Niedawno wrocilem z Polski

Data: 2011-12-11 16:50:29
Autor: jadrys
Niedawno wrocilem z Polski
W dniu 2011-12-11 08:34,  Canucki pisze:
  [..]

Krzysztof Canucki

Dokąd wróciłeś?

Data: 2011-12-11 17:36:32
Autor:
Niedawno wrocilem z Polski
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):
W dniu 2011-12-11 08:34,  Canucki pisze:
>   [..]
>
> Krzysztof Canucki

Dokąd wróciłeś?

Do domu.

Krzysztof Canucki

Data: 2011-12-11 19:28:34
Autor: jadrys
Niedawno wrocilem z Polski
W dniu 2011-12-11 18:36, canucki@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
jadrys<Che@yahoo.com>  napisaÅ‚(a):

[...]

A więc nie masz moralnego prawa udzielać nam, mieszkającym w Polsce lekcji nt. patriotyzmu.

Data: 2011-12-13 12:54:50
Autor: Canucki
Niedawno wrocilem z Polski
> [...]
>
> Krzysztof Canucki

A więc nie masz moralnego prawa udzielać nam, mieszkającym w Polsce lekcji nt. patriotyzmu.

A jakie moralne prawo do przyznawania tego typu licencji ma ktos dla kogo idolem jest komunistyczny zbrodniarz?
Wlasnie dzisiaj mija trzydziesta rocznica kiedy takiego pokroju typy zdlawily wolnosc Polakow.
Czy miejsce zamieszkania miedzy Odra a Bugiem czyni patriota?  W Polsce a nie gdzie indziej mieszkaja takze ci, ktorzy (ostatnio juz otwarcie) oddaja Polske w niewole, ci, ktorzy Ja rozkradli
i ci, ktorzy bardziej sa zainteresowani losem zboczencow niz Narodu Polskiego.

Krzysztof Canucki

PS Zamiast odniesc sie do sprawy zagrozenia Polski bardziej interesuje Pana moje miejsce zamieszkania. A moze to zawodowy nawyk?   ;) --

Niedawno wrocilem z Polski