Niedawno wrocilem z Polski

Data: 2011-12-11 09:25:34
Autor: Yo!star!
Niedawno wrocilem z Polski
Użytkownik -  Canucki napisał:
I jestem zmartwiony i przerazony postawa i opiniami zaslyszanymi takze od
przyjaciol, rodziny i znajomych.
"Rzygam Smolenskiem", "Tylko Palikot", "PIS-u boje sie jak zarazy" itp
slyszalem od mniej wiecej 2/3 osob.
A zajscia na ulicach Warszawy 11-go Listopada, panoszenie sie i rozboj
bandytow (takze w mundurach), sposob prezentacji i komentowania w mediach
oraz postawa wladz sa swiadectwem postepujacego upadku Panstwa Polskiego i
nie wroza dobrze Polsce i Polakom.
Chcialbym sie mylic ale przewiduje, ze za rok polscy patrioci beda nie tylko
bici i przeganiani przez miejscowych czy zagranicznych bandziorow ale takze
tego "porzadku" bedzie strzegla policja polska przy pomocy niemieckich
kolegow.
A nie dalej jak za piec lat na ulicach polskich miast pojawi sie Bundeswehra

Krzysztof Canucki

Bo też i to co uprawia PiS ze swoim złodziejstwem po prawej stronie sprzyja temu scenariuszowi.

Data: 2011-12-11 00:36:42
Autor: HaMMeR
Niedawno wrocilem z Polski
On 11 Gru, 09:25, "Yo!star!" <lew...@na.koBym .pl> wrote:
> [...]

> Krzysztof Canucki

Bo też i to co uprawia PiS ze swoim złodziejstwem po prawej stronie

Podaj szczurze jakis przyklad zlodziejstwa 'po prawej stronie'
Agencino za drobne obcych sluzb!

Data: 2011-12-11 09:57:52
Autor: Leprechaun
Niedawno wrocilem z Polski

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:02845b43-02f8-4dec-b635-94537ac2d84fi6g2000vbh.googlegroups.com...
> [...]

sprzyja temu scenariuszowi.

Podaj szczurze jakis przyklad zlodziejstwa 'po prawej stronie'

Kundel rAzor nie ejst agentem obcych służb. To zwykły matoł zyjący z odprowadzania wózków pod Realem. Ambicje ma niewielkie. Wystaczy mu zarobić na bełta i już jest szczęśliwy. Stanowilibyście doskonałą parę. Obaj jesteście 100% idiotami przy których Szwejk to noblista.

BomBel

Data: 2011-12-11 16:05:30
Autor: Przemysław W
Niedawno wrocilem z Polski
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał

Podaj szczurze jakis przyklad zlodziejstwa 'po prawej stronie'
Agencino za drobne obcych sluzb!

Choćby te 500 000 zł wypłacone na mocy wyroków sądów za pomówienia zawarte w raporcie Macierewicza. To najzwyklejsze okradanie skarbu państwa przez nieodpowiedzialnego psychola.Dobrze, że Kaczyński ze wstydu schował ten raport bo byłyby następne odszkodowania.

Przemek

--

"Po raz pierwszy w demokratycznej Polsce były premier - a mieliśmy ich 14 po
1989 r. - stanął przed sądem w karnym procesie. To precedensowe zdarzenie

Niedawno wrocilem z Polski