje miejsce zamieszkania. A moze to zawodowy nawyk?   ;) --

Data: 2011-12-11 17:46:11
Autor: u2
Niedawno wrocilem z Polski
W dniu 2011-12-11 08:34,  Canucki pisze:
"Rzygam Smolenskiem", "Tylko Palikot", "PIS-u boje sie jak zarazy" itp
slyszalem od mniej wiecej 2/3 osob.

Czecia peloska promuje takie postawy, jak zwykle frajerzy z czeciej
peloskiej obudza sie reka w nocniku, a mafiozi typu Don Aldo spieprza
tam gdzie pieprz rosnie ;)

Data: 2011-12-12 05:08:13
Autor: stevep
Niedawno wrocilem z Polski
Dnia 11-12-2011 o 08:34:13  Canucki <canucki@gazeta.skasuj-to.pl>  napisał(a):

[...]

A dlaczego za pięć lat kretynie, pi±ta kolumna podobnyhch ci idiotow  działa już teraz.

--
stevep

Niedawno wrocilem z Polski