Niedługo będą nim straszyć dzieci.

Data: 2009-11-05 11:00:20
Autor: cirrus
Niedługo będą nim straszyć dzieci.
# - Nie będę startował w wyborach prezydenckich, chyba że zaistniałaby realna groźba bardzo złego wyniku tych wyborów dla Polski. Takim scenariuszem byłaby np. możliwość reelekcji Lecha Kaczyńskiego - mówił w Kontrwywiadzie RMF FM Włodzimierz Cimoszewicz. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hxxs8

--
stevep

Data: 2009-11-05 11:05:52
Autor: HaMMeR
cirrus wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

To zrozumiale, bo przeciez nie bedzie robil konkurencji swoim!

Data: 2009-11-05 15:03:57
Autor: cyc

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości news:hcu829$2tlg$1newsread2.aster.pl...
cirrus wrote:
[...]

Cimoszewicz - jedyny sensowny kandydat na prezydenta . Ma nie tylko klase ale najwyzsze kompetencje , madrosc ktorej wszyscy pozostali moga mu pozazdroscic , doswiadczenie polityczne , obycie potrzebne na tym stanowisku , przyzwoity , prezydencki  wyglad a takze , co nie jest bez znaczenia czysta nieumaczana w zadnej aferze karte . Nie byl prezydentem Warszawy , nie lobbowal "hazardzistom " , nie obdarowywal kosciol nienaleznymi przywilejami ani tysiacami ha ziemi , nie jest i nigdy nie byl w przyjazni z zadnym z Kaczynskich co samo w sobie stawia go na pierwszym miejscu  nawet gdyby zabraklo mu wszystkich wyzej wymienionych cech .
"Cimoszewicz na prezydenta " to haslo , ktore powinno byc sygnaturka tej grupy i stac sie wola calego narodu .
To jedyny porzadny czlowiek wsrod politykow .

cyc

Data: 2009-11-05 15:27:15
Autor: HaMMeR
cirrus wrote:
[...]

Nigdy ci scierwusie, kapusie i ich pomiot nie przeszkadzaly w popieraniu
niegodziwosci wynikajacych z ich rzadzenia, a to dlatego, ze sam jestes lachmyta z kieszeniami do ziemi
i z czerwona gwiazda na niepomarszczonym zadna powazniejsza mysla, czolku...
Ja cie skreslam.

Data: 2009-11-05 11:13:01
Autor: marek czaplicki
cirrus pisze:
[...]

ja też nie będę startował w wyborach prezydenckich, chyba żeby zaistniała groźba wyboru na ten urząd naszej świnki morskiej :-).

Data: 2009-11-05 11:42:11
Autor: Tomek

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hcu4uo$bt3$1news.vectranet.pl...
[...]

Aż miło poczytać, jak się Kaczora i czerwoni i różowi boją... Chyba coś jest na rzeczy :-)
T.

Data: 2009-11-05 12:41:15
Autor: jadrys
Tomek pisze:
[...]

A ten "Kaczor" to jakiego jest koloru?

Data: 2009-11-05 15:05:00
Autor: cyc

Użytkownik "jadrys" <CHE@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hcudks$3gu$2news.onet.pl...
Tomek pisze:
[...]

zbrunatnial cos w ostatnich czasach a taki byl czerwoniutki !.

cyc

Data: 2009-11-05 08:18:28
Autor: Antenka
On 5 Lis, 15:05, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "jadrys" <C...@yahoo.com> napisał w wiadomościnews:hcudks$3gu$2news.onet.pl...

> A ten "Kaczor" to jakiego jest koloru?

zbrunatnial cos w ostatnich czasach a taki byl czerwoniutki !.

cyc- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Zupełnie jak ty sutku...zwanym Cycem :D

Antenka

Data: 2009-11-05 17:34:28
Autor: cyc

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:7d9e0614-c177-4b26-b45a-a6b0030c05f4d10g2000yqh.googlegroups.com...
On 5 Lis, 15:05, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

> A ten "Kaczor" to jakiego jest koloru?

zbrunatnial cos w ostatnich czasach a taki byl czerwoniutki !.

> [...]

Rozumiem , ze to wszystko na co Cie stac w tej dyskusji .....wcale nie na moj , ani Twoj temat ? .

cyc

Data: 2009-11-05 16:09:50
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:hcuaja$du9$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

A ty się takiego "supermena" nie boisz?

--
stevep

Data: 2009-11-06 13:09:52
Autor:
Niedługo będ± nim straszyć dzieci.
On Thu, 5 Nov 2009 11:00:20 +0100, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

# - Nie będę startował w wyborach prezydenckich, chyba że zaistniałaby realna groĽba bardzo złego wyniku tych wyborów dla Polski. Takim scenariuszem byłaby np. możliwo¶ć reelekcji Lecha Kaczyńskiego - mówił w Kontrwywiadzie RMF FM Włodzimierz Cimoszewicz. # [...]

 a czym tu straszyc? ;o) --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Niedługo będą nim straszyć dzieci.