Niedugo bdzie zmiana wadzy

Data: 2012-07-24 19:34:01
Autor: boukun
Niedugo bdzie zmiana wadzy
Nard musi si oddolnie zorganizowa i pogoni na cztery wiatry PO, PiS, SLD RP i PSL.

Ju nawet w Polsacie mwi bez ogrdek, e ta wadza prowadzi do totalnej klski...

Szykuje si rewolucja..., bandziorw trzeba pogoni...

boukun

Data: 2012-07-24 18:21:06
Autor: Marek Czaplicki
Niedugo bdzie zmiana wadzy
Dnia Tue, 24 Jul 2012 19:34:01 +0200, boukun napisa(a):

[...]

Faktycznie. Ten upa daje si ju we znaki. Przydaaby si maa burza. :)

Data: 2012-07-24 20:39:01
Autor: boukun
Niedugo bdzie zmiana wadzy

Uytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jump2i$g64$1inews.gazeta.pl...
[...]

Do dupy, cay urlop miaem spierdolony nad morzem, cae 9 dni byy burze i padao... Te par dni soneczka w domu chocia umila czowiekowi ycie...

boukun

Data: 2012-07-24 18:42:29
Autor: Marek Czaplicki
Niedugo bdzie zmiana wadzy
Dnia Tue, 24 Jul 2012 20:39:01 +0200, boukun napisa(a):

Szykuje si rewolucja..., bandziorw trzeba pogoni...

Faktycznie. Ten upa daje si ju we znaki. Przydaaby si maa burza.
:)

Do dupy, cay urlop miaem spierdolony nad morzem, cae 9 dni byy burze
i padao... Te par dni soneczka w domu chocia umila czowiekowi
ycie...

Teraz jest gorco. Miae pecha. Ale burza by si przydaa. :)

Data: 2012-07-24 21:30:34
Autor: boukun
Niedugo bdzie zmiana wadzy

Uytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:jumqal$g64$2inews.gazeta.pl...
[...]

To dopiero drugi dzie lata...
We przesta...

boukun

Data: 2012-07-24 22:25:15
Autor: Bogdan Idzikowski
Niedugo bdzie zmiana wadzy

[...]

Jaki Boukun ma urlop? On teraz jest na nieustajcym urlopie!

--
Donald Tusk - "wolabym si nie urodzi, ni na grobach zmarych budowa swoj karier polityczn".

Data: 2012-07-24 20:05:36
Autor: Trybun
Niedugo bdzie zmiana wadzy
W dniu 2012-07-24 19:34, boukun pisze:
[...]

Bez wsparcia zagranicznego to my im moemy naskoczy.. Zreszt sam pewnie wiesz e i kiedy "Solidarno" bya niczym bez dywersyjnej machiny imperialistw..

Data: 2012-07-24 20:37:38
Autor: boukun
Niedugo bdzie zmiana wadzy

Uytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisa w wiadomoci news:jumo76$qe6$1node2.news.atman.pl...
[...]

Zagranica si sypie, wszystko si sypie. niedugo zacznie si wdrwka ludw... ku wolnoci...

boukun

Data: 2012-07-24 13:34:46
Autor: J-23
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On 24 Lip, 20:37, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Uytkownik "Trybun" <r...@yachoo.com> napisa w wiadomocinews:jumo76$qe6$1node2.news.atman.pl...

> [...]
> imperialistw..

Zagranica si sypie, wszystko si sypie. niedugo zacznie si wdrwka ludw...

na Marsa

Data: 2012-07-24 20:50:12
Autor: Pawel Bartkowiak
Niedugo bdzie zmiana wadzy
W dniu 24.07.2012 20:37, boukun pisze:

[...]

Tak odnonie Solidarnoci i rewolucji itd. mj kolega z partii powiedzia wite sowa:
"Do mao widocznie cierpi polski robotnik, e nie widzi krzywdy innych. To waciwie ju nie robotnik, a robol. Czowiek bez wyrazu, klepicy na co dzie paciory i schlebiajcy rydzykowym gustom. Robol polski to prymityw. Szkoda, e nie brakuje papieru toaletowego, bo moe wtedy zrobiliby jak rewolucj!"

--
*RACJA Polskiej Lewicy* koo Wrocaw
e-mail:racja.wroclaw@gmail.com

Data: 2012-07-24 21:22:31
Autor: Trybun
Niedugo bdzie zmiana wadzy
W dniu 2012-07-24 20:50, Pawel Bartkowiak pisze:

[...]

No nie da si ukry tego e ten robol sam na siebie bat ukrci. Na co oni liczyli? Na to e przejcie na janiepaski wikt poprawi ich status?

Data: 2012-07-24 21:31:10
Autor: Trybun
Niedugo bdzie zmiana wadzy
W dniu 2012-07-24 20:37, boukun pisze:

[...]

Pozostaje tylko mie nadziej e doczekamy tej wolnoci..

Data: 2012-07-25 18:52:10
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2012-07-24 19:34, boukun pisze:
Naród musi się oddolnie zorganizować i pogonić na cztery wiatry PO,
PiS, SLD RP i PSL.

Już nawet w Polsacie mówią bez ogródek, że ta władza prowadzi do
totalnej klęski...

Szykuje się rewolucja..., bandziorów trzeba pogonić...

boukun

Bez wsparcia zagranicznego to my im możemy naskoczyć.. Zresztą sam
pewnie wiesz że i kiedyś "Solidarność" była niczym bez dywersyjnej
machiny imperialistów..

Zagranica się sypie, wszystko się sypie. niedługo zacznie się wędrówka
ludów... ku wolności...

boukun

Pozostaje tylko mieć nadzieję że doczekamy tej wolności..

A jak według Ciebie ta wolność miałaby wyglądać?
Mało masz wolności teraz?
Może trzeba po prostu skończyć z demagogią i zastanowić się, jak to ma dalej funkcjonować?
Na pewno wolność to jest ostatnia rzecz która jest nam potrzebna.

--
Wiesiaczek (dziś z Francji)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2012-07-26 08:38:19
Autor: Trybun
Niedługo będzie zmiana władzy
W dniu 2012-07-25 20:52, Wiesiaczek pisze:

[...]

Lasy państwowe i wody naturalne dostępne dla wszystkich, to tak na początek. A także swobodny dostęp do wymiaru sprawiedliwości dla szarego człowieka. Widzisz w tych żądaniach jakiś populizm?

Data: 2012-07-26 18:33:25
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Thu, 26 Jul 2012 08:38:19 +0200, Trybun wrote:

[...]

Na pewno wolność to jest ostatnia rzecz która jest nam potrzebna. A

Lasy państwowe i wody naturalne dostępne dla wszystkich, to tak na
początek. A także swobodny dostęp do wymiaru sprawiedliwości dla szarego
człowieka. Widzisz w tych żądaniach jakiś populizm?

W tych akurat nie, ale nie wiem, czy te żądania wyczerpują Twoją definicję wolności. A co do lasów państwowych, to nie widziałem zakazu wstępu, o co tu chodzi?

Data: 2012-07-26 23:55:46
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-26 20:33, Wiesiaczek pisze:

[...]

Definicja jest taka że ja żądam od solidarnościowych boukunów zwrotu wolności jaką cieszyłem się w PRLu.

O to chodzi że one już są wyprzedawane, Mieszkam praktycznie pośród lasów, ale już tylko do bardzo nielicznych ich fragmentów mam wstęp. Wszędzie tabliczki z napisem "teren prywatny".

Data: 2012-07-27 00:42:21
Autor: boukun

Użytkownik "Trybun" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:juseer$m5h$1node1.news.atman.pl...
[...]

Do zbrodniarza Jaruzela z pretensjami debilu, ze mną i w miarę wolnym narodem polskim rozprawił się 13 grudnia 1981 roku..., a potem zrobił te bagno jak chciał... ze swoją żydowską agenturą...

boukun

Data: 2012-07-29 17:13:11
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Fri, 27 Jul 2012 00:42:21 +0200, boukun wrote:

[...]

To nie Jaruzelski sprzedał Polskę, to zrobiła CIA rękami Solidarności.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2012-07-29 18:45:28
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Sun, 29 Jul 2012 20:27:05 +0200, Gringo wrote:

[...]

CIA nie rządziła w Polsce, tylko zbrodniarz Jaruzelski. Jaruzelski
najpier napadł na cały polski naród 13 grudnia 1981 roku, a potem w 1989
roku dokończył dzieła sprzedania Polski i Polaków.

Bzdury gadasz...
Gdyby tak miało być to by sprzedał prędzej Rosjanom a nie zachodnim bankierom, jak uważasz?

No i gdzie on niby ma tę kasę ze sprzedaży?

Przemyśl to jeszcze raz :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2012-07-29 20:39:56
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Sun, 29 Jul 2012 21:46:34 +0200, Gringo wrote:

[...]

Sam bzdury opowiadasz, sprzedał tym, którym sprzedał i tego faktu nie da
się zakłamać. W podzięce został pierwszym prezydentem tego bandyckiego
systemu i ma emeryturkę prezydencką.

Wybrałeś sobie niewłaściwą osobę na rozładowanie swoich frustracji...
Bliżej byłbyś prawdy, gdybyś to wszystko przypisał Bolkowi.
Też ma emeryturkę prezydencką a czerpie przy tym niezłe profity od swoich mocodawców i faktycznie urządził się nieźle razem ze swoją rodziną.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2012-07-29 22:49:30
Autor: Jaskiniowiec
Niedugo bdzie zmiana wadzy
W dniu 29.07.2012 o 22:39 Wiesiaczek <cietkazielinska@gazeta.pl> pisze:

Lasy pastwowe i wody naturalne dostpne dla wszystkich, to tak
na pocztek. A take swobodny dostp do wymiaru sprawiedliwoci
dla szarego czowieka. Widzisz w tych daniach jaki populizm?
W tych akurat nie, ale nie wiem, czy te dania wyczerpuj Twoj
definicj wolnoci.
A co do lasw pastwowych, to nie widziaem zakazu wstpu, o co tu
chodzi?

Definicja jest taka e ja dam od solidarnociowych boukunw
zwrotu wolnoci jak cieszyem si w PRLu.

Do zbrodniarza Jaruzela z pretensjami debilu, ze mn i w miar
wolnym narodem polskim rozprawi si 13 grudnia 1981 roku..., a
potem zrobi te bagno jak chcia... ze swoj ydowsk agentur...

boukun

To nie Jaruzelski sprzeda Polsk, to zrobia CIA rkami
Solidarnoci. Wiesiaczek (dzi z DC)

CIA nie rzdzia w Polsce, tylko zbrodniarz Jaruzelski. Jaruzelski
najpier napad na cay polski nard 13 grudnia 1981 roku, a potem w
1989 roku dokoczy dziea sprzedania Polski i Polakw.

Bzdury gadasz...
Gdyby tak miao by to by sprzeda prdzej Rosjanom a nie zachodnim
bankierom, jak uwaasz?

No i gdzie on niby ma t kas ze sprzeday?

Przemyl to jeszcze raz :)

Wiesiaczek (dzi z DC)

Sam bzdury opowiadasz, sprzeda tym, ktrym sprzeda i tego faktu nie da
si zakama. W podzice zosta pierwszym prezydentem tego bandyckiego
systemu i ma emeryturk prezydenck.

Wybrae sobie niewaciw osob na rozadowanie swoich frustracji...
Bliej byby prawdy, gdyby to wszystko przypisa Bolkowi.
Te ma emeryturk prezydenck a czerpie przy tym nieze profity od swoich
mocodawcw i faktycznie urzdzi si niele razem ze swoj rodzin.

Sprzedali ci, co byli przy okraglym stole... A tam byly i komuchy i  pseudosolidarnosciowe sepy. Jedno guano drugiego warte. Z reszta,  wiekszosc tego solidarnosciowego scierwa, to byli agenci...
Komuchy sprzedaly sie za nietykalnosc. Cena bylo podzielenie lupami i  wladza.

--
Wadza wie co mwi. Jak mwi e zabierze, to zabierze. A jak mwi e da,  to mwi.

Data: 2012-07-29 23:17:22
Autor: Gringo

"Wiesiaczek" <cietkazielinska@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jv472s$jc5$1inews.gazeta.pl...
[...]

Kogo ty usiłujesz bronić, zbrodniarza i głównego architekta obecnego systemu? Bolek był człowiekiem Kiszczaka.

Data: 2012-07-30 08:04:49
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Sun, 29 Jul 2012 23:17:22 +0200, Gringo wrote:

[...]

Jaruzelski nie miał nic wspólnego z obecnym systemem.
Był w sytuacji bez wyjścia i zrobił to co musiał, a trzeba przyznać, że zrobił to z małymi stratami w porównaniu z tym co mogło się stać.
Chciałbyś mieć u nas wariant Iracki?
Sam się na tym nie obłowił w przeciwieństwie do różnych hien wspomaganych przez CIA i doprowadzających Polskę do wyniszczenia.
W ten sposób staliśmy się pieskiem Ameryki.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2012-07-30 10:16:37
Autor: Gringo

"Wiesiaczek" <cietkazielinska@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:jv5f71$8n8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Nie pitol wierszy. Kto go przymuszał do wprowadzenia przeciwko polskiemu narodowi stanu wojennego? Jakie to były małe straty? A kto go potem w 1989 roku przymuszał do zasiądnięcia przy okrągłym stole ze swoją żydowską agenturą, wcześniej miesiącami układając się z nią w Magdalence? Czy to były te małe sgtraty? Sprzedać Polskę i oddać w pacht Żydom i obcym? Przez niego i wyłącznie przez stan wojenny staliśmy się pieskiem Ameryki, nikt go do stanu wojennego i okrągłego stołu nie przymuszał. Potrafił w 1981 roku wyprowadzić czołgi na ulicę, a w 1989 roku zabrakło mu już sił do obrony przed własną agenturą? Dlaczego miałby być u nas wariant Iracki? Nie mógłby oddać władzy w ręce Polaków? Widocznie nie! UBecja rządzi w Polsce nieprzerwanie od 1944 roku, z pewnością bez wariantu irackiego nie ma szansy na wolność Polaków. Tu masz jak sprzedano Polskę, agenturę Jaruzelskiego http://www.youtube.com/watch?v=WE9_k7zUeTg&list=FLtCEqzwCkv3CnEfQ1X1B_5w&index=9&feature=plpp_video -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-07-30 15:43:33
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Mon, 30 Jul 2012 10:16:37 +0200, Gringo wrote:

[...]

Ale ten film jest o Bolku a nie o Jaruzelskim, co tylko potwierdza moją opinię.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2012-07-29 23:53:18
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-29 21:46, Gringo pisze:

Sam bzdury opowiadasz, sprzedał tym, którym sprzedał i tego faktu nie da się zakłamać. W podzięce został pierwszym prezydentem tego bandyckiego systemu i ma emeryturkę prezydencką.

Mylisz się - Jaruzelski pobiera emeryturę wojskową.

Data: 2012-07-29 23:53:12
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-27 00:42, boukun pisze:

[...]

Pretensje każdy normalny człowiek może mieć tylko do ciebie i twojego idola Wałęsy! Jeszcze raz powtarzam - zwróć mi wolność którą zagrabiłeś ze swoimi kamratami z Solidarności, ty złodzieju..

Data: 2012-07-27 08:41:34
Autor: Bogdan Idzikowski
[...]

No to zapie***dalaj i oddaj paszport na policji! I to na piechotkę, nie samochodem.

Data: 2012-07-29 17:25:01
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Fri, 27 Jul 2012 08:41:34 +0200, Bogdan Idzikowski wrote:

[...]

Ech Idzikowski, macie nieźle nasrane w tej głowinie, aż mi Was szkoda :)
Czy oprócz tego paszportu i samochodu możesz podać jakiś przykład osiągnięć obecnego reżimu?
Bo jak na razie widzę, że samochód i paszport służą głównie do tego, żeby dwa miliony młodych ludzi mogło spierdolić z tego obecnego "dobrobytu".

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2012-07-29 17:26:42
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Thu, 26 Jul 2012 23:55:46 +0200, Trybun wrote:

[...]

No, to w mojej okolicy jeszcze tego nie ma, ale przyłączam się w takim razie do Twoich żądań.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2012-07-29 19:50:18
Autor: Jaskiniowiec
Niedugo bdzie zmiana wadzy
W dniu 29.07.2012 o 19:26 Wiesiaczek <cietkazielinska@gazeta.pl> pisze:

[...]

O to chodzi e one ju s wyprzedawane, Mieszkam praktycznie pord
lasw, ale ju tylko do bardzo nielicznych ich fragmentw mam wstp.
Wszdzie tabliczki z napisem "teren prywatny".

No, to w mojej okolicy jeszcze tego nie ma, ale przyczam si w takim
razie do Twoich da.

Drzewiej lasy nalezaly do krola i nikt nie mial tam wstepu ;)
Pozniej uciemiezony lud zjednoczyl sie pod czerwonymi sztandarami i  pogonil walkoni, przejmujac ich dobra.
Teraz, tym ktorym nie pasuje dzielenie sie z bliznim wspolnym dobrem,  zamarzylo sie bycie choc w czesci takim krolem, wiec kupuja sobie  namiastke krolestwa ;)

Wszakze mamy "demokracje", czyli robta co chceta.

--
Wadza wie co mwi. Jak mwi e zabierze, to zabierze. A jak mwi e da,  to mwi.

Data: 2012-07-29 18:41:15
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Sun, 29 Jul 2012 19:50:18 +0200, Jaskiniowiec wrote:

[...]

No i pora z tym skończyć.

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

Data: 2012-07-29 21:16:48
Autor: Jaskiniowiec
Niedugo bdzie zmiana wadzy
W dniu 29.07.2012 o 20:41 Wiesiaczek <cietkazielinska@gazeta.pl> pisze:

[...]

No i pora z tym skoczy.

hehehe ludu uciemiezony, ktorego nie stac na zakup dzialki z lasem wyjdz  na ulice. Czerwony sztandar juz byl, to teraz moze brazowy? (zielony to  ludowcy maja) ;)

N I E R E A L N E ! ! ! :)

Zeby nie bylo, ja naprawde jestem po Twojej stronie, bo np. w moich  okolicach jest taki cyrk z wejsciem na skaly (najwyzszy punkt na Jurze).  Trzeba placic 5zl haraczu jakims oszolomom, ktorzy wycwaniaczyli sie,  zalozyli jakas fundacje (dostali na to milionowe fundusze z EU, a jakze!),  poszli do wojta o bezplatna dzierzawe terenu, w zamian za zadbanie o  zielen i skaly...  I co zrobili? Wpuscili jedynie owce (chociaz bardziej  pasuja kozy, bo owca na skalach moze sobie kuku zrobic), ktore tez dostali  za free z innej fundacji.

Ot, tak sie teraz zyje :) Co kcom, to robiom. Ino pomysl miec, umiec dac w  lape komu trzeba, a bedzie sie milionerem!

To o czym mowisz, dzialo sie niedawno w Wenezueli, gdzie powrocila wola  ludu. Tyle, ze oni na ropie spia, wiec mogli sobie na to pozwolic.  Paradoks jest jednakze tam taki, ze rope, pomimo iz maja swoja,  sprowadzaja od imperialistycznego wroga ;) Zeby u nas mialo to wszystko  rece i nogi, podobna rewolta musialaby nastapic w wiekszosci krajow Europy  (na co sie nie zanosi, bo to my jestesmy ich murzynami), bo w przeciwnym  wypadku stalibysmy sie Bialorusia BIS.

O ile w Am. Pld. nie maja ruskich za sasiada i mogli sobie na taki luksus  pozwolic, o tyle u nas powstanie ludowe byloby wyjsciem z jednego bloku  socjalistycznego i powrot do drugiego. Na razie wole jednak pozostac tu,  gdzie potencjalnie moge ukrasc miliony (czyt. wyszarpac jakies ochlapy z  EU), niz isc tam, gdzie nie dostane nic, a zyskaja na tym jedynie ci, co  byli najblizej tego brazowego sztandaru.

Nie zapominaj tez o narodzie, ktory za uzywany kulurowy telewizur LCD  marki Medion i Golfa z demobilu, zrobi wszystko, co mu w TVN24  wypudrowani, cacani prezenterzy powiedza...

Ach, jeszcze do tego sukienkowi, ktorzy na takiej rewolucji najbardziej by  schudli... A z nimi zadzierac, to od razu bedziesz wyzwany od satanistow,  zydow i uj wie co jeszcze ;)

--
Wadza wie co mwi. Jak mwi e zabierze, to zabierze. A jak mwi e da,  to mwi.

Data: 2012-07-29 23:51:58
Autor: Trybun
W dniu 2012-07-29 19:26, Wiesiaczek pisze:
[...]

Pewnie i Ty doświadczysz tego w najbliższym czasie, widać że to dopiero początek szabrowania lasów..

Data: 2012-07-25 18:48:09
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Tue, 24 Jul 2012 20:05:36 +0200, Trybun wrote:

[...]

To prawda, ale na zagranicę nie możemy liczyć.
To zagranica zrobiła z Polski dojną krowę i teraz trudno byłoby im się oderwać od swojej kolonii, póki jeszcze cokolwiek tu zostało wartościowego, choćby tania siła robocza dla zachodnich producentów.
Jakie jest wyjście? Jest kilka opcji i żadna nie jest dobra...

Data: 2012-07-25 09:34:45
Autor: WW
Niedługo będzie zmiana władzy
W dniu 2012-07-24 19:34, boukun pisze:
Naród musi się oddolnie zorganizować i pogonić na cztery wiatry PO, PiS,
SLD RP i PSL.

A na kogo/co ich wymienimy?

Pozdrawiam
WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-07-25 10:19:29
Autor: WW
Niedługo będzie zmiana władzy

A na kogo/co ich wymienimy?

Na PZPR?

Takiej partii w Polsce nie ma.
Nie mówili na szkoleniu?

Data: 2012-07-25 10:23:15
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:juoa6o$7n0$1node2.news.atman.pl...

A na kogo/co ich wymienimy?

Na PZPR?

Takiej partii w Polsce nie ma.
Nie mówili na szkoleniu?

Gdzieś ty się nie mył?
Boukun wie lepiej!

Data: 2012-07-25 13:57:27
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:500faa3b$0$26683$65785112news.neostrada.pl...

[...]

PZPR to obecna władza, dzieci dawnej władzy...
Co daje zmiana nazwy partii?

boukun

Data: 2012-07-25 19:02:27
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Wed, 25 Jul 2012 13:57:27 +0200, boukun wrote:

[...]

Nie chodzi o nazwę, ale faktycznie ustrój monopartyjny sprawdza(-ł) się lepiej.
Tak czy inaczej dyktatura sprawdzała się przez tysiąclecia a demokracja po dwustu latach upadła, a i to tylko tak długo dlatego, że żerowała na swoich koloniach, które ją żywiły.
Dyktatura partii robotniczej nie była najgorszą rzeczą jak się zdarzyła w Polsce, a śmiem twierdzić, że był to najszczęśliwszy okres dla Polski.  --

Data: 2012-07-25 13:56:22
Autor: boukun
[...]

Władza w ręce ludu...
Zaczniemy sami rządzić własnym krajem, a wszyscy, którzy od 1989 roku mieszali w polityce będą dogorywać w swoich łagrach, które nam stworzyli...

boukun

boukun

Data: 2012-07-25 14:07:16
Autor: WW
W dniu 2012-07-25 13:56, boukun pisze:

[...]

A to w jaki sposób?
W demokracji Ateńskiej wszyscy mężczyźni gromadzili się na placu i uchwalali. Jak w jednym miejscu zgromadzisz te 20 000 000 uprawnionych do głosu?

Data: 2012-07-25 14:11:21
Autor: boukun

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:juonhv$kn6$2node2.news.atman.pl...
[...]

Każda rodzina ma w domu komputer, dla każdego ustanowić podpis elektroniczny i będzie git!

boukun

Data: 2012-07-25 14:22:57
Autor: WW
W dniu 2012-07-25 14:11, boukun pisze:

Każda rodzina ma w domu komputer, dla każdego ustanowić podpis
elektroniczny i będzie git!

Rozczaruje Cie, nie każda. Za GUS - 71 % gospodarstw domowych ma komputer.
Ilu z nich nie jest w sieci a w ilu "sieciowych" starsi ludzie nie potrafią obsługiwać?

A nawet jakby, to co, głosowanie i decyduje większość - 100% demokracja?
Wielu, jak widać i Ty, przyjmuje za pewnik przyjmuje się, że lud jest mądry, i wykształcony i wie, co jest dobre dla narodu. Tymczasem ludzi mądrych i wykształconych jest w masie tylu, ilu może być zgodnie z krzywa Gaussa. Jest ich niewielu, podczas gdy niewykształconych, przeciętnych i miernych członków społeczności mamy w każdym kraju znacznie więcej niż wybitnych.

Naprawdę chcesz takiej władzy?

Data: 2012-07-25 19:09:56
Autor: Wiesiaczek
Niedugo bdzie zmiana wadzy
On Wed, 25 Jul 2012 14:11:21 +0200, boukun wrote:

[...]

E, no tu się nie popisałeś.
Wybiorą emerytury po 35 roku życia, darmowe mieszkania, minimalne pensje 10000 euro itd.
Prawda jest taka, że jakakolwiek dyktatura będzie lepsza od takiej ( a także każdej innej) demokracji!
Dyktatura PZPR-u nie była taka zła jak to teraz propagandziści obecnej "demokracji" głoszą.
Dzięki temu odbudowano kraj po wojnie, zbudowano drogi, szpitale, szkoły, zelektryfikowano wsie i zlikwidowano analfabetyzm. Mało?
A co zbudowano przez ostatnie trzydzieści lat?

Data: 2012-07-25 09:57:01
Autor: matusm
Niedugo bdzie zmiana wadzy

Uytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa w wiadomoci news:jummki$brp$1mx1.internetia.pl...
[...]

Nic  z tego nie bedzie bo nadal,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-07-25 18:42:43
Autor: Chiron
Niedugo bdzie zmiana wadzy
[...]

erowisko si skurczyo, to i te bandy jedna drug bdzie eliminowa. No ale co nam do rozgrywek gangsterw? Czy koniecznie musimy opowiedzie si po czyjej stronie?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Niedugo bdzie zmiana wadzy