Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"

Data: 2011-10-03 00:25:27
Autor: Antenka
Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"
On 3 Paź, 08:51, zdumiony <zdumi...@jestem.pl> wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10396490,Niedlugo_w_sk...

Instrukcja obsługi jak się zachować w tej sytuacji :
=====================================
1/ Włóż gumowe rękawice;
2/ Otwórz skrzynkę pocztową;
3/ Ostrożnie wyjmij POlszewicki gniot;
4/ Podrzyj na małe kawałeczki nie czytając;
5/ Wykaż się inwencją twórczą : podpal, olej ciepłym moczem, nasraj
lub rzygnij na te kacapskie wypociny.
6/ Zmieć to wszystko do foliowego woreczka, włóż do koperty;
7/ Odeślij na adres nadawcy obciążając go opłatą za przesyłkę;

Antenka

Data: 2011-10-03 10:46:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-03 09:25, Antenka pisze:
On 3 PaĹş, 08:51, zdumiony<zdumi...@jestem.pl>  wrote:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,10396490,Niedlugo_w_sk...
Instrukcja obsługi jak się zachować w tej sytuacji :
======================================

1/ Włóż gumowe rękawice;
2/ Otwórz skrzynkę pocztową;
3/ OstroĹźnie wyjmij POlszewicki gniot;
[...]

Słusznie, i należy zrobić to z ulotką każdej partii startującej w tych wyborach;-)

Pozdrawiam;-)

Data: 2011-10-03 10:13:23
Autor: Antenka
On 3 Paź, 10:46, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

> Antenka

Słusznie, i należy zrobić to z ulotką każdej partii startującej w tych

:-D

I ja Ciebie pozdrawiam M.S.O :-*  Zejdź już stamtąd! ;-D

Antenka

Data: 2011-10-04 09:07:55
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-03 19:13, Antenka pisze:
On 3 PaĹş, 10:46, jadrys<C...@yahoo.com>  wrote:
[...]

I ja Ciebie pozdrawiam M.S.O :-*  ZejdĹş juĹź stamtąd! ;-D

Antenka

No niestety, jeszcze to trochę potrwa;-)

--
jadryś  =-O

Data: 2011-10-03 14:34:03
Autor: Grzegorz Z.
jadrys napisał:

Słusznie, i należy zrobić to z ulotką każdej partii startującej w tych wyborach;-)

Czyli jesteś anarchistą.

--
Socjalizm nigdy nie zapuścił w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uważają się za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przejściowych

Data: 2011-10-03 14:46:49
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-03 14:34, Grzegorz Z. pisze:
jadrys napisał:

Słusznie, i należy zrobić to z ulotką każdej partii startującej w tych
wyborach;-)
Czyli jesteś anarchistą.

Patriotycznym realistą, który wie na co stać ten okrągłostołowy zlepek kolesi.

Data: 2011-10-04 04:09:48
Autor: stevep

jadrys napisał:

[...]

A nie idiotą?

--
stevep

Data: 2011-10-03 10:49:00
Autor: Zahir

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:722e0ffe-54ac-4a84-8d84-6f316ced9903i9g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

1. Wczesniej je umyj
2. Wcześniej ją umyj bo jest zasrana pisowskimi reklamami
3. Ostrożnie manipuluj członkiem, włóż pod klapkę i energicznie trzasnij
4. Kombinuj tak by sperma równomiernie zalała pisowskie reklamy
5. Wykaż się inwencją twórczą i wróć kilkakrotnie do pkt.4
6. Zmieć to wszystko do foliowego woreczka, zanieś do łazoienki, wywal zawrtość woreczka na łeb
7. Przed lustrem podziwiaj siebie jako pisowskiego super-idiotę

--
Zahir

Data: 2011-10-03 10:53:02
Autor: Tomaszek
W dniu 2011-10-03 10:49, Zahir pisze:
[...]

Jakby Ci to napisać, żebyś zrozumiał. Odpowiadałeś na posta Antence. To jest kobieta. Kobiety trochę się różnią w budowie zewnętrznej od mężczyzn. Kobiety nie mają tego członka, o którym ty myślisz. Zapytaj taty, on Ci powie, że to prawda.

Data: 2011-10-03 11:48:59
Autor: Zahir

Użytkownik "Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> napisał w wiadomości news:j6bt5a$ti8$4news.onet.pl...
[...]

Antenka i kobieta. Dobre sobie!

--
Zahir

Data: 2011-10-03 10:21:20
Autor: Antenka
On 3 Paź, 11:48, "Zahir" <za...@desert.is> wrote:

Antenka i kobieta. Dobre sobie!<

Z krwi i kości od urodzenia.

Tylko taka retoryka,  godna chama , może trafić do 80% polszewickich
samców tutaj piszących.

I nie ma innej możliwości, żeby coś w tej retoryce zmienić,  bo "z
chamstwem trzeba po chamsku" - tak mawiała pewna wybitna nauczycielka
języka polskiego i jakże się nie myliła! :-o))

Antenka

Data: 2011-10-04 04:09:07
Autor: stevep
Dnia 03-10-2011 o 11:48:59 Zahir <zahir@desert.is> napisał(a):

[...]

Przecież wiedźmy są rodzaju żeńskiego.

--
stevep

Data: 2011-10-04 00:08:38
Autor: Antenka
On 4 Paź, 04:09, stevep <stevep...@tkdami.net> wrote:

Przecież wiedźmy są rodzaju żeńskiego.<

Za to burczymucha to rodzaj nijaki, w dosłownym tego słowa znaczeniu :-
o))

Antenka

Data: 2011-10-04 16:51:15
Autor: stevep
Dnia 04-10-2011 o 09:08:38 Antenka <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał(a):

[...]

Uważaj na kij od miotły.

--
stevep

Data: 2011-10-03 20:09:40
Autor: raff

"Tomaszek" <tomaszek1983@onet.pl> wrote in message news:j6bt5a$ti8$4news.onet.pl...
[...]

On nie ma taty. Jego dwie mamy wychowywaly.

R.

Data: 2011-10-04 00:07:20
Autor: Antenka
Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"
On 3 Paź, 20:09, "raff" <patagonia2...@onet.pl> wrote:

 On nie ma taty. Jego dwie mamy wychowywały, które  w dzieciństwie
poddały go kastracji, podobnie  jak dwie lesby z USA. ;-)

Antenka
..

Niedługo w skrzynce pocztowej znajdziesz list od premiera. "Są plany"