Niedawno wrocilem z Polski

Data: 2011-12-11 09:26:27
Autor: Leprechaun
Niedawno wrocilem z Polski

Użytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:jc1mdk$9v9$1inews.gazeta.pl...
I jestem zmartwiony i przerazony postawa i opiniami zaslyszanymi takze od
przyjaciol, rodziny i znajomych.
"Rzygam Smolenskiem", "Tylko Palikot", "PIS-u boje sie jak zarazy" itp
slyszalem od mniej wiecej 2/3 osob.
A zajscia na ulicach Warszawy 11-go Listopada, panoszenie sie i rozboj
bandytow (takze w mundurach), sposob prezentacji i komentowania w mediach
oraz postawa wladz sa swiadectwem postepujacego upadku Panstwa Polskiego i
nie wroza dobrze Polsce i Polakom.
Chcialbym sie mylic ale przewiduje, ze za rok polscy patrioci beda nie tylko
bici i przeganiani przez miejscowych czy zagranicznych bandziorow ale takze
tego "porzadku" bedzie strzegla policja polska przy pomocy niemieckich
kolegow.
A nie dalej jak za piec lat na ulicach polskich miast pojawi sie Bundeswehra

Krzysztof Canucki

Wolałbyś by na polskich ulicach obowiązywał dryl rosyjski? Kogo nazywasz polskimi patriotami: kiboli i zwykłych chuliganów wspieranych przez PiS?

BomBel

Data: 2011-12-11 00:34:40
Autor: HaMMeR
Niedawno wrocilem z Polski
On 11 Gru, 09:26, "Leprechaun" <brudy.polityc...@pralnia.tw> wrote:
U ytkownik " Canucki" <canu...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa w wiadomo cinews:jc1mdk$9v9$1inews.gazeta.pl...

> [...]
> kolegow.
> A nie dalej jak za piec lat na ulicach polskich miast pojawi sie

Wola by by na polskich ulicach obowi zywa dryl rosyjski? Kogo nazywasz
polskimi patriotami: kiboli i zwyk ych chuligan w wspieranych przez PiS?

BomBel

Jestes wymozg, smieciu!

Data: 2011-12-11 09:51:46
Autor: Leprechaun
Niedawno wrocilem z Polski

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:39d88767-ef47-40e6-964e-abe093ed6cd3p9g2000vbb.googlegroups.com...
> [...]

Wola by by na polskich ulicach obowi zywa dryl rosyjski? Kogo nazywasz
polskimi patriotami: kiboli i zwyk ych chuligan w wspieranych przez PiS?

HaMMeRku, opuchlizna z ryja juz zeszla? ;)

BomBel

Data: 2011-12-11 15:38:45
Autor: Obserwator
Niedawno wrocilem z Polski
HaMMeR <kd@tranzac.pl> napisał(a):
Jestes wymozg, smieciu!

ktos sie zlitowal na ta grupa, i tego zalosnego wielonickowego trolla -
wykasowuje.

Niestety jak widac tolerancja tez musi miec jakies granice, bo jeden wariat i
terrorysta moze zniszczyc wszytko. Malpie tez nie daje sie brzytwy do reki:)

--

Niedawno wrocilem z Polski